Minulla vika kolmannes meneillään, ekaa lapsukaista odottelen.
Raskauden alussa eräs ystävä sanoi, että limonadin juominen pitää jättää kokonaan.
En ole muuten jättänyt.
Limppari itse asiassa maistuu enemmän ko ennen raskautta ja nautin sitä kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla.
Kylmä cokis saunan jälkeen, ah!=)
Limonaatia, limonaatia=)
7
853
Vastaukset
- henki
Täällä toinen colan ystävä. Pedissä tuhisee 11viikkonen tytteli. Ja hyvin kasvaa vaikka äiti itsekkäästi on yhden paheen pitänyt(colan).
Parempi näin kuin, että esim: tupakoisin, joisin tai käyttäisin huumeita.- ....
ummetusta ja turvotusta voi esiintyä reippaanlailla..
- -TIIA-
.... kirjoitti:
ummetusta ja turvotusta voi esiintyä reippaanlailla..
...Vaikka juon aika paljon limua...
- vaarassa
Sellaisesta syystä saattoi ystäväsi sinua varotella, että kun suussa sylki muuttaa koostumustaan jo ennestään, niin kaikki hiilihapolliset juomat tuhoaa kiillettä ennestään. Tämä siis tarkoittaa, että reikiä tulee helpommin.
- ~keiju~
Itse join colaa ja kaikkia muitakin limuja koko raskauden ajan ja poika on täysin terve. ;) Mutta hampaille ei tietenkään tee hyvää vaikkei raskaana olisikaan...
- slk
Milloinkaan ennen ei ole coca-cola maistunut yhtä hyvälle kun nyt raskausaikana... Pian varmaan kyllästyn siihen niinkuin kaikkeen muuhunkin hyvään, mutta eiköhän sitä taas jonkun uuden "paheen" keksi. =)
- meppe
yleinen lihomisvaara...?
Tuskin siinä limpparissa muuten mitään pahaa on.
Itse olen ainakin ajoittain kyllästynyt pelkän veden litkimiseen ja juon mehuja ja limsoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862