Neitsytmies&Härkänainen

Puhvelinainen

Minulla on todella läheinen neitsytmies ystävä. Olemme toistemme tukipilarit..
Kokeilimme yhdessä oloa..kunne neitsymiehelle iski "ahdistus" hän halusi että jatkaisimme ystäväni. Niin teimme..olemme edelleen todella läheisiä..ihmiset jotka ei meitä tunne saattaa kuvitella että olemme pariskunta.
Välillä tuntuu että onkohan ystävyytemme menossa kuitenkin suhteen suuntaan..
Olen hieman hukassa..kertokaa ja auttakaa minua..odotanko turhaan??? miten tiedän neitsytmiehen oikeat ajatukset???

4

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat kummallisia

Hei!

Itselläni on pää todella sekaisin neitsytmiehen takia (olen muuten kanssa härkä) eli valitettavasti tästä tuskin on sinulle paljoa apua.

Mutta tätä palstaa lukiessani on tullut sellainen olo, että neitsytmiehet tekevät jotain testejä. Itse vaan mietin, että onko kyse testistä, vai yrittääkö mies viestittää, ettei häntä oikeasti kiinnosta.

Oltiin rehveillä runsas viikko sitten ja silloin hän vaikutti innostuneelta ja erotessamme vielä totesi, että otetaan joskus uusiksi (tuo joskus-sana kyllä vähän pisti minulla korvaan). Sen jälkeen hän ei ole itse vapaaehtoisesti ottanut yhteyttä, mutta jos minä otan häneen yhteyttä, tulee vastaus heti. Lisäksi jotenkin tuntuu, että hänellä on aina silloin huono päivä, kun en huomioi häntä (näemme siis arkipäivisin vähintään kerran päivässä). Ja jos nähdään kahdestaan, niin hänellä on hirveä puheripuli. Ja vastapainona taas sitten, kun paikalla on muitakin, puhelee hän todella innokkaasti muiden naisten kanssa.

Olen härkänä ihan sekaisin, kun en tiedä, onko hän kiinnostunut vai yrittääkö hän vain osoittaa, että hän ei ole kiinnostunut (siis juuri tuo toisten naisten innokas huomioiminen). Olin se, joka alkujaan ehdotti rehvejä, mutta koska olen itse ujo toivoisin, että hän joko toimisi tai sitten ilmaisisi, onko kiinnostunut, jolloin voisin kyllä ehdottaa uuttakin tapaamista.

Mutta nyt minulla alkaa vain olla sellainen olo, että neitsytmiehet ovat tulkitsemattomia.

• nais-neitsyt**

Kuvaat aika osuvasti meitä neitsyitä. Neitsyt-miehesi todellakin 'testaa' sinun kiinnostusta kuvaamallasi tavalla, olemalla 'vaiti', odottaen kuitenkin sinulta sitä yhteydenottoa. Se on neitsyt-miehelle tärkeä asia, usko pois. Jos haluat puolestasi vähän testata häntä, niin ole itse vähän aikaa 'vaikeasti tavoiteltava' - älä ottele yhteyttä, niin huomaat pian, että neitsyt-mieheltäsi tulee viestiä - ehkä vähän neitsytmäisen viileään tyyliin (- ettei nyt kaikkia kortteja paljasteta :), mutta kuitenkin.

Ole siis kärsivällinen hänen kanssaan ja koeta kestää; neitsyt on kuitenkin sisimmissään myös ujo ja kaipaa todellisuudessa kovasti sinulta huomiota.

Ja puheliripulikohtauksiahan saamme päivittäin, joten yritä kestää niitäkin - ne eivät nimittäin lopu koskaan, etenkin jos satut vielä olemaan hyvä kuuntelija ja keskustelija :) :)

• ovat kummallisia
        nais-neitsyt** kirjoitti:

Kuvaat aika osuvasti meitä neitsyitä. Neitsyt-miehesi todellakin 'testaa' sinun kiinnostusta kuvaamallasi tavalla, olemalla 'vaiti', odottaen kuitenkin sinulta sitä yhteydenottoa. Se on neitsyt-miehelle tärkeä asia, usko pois. Jos haluat puolestasi vähän testata häntä, niin ole itse vähän aikaa 'vaikeasti tavoiteltava' - älä ottele yhteyttä, niin huomaat pian, että neitsyt-mieheltäsi tulee viestiä - ehkä vähän neitsytmäisen viileään tyyliin (- ettei nyt kaikkia kortteja paljasteta :), mutta kuitenkin.

Ole siis kärsivällinen hänen kanssaan ja koeta kestää; neitsyt on kuitenkin sisimmissään myös ujo ja kaipaa todellisuudessa kovasti sinulta huomiota.

Ja puheliripulikohtauksiahan saamme päivittäin, joten yritä kestää niitäkin - ne eivät nimittäin lopu koskaan, etenkin jos satut vielä olemaan hyvä kuuntelija ja keskustelija :) :)

Hei!

Ne puheripulikohtaukset eivät minua haittaa (paitsi silloin, kun haluaisin itsekin kommentoida jotain väliin), pikemminkin puhumattomuus. Ja minulle keskustelutaidot ja väittelyt ovat todella tärkeitä. En kestä miestä, jolla ei ole mielipiteitä ja joka ei osaa ottaa kantaa asioihin.

Mutta pitää vaan laittaa jäitä hattuun, ottaa rauhallisesti ja olla itsekin vähän vaikeasti tavoitettava ;)

• Ole varovainen,Sillä neitsyet ovat mustasukkaisia ja omistuksen haluisia.Minun kaverini on myös neisyt.Silloin ainakin mieli-ala leimahtaa,kun kysymykseen tulee minun ystävät.Mutta eivät kaikki ole samaanlaisia,vaikka merkki olisi sama.Kaikesta huolimatta toivotan sinulle onnea,olkoompa päätöksesi (harkintasi mukainen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      146
      841
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe