pesin matot lauantaina ja nyt vielä maanantaina yksi matto aivan yhtä märkä.. ja haisee!!! kuivaushuoneessa oli vuorokauden, ei tuonut mitään lisäarvoa. haju kai lähtee, kun kuivuu, mutta kaipa matto tai asunto ehtii homehtua ennen tätä onnekasta tapahtumaa. joten. kuinka saan kuivaksi?
matot kuiviksi?
2
4892
Vastaukset
- matot laitetaan
saunaan kuivumaan. Kuivuu yleensä nopsaan
- Ei tarvi kun
lämmittää sauna iltasella kunnolla, kylpeä ja sen jälkeen laittaa matto levälleen saunaan. Kiuas saa olla päällä vaikka ½-1h yliaikaa, niin varmasti on matto muutamassa tunnissa kuiva. Eikä haise.
Mutta siksihän niitä mattoja ei niin pestä talvella, kun se kuivuminen on vähän hidasta - ilman saunaa.
Ja jos sen tippuvan veden nyt saa lähtemään vääntäen ja valuttaen, niin sen jälkeenhän sen maton voi levittää ilmavasti tuolien tai kuivaustelineen päälle ja tuoda ILPin (ilmalämpöpumpun) alle. Siinäkin kuivaa vauhdilla - niinkun muuten muukin pyykki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275