Miksi kansalaiset aina äänestävät oman älykkyystasonsa vertaisia ihmisiä niin vaaleissa kuin BB:n kaltaisissa äänestyksissäkin? Ei ymmärretä kateuden sokaisemina, että älykkäämpiäkin vaihtoehtoja olisi tarjolla. Tänä vuonna Sorella olisi ollut ylivoimainen älykkyyden suhteen. Sorellalla oli todistettavasti akateeminen loppututkinto, kun muut osallistujat olivat älyllistä paariaa. Näiden kilpailijoiden joukossa Sorella vaikutti intelligentsian edustajalta. Mutta sitä ei yksinkertainen kansa älynnyt. Häpeän tyhmän kansan puolesta, koska se on itse niin tyhmä, ettei tajua tulleensa nolatuksi.
Sarin uskomaton tyhmyys
53
3381
Vastaukset
- Ei pettynyt
miksi akateeminen ihminen haluaa BB:n kaltaiseen ohjelmaan? Kiinnostiko raha, maine ja halusiko vaihtaa ammattiaan?
Yhtäkään kilpailijaa en tunne henkilökohtaisesti, joten heidän älykkyydestään tms. en voi sanoa mitään.
Sen voin sanoa, että Sari on JO VOITTANUT, etkä sinä voi näillä kirjoituksilla asiaa muuttaa.
Onko mielestäsi älykästä hävetä muiden puolesta? - Seurailin
En muuten äänestänyt tasoni vertaista, koska en äänestänyt ollenkaan.
Vaaleissa äänestän sen perusteella, mitä asiaa he ajavat. Koulutustausta ei merkitse mitään. - Päkkis
Korkea äö ei suinkaan takaa sosiaalisuutta ja ystävällistä käytöstä.
Kärjistäen voi sanoa, että joskus ns. älykkö voi olla todella ilkeä ja julma eikä omaa mitään käytöstapoja. (Ehkä siellä on sitten jokin tunnetrauma tms taustalla ettei ole tunnepuoli niin kehittynyt)
Ns. juntti ja vähän lukenut voikin olla sitten todella taitava käsistään ja käytökseltään lempeä, sydämellinen ja ystävällinen.
Mutta meitähän on toki moneen junaan jne ... loppujen lopuksi ei voi yleistää.
Sen sanon vielä, että itse ainakin olen huomannut, että ihmiset pitävät iloisista ihmisistä. Omasta mielestäni sydämen viisaus on lopulta pään viisautta arvokkaampaa.- LOL LOL
"Sydämen viisaus". Anna mun kaikki kestää.
LOL LOL LOL - Meitä on moneksi
LOL LOL kirjoitti:
"Sydämen viisaus". Anna mun kaikki kestää.
LOL LOL LOLjoidenkin mielestä näin saattaa olla. Sinäkin saat pitää oman mielipiteesi asiasta =)
Elä ja anna elää... - wärtsi
En tiedä, mutta jotenkin vaan ottaa korvaan, kun ala-asteen opettaja sanoo suorassa lähetyksessä aikovansa edelleen juoda ja bilettää.
Juomisen mainostaminen ja korostaminen on nykypäivänä ongelma monelle.
Mitä mieltä olette?
- Humanisti...
Hmm, ai siis Big Brotherin voittajan olisi täytynyt se, jolla on korkein ÄO? Miksiköhän? Eikö toisten huomioonottaminen, aitous ja vilpittömyys ole mitään akateemisen tutkinnon rinnalla? Hah! Ja Sorellasta vielä... On sitä fiksumpiakin ihmisiä nähty, eikä teeskentely ja ylidramatisointi ole mielestäni kovin ihailtavia asioita.
- Diida
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi älykkään ihmisen olisi pitänyt voittaa? Eihän siinä kisassa ole kyse älykkyydestä vaan aitoudesta ja viihteellisyydestä. Älykisat on jossain ihan muualla ja sellaisiin kisoihin hakeutuukin oikeasti älykkäät ihmiset..BB on vain viihdettä.
- että jos on
akateeminen vs. ei-akateeminen, niin akateeminen tulee asettaa etusijalle, koska hän mitä todennäköisemmin pystyy ajattelemaan kokonaisvaltaisemmin kuin ei-akateeminen kilpailija. Ts. valitsemalla akateemisen henkilön maksimoidaan yhteinen hyvä.
- Katsellen
että jos on kirjoitti:
akateeminen vs. ei-akateeminen, niin akateeminen tulee asettaa etusijalle, koska hän mitä todennäköisemmin pystyy ajattelemaan kokonaisvaltaisemmin kuin ei-akateeminen kilpailija. Ts. valitsemalla akateemisen henkilön maksimoidaan yhteinen hyvä.
juttuja heität xD En olekaan nauranut näin paljoa pitkään aikaan xD
Ei muuten todellakaan pidä paikkaansa. Tunnen niin monta ihmistä, jotka läpäisisivät akateemisen tutkinnon leikiten mutta eivät halua sitä. Ovatko he silloin huonommassa asemassa kilpailuissa? Tuskin. Koututuksella ei ole mitään merkitystä! - Humanisti...
että jos on kirjoitti:
Mun mielestä tolla akateemisuudella ei vaan ole mitään tekemistä Big Brotherin kanssa. No, voidaanhan sitä kokeilla ensi vuonna; laitetaan 12 tietokonenörttiä BB-taloon, tulee varmasti TODELLA mielenkiintoinen kausi!
- ei tee ihmisestä
että jos on kirjoitti:
sen parempaa. Esim. peruskoulunopettajan koulutus ei ole älyllisesti mikään haastava. Johan tuosta ohjelmasta näki, että ko. opettaja ei omannut sosiaalisia taitoja, hän vaikutti suorastaan epätasapainoiselta. Mistäs olet päähäsi saanut ajatuksen, että akateeminen ajattelee kokonaisvaltaisemmin, kuin ei-akateeminen?
- Päkkis
Mulle kyllä jäi vaikutelma, se mitä BB kerkesin katsoa, että monilla BB-talon asukkailla tuntui olevan jotain ihme neurooseja, traumoja ym. Myönnetään että olosuhteet talossa ovat toki stressaavat.
Että siihen nähden... Sari ehkä oli BB:ssä omanlaisensa höppänä, muihin asukkaisiin nähden vaikutti loppujen lopuksi aika tasapainoiselta.- joka
reagoi hillityn analyyttisesti tilanteisiin. Kaarlo oli esimerkki neandertalilaisesta ongelmatilanteiden käsittelyskeeman omaavasta indiviidistä. Sari oli sen verta tyhmä, että oli vaan eikä useinkaan ymmärtänyt tilanteiden sosiaalista kontekstia. Ollissa ajattelin aluksi olevan potentiaalia, mutta pian hänen tyhjyyttään kumiseva päänsä paljastui sekin. Karissa ei ollut havaittavaa intellektuaalisuutta ja Hannenkin on viisainta tyytyä parturikampaajan toimeen suurempien vahinkojen välttämiseksi.
Summa summarum. Sorella oli ainoa, jolla oli akateeminen loppututkinto. Ergo. Sorellan olisi pitänyt voittaa tämä kisa, mutta kansa typeryydessään äänesti omalla tasollaan olevaa henkilöä. Niinhän se on, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eli tässä tapauksessa me fiksummat katselijat, akateemiset katselijat, jotka ymmärsivät Sorellan intellektuaalisesti stabiloivan merkityksen. - Katsellut
joka kirjoitti:
reagoi hillityn analyyttisesti tilanteisiin. Kaarlo oli esimerkki neandertalilaisesta ongelmatilanteiden käsittelyskeeman omaavasta indiviidistä. Sari oli sen verta tyhmä, että oli vaan eikä useinkaan ymmärtänyt tilanteiden sosiaalista kontekstia. Ollissa ajattelin aluksi olevan potentiaalia, mutta pian hänen tyhjyyttään kumiseva päänsä paljastui sekin. Karissa ei ollut havaittavaa intellektuaalisuutta ja Hannenkin on viisainta tyytyä parturikampaajan toimeen suurempien vahinkojen välttämiseksi.
Summa summarum. Sorella oli ainoa, jolla oli akateeminen loppututkinto. Ergo. Sorellan olisi pitänyt voittaa tämä kisa, mutta kansa typeryydessään äänesti omalla tasollaan olevaa henkilöä. Niinhän se on, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eli tässä tapauksessa me fiksummat katselijat, akateemiset katselijat, jotka ymmärsivät Sorellan intellektuaalisesti stabiloivan merkityksen.että sinun mielipiteesi on SINUN mielipiteesi?! Minun mielestäni BB-kisassa ei ollut yhtäkään ihmisitä, joka olisi ansainnut voiton. Sari oli kuitenkin paras heistä =) Katsotaan asiaa sitten uudestaan, kun sinä olet kilpailijana siellä. Haethan ensi vuoden kisaan...
- Humanisti...
joka kirjoitti:
Summa summarum. Sorella oli ainoa, jolla oli akateeminen loppututkinto. Ergo. Sorellan olisi pitänyt voittaa tämä kisa, mutta kansa typeryydessään äänesti omalla tasollaan olevaa henkilöä. Niinhän se on, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eli tässä tapauksessa me fiksummat katselijat, akateemiset katselijat, jotka ymmärsivät Sorellan intellektuaalisesti stabiloivan merkityksen.Sorellako reagoi hillitysti? *reps* :D
- hekoti-hekoti
joka kirjoitti:
Summa summarum. Sorella oli ainoa, jolla oli akateeminen loppututkinto. Ergo. Sorellan olisi pitänyt voittaa tämä kisa, mutta kansa typeryydessään äänesti omalla tasollaan olevaa henkilöä. Niinhän se on, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eli tässä tapauksessa me fiksummat katselijat, akateemiset katselijat, jotka ymmärsivät Sorellan intellektuaalisesti stabiloivan merkityksen.Jos jatkuva ulvominen ja itsensä sääliminen on "hillityn analyyttistä", niin olet ilmeisesti itse tällainen akateeminen? Se, että heität muutaman sivistyssanan sinne, tänne, ei tee tekstistäsi vaikuttavampaa, saatika älykkäämpää.
Kenties teidän "fiksujen" olisi pitänyt pistää vähän rahaa likoon, että olisitte saaneet sorellan pysymään talossa. Ihmettelen kyllä, miten itsensä fiksuksi nostava henkilö, kehtaa edes tunnustaa, koko roskaohjelmaa seuranneensa. Lähipiirissäni on nimittäin oikeasti älykkäitä ihmisiä ja he eivät saastuta aivojansa, moisella turhuudella.
PS. Itse en lue itseäni älyköksi, vaikka akateeminen olenkin. - BB:tä
hekoti-hekoti kirjoitti:
Jos jatkuva ulvominen ja itsensä sääliminen on "hillityn analyyttistä", niin olet ilmeisesti itse tällainen akateeminen? Se, että heität muutaman sivistyssanan sinne, tänne, ei tee tekstistäsi vaikuttavampaa, saatika älykkäämpää.
Kenties teidän "fiksujen" olisi pitänyt pistää vähän rahaa likoon, että olisitte saaneet sorellan pysymään talossa. Ihmettelen kyllä, miten itsensä fiksuksi nostava henkilö, kehtaa edes tunnustaa, koko roskaohjelmaa seuranneensa. Lähipiirissäni on nimittäin oikeasti älykkäitä ihmisiä ja he eivät saastuta aivojansa, moisella turhuudella.
PS. Itse en lue itseäni älyköksi, vaikka akateeminen olenkin.pelkästään antropologisen ekskursion näkökulmasta. Mielestäni on mielenkiintoista arvioida analyyttisesti tavallisen rahvaan käyttäytymismalleja, jotka paljastuvat karulla tavalla suljetussa tilassa. Olen niin monta kertaa nauranut, kuinka typerästi kilpailijat ovatkaan toimineet. Sitä se sivistymättömyys teettä. Voi, voi.
- kisaan
BB:tä kirjoitti:
pelkästään antropologisen ekskursion näkökulmasta. Mielestäni on mielenkiintoista arvioida analyyttisesti tavallisen rahvaan käyttäytymismalleja, jotka paljastuvat karulla tavalla suljetussa tilassa. Olen niin monta kertaa nauranut, kuinka typerästi kilpailijat ovatkaan toimineet. Sitä se sivistymättömyys teettä. Voi, voi.
mukaan ja me arvostellaan sitten, miten sinä käyttäydyt suljetuissa oloissa muiden käskettävänä...
- samainen
kisaan kirjoitti:
mukaan ja me arvostellaan sitten, miten sinä käyttäydyt suljetuissa oloissa muiden käskettävänä...
Ja samalla voimme myös arvostella ulkonäköäsi.
- reilua
kisaan kirjoitti:
koska olen ihmisen käyttäytymisen asiantuntija. Myös muilla kilpailijoilla pitäisi olla mahdollisuus voittoon.
- nimimerkkinä
reilua kirjoitti:
koska olen ihmisen käyttäytymisen asiantuntija. Myös muilla kilpailijoilla pitäisi olla mahdollisuus voittoon.
olet siis mielestäsi täydellinen... Saammehan mekin arvioida sinut...? xD
- se ei takaisi
reilua kirjoitti:
voittoa Sinulle. Harvinaisen sivistymättömälle, vaikutat "asiantuntijaksi".
- työsi?
pelkästään antropologisen ekskursion näkökulmasta. Mielestäni on mielenkiintoista arvioida analyyttisesti tavallisen rahvaan käyttäytymismalleja, jotka paljastuvat karulla tavalla suljetussa tilassa. Olen niin monta kertaa nauranut, kuinka typerästi kilpailijat ovatkaan toimineet. Sitä se sivistymättömyys teettä. Voi, voi.
Ja johan sen osaa päätellä, tavallinen pulliainenkin, että typerästihän tuollaisissa oloissa käyttäydytään. Kaikista typerimmin käyttäytyi tasapainoton opettajamme. Jos sinut ja kaltaisesi suljettaisiin, kaiken kansan tuijotettavaksi, tekemään hölmöjä tehtäviä ja ryypiskelemään, niin epäilenpä, että tulos ei kovinkaan kaksinen olisi. Vaikka turha tässä on spekuloida sekundäärisillä argumenteilla, sinä et läpäisisi karsintaakaan;)
- hahahahahahaaaaa
hahahahahaaaa...uskomattoman huonoa.
- oli provo
ettekö huomaa.............
- sillä on,
vaikka olisikin ollut...
- Tiedän
sen, koska kirjoitin ensimmäisen viestin. Ensimmäinen viesti oli pettyneen katsojan kirjoitus siitä, kuinka väärän henkilön annettiin voittaa, koska kansa ei halunnut valita itseään fiksumpaa.
- kait sitten
sillä on, kirjoitti:
vaikka olisikin ollut...
tyhmä olen, anteeksi
- niin mistä ihmeestä
Tiedän kirjoitti:
sen, koska kirjoitin ensimmäisen viestin. Ensimmäinen viesti oli pettyneen katsojan kirjoitus siitä, kuinka väärän henkilön annettiin voittaa, koska kansa ei halunnut valita itseään fiksumpaa.
tiedät Sorellan ÄO:n tai muiden kilpailijoiden ja voit verrata niitä keskenään. Ei opettaja-nimike tarkoita, että hän on älykkäämpi kuin esim AD tai vaatekaupan myyjä tai tradenomi, en nyt muista asukkaiden ammatteja, mutta koulutustaso ei ole mitenkään sidoksissa älykkyyteen. Sorella ei mitenkään antanut erikoisen älykästä kuvaa, ei siellä kyllä muutkaan antaneet minkään älykön kuvaa, mutta ei kai siellä voikaan keskustella vakavasti kun bileiltoja on joka toinen ilta ja kaikki huutaa keittoo.............
- analyyttisyys
niin mistä ihmeestä kirjoitti:
tiedät Sorellan ÄO:n tai muiden kilpailijoiden ja voit verrata niitä keskenään. Ei opettaja-nimike tarkoita, että hän on älykkäämpi kuin esim AD tai vaatekaupan myyjä tai tradenomi, en nyt muista asukkaiden ammatteja, mutta koulutustaso ei ole mitenkään sidoksissa älykkyyteen. Sorella ei mitenkään antanut erikoisen älykästä kuvaa, ei siellä kyllä muutkaan antaneet minkään älykön kuvaa, mutta ei kai siellä voikaan keskustella vakavasti kun bileiltoja on joka toinen ilta ja kaikki huutaa keittoo.............
oli kyllä selvästi sofistikoituneemmalla tasolla kuin muilla kilpailijoilla. Muut kilpailijat eivät ymmärtäneet Sorellaa, koska Sorella oli heille liian esoteerinen. Sorellan ainoa moka olikin tuoda oma fiksuutensa julki. Siitä kun eivät tyhmemmät tykkää, että joku on heitä fiksumpi. Itselläni olisikin voittajastrategiana esiintyä tyhmänä riittävän pitkään ja vasta loppusuoralla antaisin älyni paistaa tv-ruuduista ulos. Tämä yllättäisi monet rahvaat siinä mielessä, että se loisi heille illuusion, että olen heidän vertaisensa ja silti noin upean fiksu! Ts. minun kauttani he loisivat imaginaarisen suhteen todellisuuteen, jossa minä näyttäytyisin kaikkena sinä, mitä he voisivat olla. Tavallinen rahvas siis todella uskoisi kykenevänsä olevansa samanlainen shining star kuin minä. Toki näin ei olisi todellisuudessa, mutta illuusio tästä omnipotentiasta kiidättäisi minut kiistämättömään voittoon.
Pitää tuntea rahvaan ajattelutapa ja vedellä sitten oikeista naruista. Niin yksinkertaista se on! - ......................
analyyttisyys kirjoitti:
oli kyllä selvästi sofistikoituneemmalla tasolla kuin muilla kilpailijoilla. Muut kilpailijat eivät ymmärtäneet Sorellaa, koska Sorella oli heille liian esoteerinen. Sorellan ainoa moka olikin tuoda oma fiksuutensa julki. Siitä kun eivät tyhmemmät tykkää, että joku on heitä fiksumpi. Itselläni olisikin voittajastrategiana esiintyä tyhmänä riittävän pitkään ja vasta loppusuoralla antaisin älyni paistaa tv-ruuduista ulos. Tämä yllättäisi monet rahvaat siinä mielessä, että se loisi heille illuusion, että olen heidän vertaisensa ja silti noin upean fiksu! Ts. minun kauttani he loisivat imaginaarisen suhteen todellisuuteen, jossa minä näyttäytyisin kaikkena sinä, mitä he voisivat olla. Tavallinen rahvas siis todella uskoisi kykenevänsä olevansa samanlainen shining star kuin minä. Toki näin ei olisi todellisuudessa, mutta illuusio tästä omnipotentiasta kiidättäisi minut kiistämättömään voittoon.
Pitää tuntea rahvaan ajattelutapa ja vedellä sitten oikeista naruista. Niin yksinkertaista se on!Sorellalla voi olla vaikka kymmenen akateemista tutkintoa, mutta silti hänen käytöksentä oli monesti pikkulapsen tasolla. "En voi syödä sipulia kun se narsukuu hampaissa" jne. Ei voi olla todellista että joku vielä viitsii puolustaa moista keskenkasvuista, persoonallisuuhäiriöstä kärsivää säälittävää reppanaa.
Yleensäkin ihmettelen (jos kerran akateemisuus tekee ihmisestä kirjoituksiesi perusteella lähes puolijumalan tasolla olevan olennon) että miksi tämä "niin älykäs ja upea" Sorella edes haki noin ala-arvoiseen ohjelmaan?
Kirjoituksistasi päätellen olet vielä ihan pentu, joka on opiskellut yliopistolla vuoden, ja kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken. Mutta usko pois, mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän huomaat kuinka vähän tiedät ;) - on todella
analyyttisyys kirjoitti:
Pitää tuntea rahvaan ajattelutapa ja vedellä sitten oikeista naruista. Niin yksinkertaista se on!älykäs, ei tavallinen rahvas ymmärrä näitä sivistyssanoja. Vetää oikein nöyräksi ja tuntee oman tyhmyytensä. Tällaista salailevaa viisautta
vai sanoisinko älykkyyttä, sillä viisas ei välttämättä ole älykäs tai päinvastoin, pitäisi tosiaan harrastaa tuollaisissa kilpailuissa.
Kun käyttää tarpeeksi sivistyssanoja niin varmasti antaa älykkään vaikutelman.
Haepa ensi vuonna taloon niin voit käytännössä toteuttaa teoriasi. - jättää
on todella kirjoitti:
älykäs, ei tavallinen rahvas ymmärrä näitä sivistyssanoja. Vetää oikein nöyräksi ja tuntee oman tyhmyytensä. Tällaista salailevaa viisautta
vai sanoisinko älykkyyttä, sillä viisas ei välttämättä ole älykäs tai päinvastoin, pitäisi tosiaan harrastaa tuollaisissa kilpailuissa.
Haepa ensi vuonna taloon niin voit käytännössä toteuttaa teoriasi.myös muille mahdollisuuden voittoon. Ergo. En osallistu kisaan.
- ymmärsivät
...................... kirjoitti:
Sorellalla voi olla vaikka kymmenen akateemista tutkintoa, mutta silti hänen käytöksentä oli monesti pikkulapsen tasolla. "En voi syödä sipulia kun se narsukuu hampaissa" jne. Ei voi olla todellista että joku vielä viitsii puolustaa moista keskenkasvuista, persoonallisuuhäiriöstä kärsivää säälittävää reppanaa.
Yleensäkin ihmettelen (jos kerran akateemisuus tekee ihmisestä kirjoituksiesi perusteella lähes puolijumalan tasolla olevan olennon) että miksi tämä "niin älykäs ja upea" Sorella edes haki noin ala-arvoiseen ohjelmaan?
Kirjoituksistasi päätellen olet vielä ihan pentu, joka on opiskellut yliopistolla vuoden, ja kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken. Mutta usko pois, mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän huomaat kuinka vähän tiedät ;)"höpöhöpöhöpö" - ja tässä edellä yksi hyvin tyypillinen "Sari-äänestäjä"
- Sinulla tuskin
analyyttisyys kirjoitti:
Pitää tuntea rahvaan ajattelutapa ja vedellä sitten oikeista naruista. Niin yksinkertaista se on!on elävässä elämässä ystäviä. Et myöskään ole älykäs, koska älykkään ihmisen EI tarvitse korostaa älykkyyttään. Sivistynyt ihminen ei myöskään naura muita, heidän puutteidensa vuoksi. Olet vain joku onneton, joka on opetellut sivistyssanakirjan ulkoa ja haluaa nyt loistaa suomi24.ssä, kun oikeassa elämässä sinulla ei ole siihen tilaisuutta;)
- Eli ystäväni
Sinulla tuskin kirjoitti:
on elävässä elämässä ystäviä. Et myöskään ole älykäs, koska älykkään ihmisen EI tarvitse korostaa älykkyyttään. Sivistynyt ihminen ei myöskään naura muita, heidän puutteidensa vuoksi. Olet vain joku onneton, joka on opetellut sivistyssanakirjan ulkoa ja haluaa nyt loistaa suomi24.ssä, kun oikeassa elämässä sinulla ei ole siihen tilaisuutta;)
ovat toisia fiksuja! Toki on totta, että suoraan normaalijakaumasta johtuen fiksuja on hyvin rajoitettu määrä. Tavallisia tolloja sitäkin enemmän. Mutta sellainen en ole, tarvittaessa voin tosin teeskennellä olevani. Thihih.
- sinusta kovinkaan
Eli ystäväni kirjoitti:
ovat toisia fiksuja! Toki on totta, että suoraan normaalijakaumasta johtuen fiksuja on hyvin rajoitettu määrä. Tavallisia tolloja sitäkin enemmän. Mutta sellainen en ole, tarvittaessa voin tosin teeskennellä olevani. Thihih.
fiksua kuvaa. Toki monet ihmiset kuvittelevat olevansa fiksuja ja muita älykkäämpiä, mutta kyllä sen pitäisi jossain näkyäkin. Jos se näkyy itsensä korostamisessa ja näin muiden mollaamisena, niin olet käsittänyt fiksuutesi väärin. Itse pidän sinua(tekstisi perusteella) hyvinkin vastenmielisenä ja ikävänä ihmisenä.
- paukkuja
sinusta kovinkaan kirjoitti:
fiksua kuvaa. Toki monet ihmiset kuvittelevat olevansa fiksuja ja muita älykkäämpiä, mutta kyllä sen pitäisi jossain näkyäkin. Jos se näkyy itsensä korostamisessa ja näin muiden mollaamisena, niin olet käsittänyt fiksuutesi väärin. Itse pidän sinua(tekstisi perusteella) hyvinkin vastenmielisenä ja ikävänä ihmisenä.
tällä alueella. Loistan ihan muilla areenoilla, niillä, joilla on merkitystä. Tällä alueella ei ole merkitystä minulle.
- jaksat kuitenkin
paukkuja kirjoitti:
tällä alueella. Loistan ihan muilla areenoilla, niillä, joilla on merkitystä. Tällä alueella ei ole merkitystä minulle.
täällä hyppiä. Jos kärsit persoonallisuushäiriöstä, fiksu-X muualla, typerys-X täällä? No, onhan se hienoa, että olet löytänyt tällaisen henkireiän, niin ettei tarvitse typeryyksiä työelämässä puhua. Taitaa olla rankkaa, pitää ilkeilynsä ja tyhmyytensä salassa...tai sitten muut eivät pidäkään sinua niin fiksuna, kuin kuvittelet...
- sentään
on todella kirjoitti:
älykäs, ei tavallinen rahvas ymmärrä näitä sivistyssanoja. Vetää oikein nöyräksi ja tuntee oman tyhmyytensä. Tällaista salailevaa viisautta
Haepa ensi vuonna taloon niin voit käytännössä toteuttaa teoriasi.Ketjun aloittaja vastaa itselleen... Noh, mikäs siinä, saa varmasti mieleisensä vastauksen. Olet säälittävä!!!!
- Kriminaalikissa
tämä BB ei ollut mikään älykkyyskisa? VAI OLIKO MUKA?
- itse sitten
olisi tyhmä. Kun noin sanot. Sorry, mutta epäilen vahvasti niin.
- Kriminaalikissa
itse sitten kirjoitti:
olisi tyhmä. Kun noin sanot. Sorry, mutta epäilen vahvasti niin.
Aivan, viisas tulee haukkumaan muita tyhmäksi, koska luulee Big Brother -ohjelman voittamiseksi tarvitsevan mahdollisimman suuren ÄO:n ja opiskelumenneisyydet.
Senkus luulette niin. Olkaa tyhmiä ja toivokaa BB-taloon vain huippuviisaita neroja, jotka ovat koko elämänsä aikana vain opiskelleet voidaan tulla hyväksytyksi teidän päissänne.
Minä olen tavisten kannalla. En nerojen, jotka hoksaa heti kaiken. - AKATEEMINEN LOPPUTUTKINTO
Kriminaalikissa kirjoitti:
Aivan, viisas tulee haukkumaan muita tyhmäksi, koska luulee Big Brother -ohjelman voittamiseksi tarvitsevan mahdollisimman suuren ÄO:n ja opiskelumenneisyydet.
Senkus luulette niin. Olkaa tyhmiä ja toivokaa BB-taloon vain huippuviisaita neroja, jotka ovat koko elämänsä aikana vain opiskelleet voidaan tulla hyväksytyksi teidän päissänne.
Minä olen tavisten kannalla. En nerojen, jotka hoksaa heti kaiken.eli hieman respectiä!
- Kriminaalikissa
AKATEEMINEN LOPPUTUTKINTO kirjoitti:
eli hieman respectiä!
no kiva. nyt sun täytyis voittaa viel BB-kisa.
- kirjoitus tosiaan
laittoi monelle jauhot kurkkuun! Hyvä! Hyvä! Hyvä! Enemmän tällaisia älyllisiä kirjoituksia tänne!
- periytynyt...
Sarin äiti hehkutti kun kysyttiin voittajasuosikkia että SARI voittaa SARI SARI SARI SARI!
kun taas Kakin äiti teki sivistyneen selväksi että hänelle yhtä tärtkeää kumpi voittaa.
Oma napa oma napa. Minä tässä nyt mulle kaikki nyt heti minä vain minä!!!
Ei ole omena puusta kauas pudonnut. Siis tyhmyyskään. - NÄIN FIKSUA
KIRJOITUSTA NÄKEEKÄÄN!!!
ERINOMAISTA!!!- Ja ollaan äänestetty
presidentiksi
- Jipe-------
Ja ollaan äänestetty kirjoitti:
presidentiksi
Eikös se Kaarlokin ole akateeminen henkilö! Kyllä yliopisto sivistää. huomaa heti, ketkä on ja ketkä ei.
- akateeminen..
Jipe------- kirjoitti:
Eikös se Kaarlokin ole akateeminen henkilö! Kyllä yliopisto sivistää. huomaa heti, ketkä on ja ketkä ei.
ihminen ? Hahhahhah..akateeminen..haahhahhah..akateeminen..haahhahhah..akateeminen ihminen..haahhahhah..akateeminen..haahhahhah.. voi ny meni kusi housuu, voi että akateeminen, anna mun kaikki kestää.
- pois vaan
akateeminen.. kirjoitti:
ihminen ? Hahhahhah..akateeminen..haahhahhah..akateeminen..haahhahhah..akateeminen ihminen..haahhahhah..akateeminen..haahhahhah.. voi ny meni kusi housuu, voi että akateeminen, anna mun kaikki kestää.
sehän on huippuälykäs jäpikkä ja opiskeleepi yliopistossa. ja viel matikkaa....ei sitä kaikki osaakaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa543966TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341417- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972