yhdelle naiselle

Yksi Mies

Mihin olet kadonnut kun sinua ei ole näkynyt täällä. tule esille ja heti. toivoo yks nies.

9

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orvokkiini

      Kävisinkö minä vain näin hätävarana??Jos en ole mitä huhuilet

    • iso n39 -sari

      mistä voi tietää,ketä etit.. pikku vinkki.. laita nimim. toimii

      • Yksi Mies

        No sinua minä etsin sari. olen etsinyt jo kauan. mutta en ole viellä löytänyt. missä olet tällä hetkellä.olisi kivaa jos löytäisin sinut.terveisin yks mies.


      • iso n 39 -sari-
        Yksi Mies kirjoitti:

        No sinua minä etsin sari. olen etsinyt jo kauan. mutta en ole viellä löytänyt. missä olet tällä hetkellä.olisi kivaa jos löytäisin sinut.terveisin yks mies.

        enhän mie minnekkään oo kadonnut, elämäs vaan on muutakin kuin istua koneella.. sama paikka 09al,edelleen.. mitäs sun elämääs muuta? ois kiva, jos kertosit ees ikäs..ok? ps: sun aamu vei taas viereltäni pois, niin vaikeaa on eron hetket nää.. jos muuttaa kaiken vois niin luokseni hän jää,ois meillä kaikkein kaunein määränpää. vaik tuulet kylmät joskus puhaltaa niin toisistamme turvaa haetaan en pelkää tulevaa kun kanssas olla san sun vuokses luovuta en milloinkaan.. ikuisesti sinun vain koskaan rakkauttasi kadottaisi en,pysy aina valonain kosketustas ihollani tarvitsen.. ikuisesti sinun oon voimaa lämmöstäsi elämääni saan meitä rakkaus suojelkoon,niin me selvittäisiin kahdestaan..lämpimiä haleja.. -sari-


      • Yksi Mies
        iso n 39 -sari- kirjoitti:

        enhän mie minnekkään oo kadonnut, elämäs vaan on muutakin kuin istua koneella.. sama paikka 09al,edelleen.. mitäs sun elämääs muuta? ois kiva, jos kertosit ees ikäs..ok? ps: sun aamu vei taas viereltäni pois, niin vaikeaa on eron hetket nää.. jos muuttaa kaiken vois niin luokseni hän jää,ois meillä kaikkein kaunein määränpää. vaik tuulet kylmät joskus puhaltaa niin toisistamme turvaa haetaan en pelkää tulevaa kun kanssas olla san sun vuokses luovuta en milloinkaan.. ikuisesti sinun vain koskaan rakkauttasi kadottaisi en,pysy aina valonain kosketustas ihollani tarvitsen.. ikuisesti sinun oon voimaa lämmöstäsi elämääni saan meitä rakkaus suojelkoon,niin me selvittäisiin kahdestaan..lämpimiä haleja.. -sari-

        No kun kerran kysyit ikääni niin minäpä vastaan sinulle että olen 42.ja kysyit että minun eläämääni kuuluu eipä yässä mitää ihmeempiä kuulu kaikki mitä kovasti puhutaan niin kaikki kuuluu. mitäs sinulle kuuluu. oliko tuo mitä kirjoitit jokin runo. jos oli niin aika hienosti kirjoitit sen, sinussa on runoilian verta suonissa. se on ihan hienoa. kaikkea hyvää sinulle vaan elämässäsi.


      • iso n39 -sari-
        Yksi Mies kirjoitti:

        No kun kerran kysyit ikääni niin minäpä vastaan sinulle että olen 42.ja kysyit että minun eläämääni kuuluu eipä yässä mitää ihmeempiä kuulu kaikki mitä kovasti puhutaan niin kaikki kuuluu. mitäs sinulle kuuluu. oliko tuo mitä kirjoitit jokin runo. jos oli niin aika hienosti kirjoitit sen, sinussa on runoilian verta suonissa. se on ihan hienoa. kaikkea hyvää sinulle vaan elämässäsi.

        toi oli marko lämsän uus kipale -ikuisesti sinun- mitäpä mulle.. yksin,väsy, mut onnellinen..tää on katos tätä yh-äitin arkea.. minusta kuitenkin tuntuu,etten oo se mitä haet, mut vastasin nyt kuitenkin.. se kohteliasta.. ei muuta kuin jatkoja, ja voimia elämän varrelle sulle tuntematon.. ai, niin ja rauhaisaa joulun aikaa.. -sari-


    • Yks_nainen_vaan

      Minuako kaipaat kenties??? Mitäs sulle kuulu? miten sulla menee? Kyllä mä täällä oon en mä mihkään oo hävinnyt. Seison koko ajan sun rinnalla ja oon kanssasi päivin sekä öin ;) mut kuullaan taas ku satutaan.

      • Yksi Mies

        nO SINUAPA TIETENKIN KAIPAAN KETÄS MUUTA.minulle kuuluu ihan tavallista entäs sinulle ja hyvin täällä menee kun ei ajattele. voi kun kiva kun seisot minun rinnallani varsinkin yöllä. ja kiva sinuakin on täällä tavata. ja minä voitin sen turnajaisen ja nythän minä saan sitten sinut ja se hävinnyt saa puolet sinun veloistasi vai mitä mieltä' olet. minusta se on hyvä ratkaisu, terveisin yks mies.


      • Yks_nainen_vaan
        Yksi Mies kirjoitti:

        nO SINUAPA TIETENKIN KAIPAAN KETÄS MUUTA.minulle kuuluu ihan tavallista entäs sinulle ja hyvin täällä menee kun ei ajattele. voi kun kiva kun seisot minun rinnallani varsinkin yöllä. ja kiva sinuakin on täällä tavata. ja minä voitin sen turnajaisen ja nythän minä saan sitten sinut ja se hävinnyt saa puolet sinun veloistasi vai mitä mieltä' olet. minusta se on hyvä ratkaisu, terveisin yks mies.

        No mulle ihan hyvää päivä kerrallaan ja parantelen sydäntä särkyvää ja aika hyvin on päästy eteen päin. Ai sä voitit sen arvaa vaan toivoinko sitä?? Tietenki sä oot aina ykkönen ;) joo saa tietenki puolet veloista oon vaan hyvilläni ku puolet taakasta jää jollekki muulle hoidettavaks sulla taitaa olla paljonki noita hyviä ratkasuja oot etevä pätevä ja kätevä. Mut seuraavalla kerralla enemmän. Siunausta!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe