Minulla on Philipsin minihifistereot, joissa on
kiinteänä vain sellainen ohut lanka-antennijohto.
Pitäisi saada kuulumaan Iskelmä-radio paremmin ja
kysynkin, millainen lisäantenni pitäisi hommata ja mistä sellaisen saisi? Talossa on kaapeli, mutta sitä kautta ei tule Iskelmä-radiota ja kun
Sävelradiokin on loppumassa, pitäisi saada jotain
yhtä hyvää musiikkia kuultavaksi.
Asun Riihimäessä...en tiedä, miksi ei kuulu asema
sisätiloissa, autossa kyllä jotenkin, vaikka aika
huonosti sielläkin. Kiitos neuvoista, jos joku
osaa niitä antaa "vanhalle" mummelille!
Millainen radioantenni?
6
527
Vastaukset
- frage
katolle sieltä johto sisälle,tai osta sellainen pieni lisäantenni jonka voi pistää siihen stereon päälle,maksaa n.20€
- kerrostalossa,
seinissä voi olla sen verran rautaa, ettei sisäantenni oikein toimi. Keskusantennirasiassa luulisi olevan radioantenniliitäntä, joka kylläkin monesta kannettavasta radiosta puuttuu tykkänään.
- soittaa
Iskelmän ohjelmansiirrosta vastaa Digita. Jos lähetyksessä on häiriöitä, soita Digitan yleisöneuvontaan - 0203 124 124.
- kaapelissa!
iskelmä on riihimäellä elisan kaapeliverkossa jaossa digitaalisesti. asemaa voi kuunnella, kun valitsee digiboksista radio-puolen.
http://www.elisa.fi/yksityisille/index.cfm?o=140.02- Joulunmuori
Minulla ei ole vielä digiboksia, joten sitä
kautta ei onnistu. Pitänee kai sekin kohtpuoliin
hommata? Kerrostalossa asun, joten en oikein
katollekaan uskalla mennä...ehkä käyn jossain
liikkeessä sitten kyselemässä sellaista erillistä
sisäantennia? Kiitos kaikille vinkeistä! - minä kuitenkin
Joulunmuori kirjoitti:
Minulla ei ole vielä digiboksia, joten sitä
kautta ei onnistu. Pitänee kai sekin kohtpuoliin
hommata? Kerrostalossa asun, joten en oikein
katollekaan uskalla mennä...ehkä käyn jossain
liikkeessä sitten kyselemässä sellaista erillistä
sisäantennia? Kiitos kaikille vinkeistä!suosittelen ostamaan sen
halvan digiboksin,jos se sillä varmasti
kuuluu.Tuolla sisäantennilla tulos on
epävarma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780