Onko muita...

...17.6. syntyneitä?

Olis kiva tietää onko muita 17.6 syntyneitä. Mun nimisiä en muita tunne enkä samana päivänä syntyneitä. Onko heitä?

12

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen = )

      joka on syntynyt tuona päivänä.

    • -aurinko-

      olis jännää tietää , ollaanko samanlaisia yhtään luonteeltamme. Mä olen myös naishenkilö. Ne mitä olen lukenut kaksosluonteesta osittain on mua. Olisi kyllä mukava jos olisin enempikin.

      Kaksosenhan pitäisi olla vaihtelunhaluinen ja ulospäin suuntautunut, mä en ole. Rakastan juuri tätä elämää mikä mulla on. Uskosta ammenan voimaa. Koti on minun turvapaikkani ja linnani :)

      • ....

        ja kotihiiri. Usko on lähellä sydäntäni. Vaihtelunhalu ei vahvimpia luonteenpiirteitäni. Pitänee paikkansa, että 17.6. syntyneet ovat ravunomaisia, kaksosia: herkkiä, uskollisia, omistushaluisia, ja koti kaikki kaikessa. Näin ainakin minä :)


    • 17.6

      Mie olen myös syntynyt 17.6..

      • minä 26.5 syntynyt kaksostyttö

        Olemme kumpikin kaksosia, mutta olimme aivan erilaisia. Hän oli tasainen hieniluonteinen tyttö, ei puhunut paljoa eikä muistaakseni koskaan tehnyt mitään väärää/pahaa ei lapsena eikä aikuisena. Hän on nyt poissa mutta muistan häntä kunnollisena ja tasapainoisena ihmisenä. Hän oli sisäänpäin vetäytynyt eikä hänellä ollut montaa läheistä ystävää/tuttavaa.

        Minulla on elohopeaa suonissani. Olen vilkas, puhun paljon ja melkein koko valveilla oloni ajan. Minun on helppo saada ystäviä ja puhun kaikkien kanssa ja aina, en osaa seistä hiljaa edes linja- autopysäkilläkään, vaan aloitan keskustelut aivan ventovierasten kanssa.

        Siis kaikki kaksoset eivät ole samanlaisia. Juuri 17/6 syntyneet ovat enemmän seuraavan merkin, ravun, kaltaisia, siis rauhallisempia kuin kaksoskauden alussa syntyneet, kuten minä.


    • eliza7

      hei

      Kirjoitan Göteborgista.

      Olen itse syntynyt helsingissä 21/6 1957

      Minun veli ja täti ovat syntyneet 17/6

      He ovat aina olleet minun tuki ja turva.

      Siis hyvä synmäpävä

      Kram

      Eliza

    • ystävät!

      Kaikkea kivaa ja kaunista elämäänne ystävät!

      kiitos kun sain vastauksia, jokaiselle teille ja niillekin jotka jonkun puolesta laittoi että on meitä 17.6 syntyneitä. :)

    • Nimetön

      Kyselit 17.6 syntyneistä...minä olen,ja tiedän tuttavapiiristä kaksi muutakin....omituista sakkia:)

    • -68

      syntynyt 17/6...juhannauksen vauva ja "kesän lapsi mä oon" kamalaa kun kuitenkin tuli talvi..ja aina vaan on kylmä, hullua kun tammikuussa jo odottaa kevään merkkejä! ei sen puoleen, jouluna kun kävin kotona svea mamman maassa, luin että etelä ruotsissa oli löydetty sinivuokkoja!!!! joulukuussa....

      • -aurinko-

        Olet sitten sinäkin kesän kakara..mä en tahtois olla tässä pakkassäässä kovin kauaa..olis jo kesä ja lämmintä. Hyvää kesänodotusta kaksoset ja muutkin!


    • heips..hyvä päivä syntyä kaikkien urhojen lisäksi-

    • Liina q

      Joo oon syntyny 17.6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe