Muutin äskettäin uuteen asuntoon ja lähes heti jouduin ojentamaan naapuritalon asukkaita. Kusipäät olivat tukkineet taloon vievän tien muuton takia joten annoin heidän kuulla kunniansa. Myönnän että olen agressiivinen, mua on kiusattu koulussa ja lisäksi perhe oli rikkonainen. Siksi päässäni kilahtaakin tosi helposti jos joku rikkoo sääntöjä. Ihmettelen että miten idiootteja ihmiset ovat kun pysäköivät autonsa ainoalle tielle tuntikausiksi ja nyhjäävät tavaroiden kanssa sisällä jos meinaavat viedä niitä muualle. Oikea tapa on ensin tuoda tavarat alas rappukäytävään ja lastata tavarat kerralla autoon tai sitten pitää olla joku alhaalla vahtimassa jos jollekulle muulle tulee tarvetta päästä autolla pihaan. Suutun pienemmistäkin asioista ja jos vielä lisäksi ruvetaan vittuilemaan niin...! Olin alkuun ihan rauhallinen mutta kun äijä rupesi pottuilemaan ei mullakaan ollut syytä käyttäytyä kunnolla!
Mulle ei vittuilla!
8
2347
Vastaukset
- Kunnon naapuri
Joku muukin näköjään käyttää "Kunnon naapuri" nimimerkkiä. No, mahtuuhan tänne maailmaan samannimisiä mattimeikäläisiä.
- Väsynyt naapuri
Kenelläkään ei päässä kilahda, vaan tekoon on ollut syy ja harkinta.
Eli olet hullu. - sinunlaiset
Sinunlaisia kohjoja aina pidetään hiakkasäkkeinä.. ja varottavina esimerkkeinä. Lääkitys kuntoon!
- mies.
Kipasepas hoitoon!
- oikean..
asenteen naapurustoon.Mä kans kovin hämmästelen,et miten h....tissä ihmiset on noin pönttöi,ku joka paikka tukitaan noil peltipurkeil,ettei työssä käyvä väki sovi kulkeen.Kyl kai ne eteiseen vetäisis,jos ois pariovet talos.Tää on sitä samaa sakkia,ku huoltsikal jättää sen japsiromunsa mittarin eteen,ja menee vartix puhuun paskaa pöytään!!..tää on nääs mun maailma,ja mä jätän kamat mihin mä lystään,muut väistää.Jatka samaan malliin,naapurit ojennukseen vaan,eivätpä tuu säästä tai muusta typerästä jaaritteleen,mokomat.
- pilaa
En millän usko, että tämä on tosissaan kirjoitettu. Joku vedättää ja katsoo reaktiota. Mutta johan on juttu!!! Hyvin keksitty:
- Juuri näin sitä pitää!
Tuo on oikea asenne!
Minäkin olen joutunut nöyristelemään ties vaikka kenen edessä, mutta nyt se ei enää maistu.
Olen oppinut olemaan vahva ja olen siitä helvetin ylpeä.
Sanon, jos jokin häiritsee.
Eikö ole kumma juttu, miten helposti ihmiset saa tottelemaan, ei tarvitse, kuin vähän ärähtää, niin heti luikkivat!
Aivan, kuin kavahtaisivat.
Hyvä vain, en minä näitä saatanan naapureita muuten jaksaisi.
Minä olen tämän talon pääjehu, tai siltä ainakin tuntuu, kun varovat minua. ;)- kaukana?
Hulluista pysytään kaukana. Vajaaälysen lyöjää kohtaa kova rangaistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756