Lähetin mailin jollekin (osoite oli oikein kirjoitettu), ja sen jälkeen Mail Delivery Subsystem on lähettänyt päiväkausia takas "Returned mail: see transcipt for details"-viestiä. Siinä sanotaan että osoite sisälsi Fatal errors, Can't create input ja muuta hepreaa. No se tukkii koko laatikkoni eikä muut viestit pääse läpi, kun jatkuvasti lukee vain: Vastaanotetaan postia. Näitä Mailer Daemon- viestejä on yhteensä tullut vasta noin viisi, siis mitkä ovat päässeet läpi mutta niitä on varmaan sitten ziljoona jonossa?
Miten voin lopettaa tämän vastaanottamisen? Kiitos valtavasti jos joku osaa auttaa!
Vastaanottaa viestiä loputtomiin
Miksi näin
1
177
Vastaukset
- tätä
ainakin outookissa seuraavaa:
Työkalut - asetukset
välilehti sähköpostin asetukset
painike lähetä tai vastaanota
muokkaa
Alhaalla on kohta jossa voi laittaa rastin kohtaan lataa vain kohteiden kuvaukset (otsikot).
Kun olet ladannut otsikot ja katsonut mitkä niistä ovat todennäköisesti tarpeettomia, voit poistaa ne.
Seuraava lähetä tai vastaanota komento poistaa ne viestit palvelimelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423