Ketä kiinnostaa

Sari ???

Mira paljon mielenkiintoisempi persoona, älykäs,
räiskyvä, herättää keskustelua puolesta ja vastaan, Sarista vaan: hyvä tyyppi jne. Tylsä tyyppi.
Kansa sai sen mitä tahtoi, tylsän BB-voittajan.

7

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeepulis

      Sarppa kiinnostaa minua, ja näköjään muitakin, tosi paljon. Sua varmaan harmittaa pirusti, koska jäit tuon mielipiteesi kanssa pieneen vähemmistöön, hahaaaaa. Sun mielestä yli 60 % äänestäjistä on väärässä ja sun 0 % oikeassa, hahaaa en kyllä nähnyt Miraa edes ehdokkaana näissä loppupeleissä .... tampio !!! Aika myöhässä olet kyllä.

    • afas<d

      Siis Mira älykäs??? Mira ei osannut edes puhua. Paljon tuli tekstiä, mutta jos hiemankin kuunteli, ei puheessa oluut mitään järkeä. Se jätti ihmeellisesti lauseet kesken ja hoki "että tota" loputtomiin. Ajatus katkeili ja ei pysynyt hetkeäkään päässä. Puhe saattoi kuullostaa selvän artikulaation vuoksi ajoittain järkevältä, mutta asiaa ei sieltä kyllä tullut yhtään. Miran suoruus oli ainoastaan huonoa tilannetajua. KAIKKI osaavat sanoa suoraan jos haluavat. Onko se jotenkin arvostettavaa että kitisee? Piritta lensi ulos koska oli liian näkymätön. Aika pelottavaa jos nykyään ihmisen odotetaan olevan samanlainen päällepäsmäri kun Mira. Se on kyllä surullista. Silloin oikeat hyvät tyypit jäävät idioottien varjoon. Miettikää sitä te jotka äänestitte miraa.

      • Miralla oli älliä

        paljon enemmän kuin monilla muilla kisaajilla.
        Minusta hän oli erittäin fiksu ihminen niin heikkouksineen kuin vahvuuksineenkin. Näytti tunteensa, oli ihminen johon aika moni samaistui, oli helppo samaistua. En ole mikään pissis enkä teini-ikäinen, siksi ehkä osaan katsoa hänen käytöstään erilailla kuin nuoremmat. Hän itse syyllisti itseään omista virheistään, mitä useimmat eivät tee, toiset käskevät katsomaan peiliin. MItä sieltä näkyy, haavoittuva ihminen.
        Kale kumppaneineen oli erittäin suuri osa Miran epätasapainoon talossa. Kolme yhtä vastaan ei ole reilua. Toivotan todella Miralle kaikkea hyvää elämässä ja että hän löytää onnen.


      • voittaa älykkyydellä
        Miralla oli älliä kirjoitti:

        paljon enemmän kuin monilla muilla kisaajilla.
        Minusta hän oli erittäin fiksu ihminen niin heikkouksineen kuin vahvuuksineenkin. Näytti tunteensa, oli ihminen johon aika moni samaistui, oli helppo samaistua. En ole mikään pissis enkä teini-ikäinen, siksi ehkä osaan katsoa hänen käytöstään erilailla kuin nuoremmat. Hän itse syyllisti itseään omista virheistään, mitä useimmat eivät tee, toiset käskevät katsomaan peiliin. MItä sieltä näkyy, haavoittuva ihminen.
        Kale kumppaneineen oli erittäin suuri osa Miran epätasapainoon talossa. Kolme yhtä vastaan ei ole reilua. Toivotan todella Miralle kaikkea hyvää elämässä ja että hän löytää onnen.

        Sarin mennen tullen.Sarillehan muut nauroivat kun ei asioita tajunnut ja esitti sitten tyhmiä kysymyksiä lisäksi.Katsokaa 7 päivää sivuilta koosteita juhlista siinä Miraa haastalellaa..ja on muuten kaunis ilman pakkelikerrosta..Sari jää kaus


      • afsdgrsfg
        voittaa älykkyydellä kirjoitti:

        Sarin mennen tullen.Sarillehan muut nauroivat kun ei asioita tajunnut ja esitti sitten tyhmiä kysymyksiä lisäksi.Katsokaa 7 päivää sivuilta koosteita juhlista siinä Miraa haastalellaa..ja on muuten kaunis ilman pakkelikerrosta..Sari jää kaus

        Ette voi olla ihmiset tosissanne!!!! Olen itse 25-vuotias filosofian ylioppilas ja tutkin keskustelua. Olen ehkä hieman eri kantilta kuunnellut ja analysoinut Miran puhetta kuin te. Miralla on käsittämättömän heikko kyky ilmaista itseään. Lauseet loppuvat kesken; asia ei tule selväksi. Kun desibelit Miran puheessa nousevat, karkaa ajatus. Miran olisi parasta ilmaista tunteitaan huutamalla, ei puhumalla. Mira ei vaan ole fiksu, ainakaan kielellisesti, ei millään logiikalla. En vertaa sariin tai kehenkään muuhunkaan. Olen järkyttynyt Miran suosiosta. Sari ei oikeastaan liikauta mihinkään suuntaan; sitä ei edes pidetä fiksuna. Jos Miralle olisi suotu tippaakaan älyä, ei naikkonen loisi uraa 25-vuotiaana vaatekaupassa. Hyvät naurut sai kun Mira sanoi Ollille, että oon aina halunnu olla töissä just jossain mainostoimistossa=D Ei varmasti tiedä edes millä nimikkeillä mainostoimistossa työskennellään:)


      • fil yo
        afsdgrsfg kirjoitti:

        Ette voi olla ihmiset tosissanne!!!! Olen itse 25-vuotias filosofian ylioppilas ja tutkin keskustelua. Olen ehkä hieman eri kantilta kuunnellut ja analysoinut Miran puhetta kuin te. Miralla on käsittämättömän heikko kyky ilmaista itseään. Lauseet loppuvat kesken; asia ei tule selväksi. Kun desibelit Miran puheessa nousevat, karkaa ajatus. Miran olisi parasta ilmaista tunteitaan huutamalla, ei puhumalla. Mira ei vaan ole fiksu, ainakaan kielellisesti, ei millään logiikalla. En vertaa sariin tai kehenkään muuhunkaan. Olen järkyttynyt Miran suosiosta. Sari ei oikeastaan liikauta mihinkään suuntaan; sitä ei edes pidetä fiksuna. Jos Miralle olisi suotu tippaakaan älyä, ei naikkonen loisi uraa 25-vuotiaana vaatekaupassa. Hyvät naurut sai kun Mira sanoi Ollille, että oon aina halunnu olla töissä just jossain mainostoimistossa=D Ei varmasti tiedä edes millä nimikkeillä mainostoimistossa työskennellään:)

        Miralla oli erinomainen yleissivistys, hän tiesi asioita ihan oikeasti, vaikka vinoiltiin tuosta Miran "tietämisestä" ja mitä myyjän ammatti tähän kuuluu, ehkä kaikkia ei ole kiinnostanut kouluttautua enempää. Mitenkä tämä "akateeminen" Kale sitten pärjäsi suullisessa ilmaisussa, änkynkänkyn, ja huutaa hänkin osasi vai mitä?
        Minkä alan filosofian maisteri susta sitten oikein tuleekaan?? niitäkin on joka lähtöön.


    • ei näköjään

      tajua jos joku ei ole kiinnostunut..meni mikalle huutaa mikset sä koskaan yritä mua iskee,vitun paskapää!! jos ihmistä ei kiinnosta ni ei se varmaan yritäkkään sillon!! Että Miralla oikeus suuttua jollekkin ku on kiinnostunut sorellasta,niin sillon sen pitäs olla miranki kanssa..noinko niitä miehiä hankitaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe