juontaja kysyi sarilta kehen tutustuit parhaiten talossa... Kakiin nyt parhaiten ja sitten kaikkiin muihinkin.... paskan marjat sanon minä!!! juontaja kysyi unohditko kamerat kuinka nopeasti vai unohditko ollenkaan...Unohdinhan minä ne jo viikossa kahdessa....paskan marjat sanon minä!!! Juontaja sanoi että ennen taloon menoasi sanoit ettet hae julkisuutta... Enhän minä nyt sellaista, mutta jos nyt jatkossa juontotöitä löytyisi niin ne kiinnostaisi kovasti....paskan marjat sanon minä!!! Typerä feikkiämmä loppuun asti! JA RUMA! Eikö kukaan ole voinu sanoa sen jumalattoman rumasta naamasta ja helvetin rumista kulmakarvoista sille mitään... Hoh hoijaa!!!
Tänään mtv3 haastattelu
14
1794
Vastaukset
- Plastic surgery
Miks Sarille pitäis mennä sanomaan, että se on ruma? Eihän ihminen ulkonäölleen mitään, ellei mee leikeltäväksi! Meikkikouluun Sari voisi kyllä mennä, niin oppisi tekemään luonnollisemman meikin...:)
- kkkkkkkkkkkkkk
kysykö siltä joku että onko se ruma vai oliko se sinun paskanmarjat mielipide
- kertaa
sinä olet ollut BB-talossa kilpailijana? Monet kilpailijat sanoneet, että kamerat unohtuvat (tai niihin ei kiinnitä enää huomiota)... mutta muistuttavat silloin tällöin surinallaan olemassa olostaan.
Monta kertaa sinulle on tultu sanomaan ulkonäöstäsi, mikäli naama ei kiinnosta? Menisitkö itse sanomaan esim. vastaantulijalle, että hän on ruma tms.? Kauneus on katsojan silmissä ja meitä katsojia oli enemmän, kuin sinä.
Haastattelu kertoin, mitä mieltä Sari on... Se ei kertonut sitä, mitä mieltä esim. sinä olet. Sarista tuntui siltä.
En minäkään julkisuudesta välitä, mutta menisin kyllä juontajaksi, jos pyydettäisiin =) - mlj
Sarilla oli Huomenta Suomessa. Oliko oma maalaus vai ammattilaisten tekemä meikki?
- marjat sanon minä
tuosta sinunkin avauksestasi.
- niin saatanan ruma
ilman meikkiä ja sen kanssa. Suomen BB:n voittikin tänä vuonna sika ja TISSIT!!! Sen verran feikki luonteesta lähtien koko mimmi ettei niillä avuilla ainakaan voittoa saanu! Ne oli ne tissit... yök on siis niin helvetin oksettava akka!
- voi, voi, voi, voi
niin saatanan ruma kirjoitti:
ilman meikkiä ja sen kanssa. Suomen BB:n voittikin tänä vuonna sika ja TISSIT!!! Sen verran feikki luonteesta lähtien koko mimmi ettei niillä avuilla ainakaan voittoa saanu! Ne oli ne tissit... yök on siis niin helvetin oksettava akka!
Jos sun mielestä asia on noin, niin eihän se voi olla muuta ku totta...
- Pah...
Tiedän aika monta naista, ketkä on äänestäny Saria, eikä varmasti kyllä sen tissien takia:D
- jos
oksettava sinä olet. Olisi kiva noin katala olento.
- tulossa maailmaan
Kaikki kauniit ja hyvät ihmiset helvettiin. Niinkö ajattelet rumana ihmisenä. Sari tykkää myös rumista, vammaisista, erinlaisista ihmisistä. Sinä et näköjään siihen pysty.
- edelleenkin näitä kateellis...
tulossa maailmaan kirjoitti:
Kaikki kauniit ja hyvät ihmiset helvettiin. Niinkö ajattelet rumana ihmisenä. Sari tykkää myös rumista, vammaisista, erinlaisista ihmisistä. Sinä et näköjään siihen pysty.
ohjelma kun se todellakin loppunut!!!tyhmiähän nää kanat on!oikea ihminen voitti minusta ja jos sulla eriävä mielipide,et voi asialle mitään.mutta jätä idiootti kommenttis ihanomana tietonasi,sari on fiksu,kaunis ja mukavan oloinen nainen.jos haluat haukkua ulkonäköä,laita ekas oma kuvasi tänne niin arvostellaan se!riittääkö kantti?
- tekonaama
sekä aivan tyhjä sisäisesti
- tietää
tunnetko Sarin paremminkin? Sisäistä puolta et nimittäin voi muuten tietää!
Taidat olla kaikkien mielestä itse niin upea tapaus, että sinulla on varaa haukkua muita. Silti olen varma siitä, että sinuakin haukutaan selän takana. Kuten meitä kaikkia, kun kaikkia EI voi miellyttää.
- HOITOON!!
Hei toi ei ole tervettä tollanen katkeruus ja kateus tv ohjelman takia... Mene hoitoon!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658