Ketä kiinnostaa

Sari ???

Mira paljon mielenkiintoisempi persoona, älykäs,
räiskyvä, herättää keskustelua puolesta ja vastaan, Sarista vaan: hyvä tyyppi jne. Tylsä tyyppi.
Kansa sai sen mitä tahtoi, tylsän BB-voittajan.

7

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeepulis

Sarppa kiinnostaa minua, ja näköjään muitakin, tosi paljon. Sua varmaan harmittaa pirusti, koska jäit tuon mielipiteesi kanssa pieneen vähemmistöön, hahaaaaa. Sun mielestä yli 60 % äänestäjistä on väärässä ja sun 0 % oikeassa, hahaaa en kyllä nähnyt Miraa edes ehdokkaana näissä loppupeleissä .... tampio !!! Aika myöhässä olet kyllä.

• afas<d

Siis Mira älykäs??? Mira ei osannut edes puhua. Paljon tuli tekstiä, mutta jos hiemankin kuunteli, ei puheessa oluut mitään järkeä. Se jätti ihmeellisesti lauseet kesken ja hoki "että tota" loputtomiin. Ajatus katkeili ja ei pysynyt hetkeäkään päässä. Puhe saattoi kuullostaa selvän artikulaation vuoksi ajoittain järkevältä, mutta asiaa ei sieltä kyllä tullut yhtään. Miran suoruus oli ainoastaan huonoa tilannetajua. KAIKKI osaavat sanoa suoraan jos haluavat. Onko se jotenkin arvostettavaa että kitisee? Piritta lensi ulos koska oli liian näkymätön. Aika pelottavaa jos nykyään ihmisen odotetaan olevan samanlainen päällepäsmäri kun Mira. Se on kyllä surullista. Silloin oikeat hyvät tyypit jäävät idioottien varjoon. Miettikää sitä te jotka äänestitte miraa.

• Miralla oli älliä

paljon enemmän kuin monilla muilla kisaajilla.
        Minusta hän oli erittäin fiksu ihminen niin heikkouksineen kuin vahvuuksineenkin. Näytti tunteensa, oli ihminen johon aika moni samaistui, oli helppo samaistua. En ole mikään pissis enkä teini-ikäinen, siksi ehkä osaan katsoa hänen käytöstään erilailla kuin nuoremmat. Hän itse syyllisti itseään omista virheistään, mitä useimmat eivät tee, toiset käskevät katsomaan peiliin. MItä sieltä näkyy, haavoittuva ihminen.
        Kale kumppaneineen oli erittäin suuri osa Miran epätasapainoon talossa. Kolme yhtä vastaan ei ole reilua. Toivotan todella Miralle kaikkea hyvää elämässä ja että hän löytää onnen.

• voittaa älykkyydellä
        Miralla oli älliä kirjoitti:

paljon enemmän kuin monilla muilla kisaajilla.
        Minusta hän oli erittäin fiksu ihminen niin heikkouksineen kuin vahvuuksineenkin. Näytti tunteensa, oli ihminen johon aika moni samaistui, oli helppo samaistua. En ole mikään pissis enkä teini-ikäinen, siksi ehkä osaan katsoa hänen käytöstään erilailla kuin nuoremmat. Hän itse syyllisti itseään omista virheistään, mitä useimmat eivät tee, toiset käskevät katsomaan peiliin. MItä sieltä näkyy, haavoittuva ihminen.
        Kale kumppaneineen oli erittäin suuri osa Miran epätasapainoon talossa. Kolme yhtä vastaan ei ole reilua. Toivotan todella Miralle kaikkea hyvää elämässä ja että hän löytää onnen.

Sarin mennen tullen.Sarillehan muut nauroivat kun ei asioita tajunnut ja esitti sitten tyhmiä kysymyksiä lisäksi.Katsokaa 7 päivää sivuilta koosteita juhlista siinä Miraa haastalellaa..ja on muuten kaunis ilman pakkelikerrosta..Sari jää kaus

• afsdgrsfg
        voittaa älykkyydellä kirjoitti:

Sarin mennen tullen.Sarillehan muut nauroivat kun ei asioita tajunnut ja esitti sitten tyhmiä kysymyksiä lisäksi.Katsokaa 7 päivää sivuilta koosteita juhlista siinä Miraa haastalellaa..ja on muuten kaunis ilman pakkelikerrosta..Sari jää kaus

Ette voi olla ihmiset tosissanne!!!! Olen itse 25-vuotias filosofian ylioppilas ja tutkin keskustelua. Olen ehkä hieman eri kantilta kuunnellut ja analysoinut Miran puhetta kuin te. Miralla on käsittämättömän heikko kyky ilmaista itseään. Lauseet loppuvat kesken; asia ei tule selväksi. Kun desibelit Miran puheessa nousevat, karkaa ajatus. Miran olisi parasta ilmaista tunteitaan huutamalla, ei puhumalla. Mira ei vaan ole fiksu, ainakaan kielellisesti, ei millään logiikalla. En vertaa sariin tai kehenkään muuhunkaan. Olen järkyttynyt Miran suosiosta. Sari ei oikeastaan liikauta mihinkään suuntaan; sitä ei edes pidetä fiksuna. Jos Miralle olisi suotu tippaakaan älyä, ei naikkonen loisi uraa 25-vuotiaana vaatekaupassa. Hyvät naurut sai kun Mira sanoi Ollille, että oon aina halunnu olla töissä just jossain mainostoimistossa=D Ei varmasti tiedä edes millä nimikkeillä mainostoimistossa työskennellään:)

• fil yo
        afsdgrsfg kirjoitti:

Ette voi olla ihmiset tosissanne!!!! Olen itse 25-vuotias filosofian ylioppilas ja tutkin keskustelua. Olen ehkä hieman eri kantilta kuunnellut ja analysoinut Miran puhetta kuin te. Miralla on käsittämättömän heikko kyky ilmaista itseään. Lauseet loppuvat kesken; asia ei tule selväksi. Kun desibelit Miran puheessa nousevat, karkaa ajatus. Miran olisi parasta ilmaista tunteitaan huutamalla, ei puhumalla. Mira ei vaan ole fiksu, ainakaan kielellisesti, ei millään logiikalla. En vertaa sariin tai kehenkään muuhunkaan. Olen järkyttynyt Miran suosiosta. Sari ei oikeastaan liikauta mihinkään suuntaan; sitä ei edes pidetä fiksuna. Jos Miralle olisi suotu tippaakaan älyä, ei naikkonen loisi uraa 25-vuotiaana vaatekaupassa. Hyvät naurut sai kun Mira sanoi Ollille, että oon aina halunnu olla töissä just jossain mainostoimistossa=D Ei varmasti tiedä edes millä nimikkeillä mainostoimistossa työskennellään:)

Miralla oli erinomainen yleissivistys, hän tiesi asioita ihan oikeasti, vaikka vinoiltiin tuosta Miran "tietämisestä" ja mitä myyjän ammatti tähän kuuluu, ehkä kaikkia ei ole kiinnostanut kouluttautua enempää. Mitenkä tämä "akateeminen" Kale sitten pärjäsi suullisessa ilmaisussa, änkynkänkyn, ja huutaa hänkin osasi vai mitä?
        Minkä alan filosofian maisteri susta sitten oikein tuleekaan?? niitäkin on joka lähtöön.

• ei näköjään

tajua jos joku ei ole kiinnostunut..meni mikalle huutaa mikset sä koskaan yritä mua iskee,vitun paskapää!! jos ihmistä ei kiinnosta ni ei se varmaan yritäkkään sillon!! Että Miralla oikeus suuttua jollekkin ku on kiinnostunut sorellasta,niin sillon sen pitäs olla miranki kanssa..noinko niitä miehiä hankitaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe