Olis kiva tietää onko muita 17.6 syntyneitä. Mun nimisiä en muita tunne enkä samana päivänä syntyneitä. Onko heitä?
Onko muita...
...17.6. syntyneitä?
121091
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 12
Vanhimmat
joka on syntynyt tuona päivänä.
olis jännää tietää , ollaanko samanlaisia yhtään luonteeltamme. Mä olen myös naishenkilö. Ne mitä olen lukenut kaksosluonteesta osittain on mua. Olisi kyllä mukava jos olisin enempikin.
Kaksosenhan pitäisi olla vaihtelunhaluinen ja ulospäin suuntautunut, mä en ole. Rakastan juuri tätä elämää mikä mulla on. Uskosta ammenan voimaa. Koti on minun turvapaikkani ja linnani :)
ja kotihiiri. Usko on lähellä sydäntäni. Vaihtelunhalu ei vahvimpia luonteenpiirteitäni. Pitänee paikkansa, että 17.6. syntyneet ovat ravunomaisia, kaksosia: herkkiä, uskollisia, omistushaluisia, ja koti kaikki kaikessa. Näin ainakin minä :)
Mie olen myös syntynyt 17.6..
Olemme kumpikin kaksosia, mutta olimme aivan erilaisia. Hän oli tasainen hieniluonteinen tyttö, ei puhunut paljoa eikä muistaakseni koskaan tehnyt mitään väärää/pahaa ei lapsena eikä aikuisena. Hän on nyt poissa mutta muistan häntä kunnollisena ja tasapainoisena ihmisenä. Hän oli sisäänpäin vetäytynyt eikä hänellä ollut montaa läheistä ystävää/tuttavaa.
Minulla on elohopeaa suonissani. Olen vilkas, puhun paljon ja melkein koko valveilla oloni ajan. Minun on helppo saada ystäviä ja puhun kaikkien kanssa ja aina, en osaa seistä hiljaa edes linja- autopysäkilläkään, vaan aloitan keskustelut aivan ventovierasten kanssa.
Siis kaikki kaksoset eivät ole samanlaisia. Juuri 17/6 syntyneet ovat enemmän seuraavan merkin, ravun, kaltaisia, siis rauhallisempia kuin kaksoskauden alussa syntyneet, kuten minä.
hei
Kirjoitan Göteborgista.
Olen itse syntynyt helsingissä 21/6 1957
Minun veli ja täti ovat syntyneet 17/6
He ovat aina olleet minun tuki ja turva.
Siis hyvä synmäpävä
Kram
Eliza
Kaikkea kivaa ja kaunista elämäänne ystävät!
kiitos kun sain vastauksia, jokaiselle teille ja niillekin jotka jonkun puolesta laittoi että on meitä 17.6 syntyneitä. :)
Kyselit 17.6 syntyneistä...minä olen,ja tiedän tuttavapiiristä kaksi muutakin....omituista sakkia:)
syntynyt 17/6...juhannauksen vauva ja "kesän lapsi mä oon" kamalaa kun kuitenkin tuli talvi..ja aina vaan on kylmä, hullua kun tammikuussa jo odottaa kevään merkkejä! ei sen puoleen, jouluna kun kävin kotona svea mamman maassa, luin että etelä ruotsissa oli löydetty sinivuokkoja!!!! joulukuussa....
Olet sitten sinäkin kesän kakara..mä en tahtois olla tässä pakkassäässä kovin kauaa..olis jo kesä ja lämmintä. Hyvää kesänodotusta kaksoset ja muutkin!
heips..hyvä päivä syntyä kaikkien urhojen lisäksi-
Joo oon syntyny 17.6