Olen maailman mustasukkaisin....

Poikanen19

..ihminen. Se riivaa minua 24/7 minne tahansa menenkin.. Laitan ehtoja kihlatulleni, joka melko varmasti on yksi maailman luotettavimmista ihmisistä. Hän lopetti meikkaamisen ja tietynlaisten vaatteiden käytön takiani, mutta jos edes huomaan että joku kaupungilla katsoo häneen, siis ns."pitempään kuin tavallinen vilkaisu" niin palaa käämit ja paskimmassa tapauksessa olen alkanut huutamaan vastaantulijalle kurkkusuorana nyrkit ojossa :/ tosin se kerta oli sellanen about 7 sekunnin ylösalasylösalas -möllötys silmieni edessä, vittumaisinta asiasta teki kun mies ei välittänyt minusta mitään, ihankun minua ei olisi ollut edes siinä. Myöskin jos kihlattuni on yleisissä kulkuvälineissä pelkoni on rajaton, jos joku esim istuisi viereen ja yrittäisi iskeä O.o kihlattuni ei tuollaisessa tilanteessa sanoisi mitään, varmasti lähtisi vain pois. Pelkään mennä kaupungille, varsinkin nyt jouluostoksille...siltäkin reissulta tulee kasa isoja riitoja vain mukaan. Jos tyttöystäväni katsoo silmiin jotain vastaantulijaa niin se on minulle jo räjähtämisen paikka, vaikka vain vilkaisisi, onneksi tuo mielenvikaisuus on nyt hieman hellittänyt...

Mutta jokatapauksessa, tarvitsen neuvoja ja terapeutin numeron :D tähän vaivaani. No jos ensin edes niitä neuvoja tulisi.. ;)

14

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmix

Jos mulla olis tollanen mies niin en kauaa kattelis!

• Poikanen19

En kirjoittanut tätä tänne siksi että saisitte syyttää ja haukkua. Se ei todellakaan ole minun vika että minulla on tälläinen ajatuksen kulku...sitä on mahdoton itse säädellä.

• Mikäs siinä sitten
        Poikanen19 kirjoitti:

En kirjoittanut tätä tänne siksi että saisitte syyttää ja haukkua. Se ei todellakaan ole minun vika että minulla on tälläinen ajatuksen kulku...sitä on mahdoton itse säädellä.

Yritä elää itsesi kanssa...

Jos se ei ole sinun vikasi, kenen sitten? En väitä että olisit tahallaan tuohon pyrkinyt mutta silti se on ainoastaan sinun ongelmasi. Kun kihlattusi kyllästyy, hän voi lähteä saman tien eikä sinulla ole siihen mitään sanottavaa.

Nyt yrität muuttaa toimintaasi, kun sinun pitäisi saada tunteesi käsiteltyä ja asenteesi muuttumaan. Se terapeutti voisi olla hyvä idea.

• ..tunne

Minä ymmärrän sun tunteen ja tilanteen..itsekin kärsin samasta, tosin vaaterajoituksia en onnes anna miehelleni, mutta toisaalta ymmärrän miksi niin teet..onhan naisen vartalo eri juttu kuin miehen..kärsinhän itsekin muista naisista, varsinkin juuri niistä jotka pukeutuvat tyrkysti saatika sitten käyttäytyvät niin! Joka tuutista pursuaa vaan tyrkkyjä akkoja, mediasta puhumattakaan! Kaikki sosiaaliset tilanteet ja varsinkin esimerkiksi baariin lähtö on yhtä helvettiä. Kyse ei ole siitä mullakaan että mieheni olisi uskoton yms. Tuntuu vaan että joka kadunkulmassa on joku lirkuttelija..ja itsekin joudun silmittömän raivon partaalle että tekis mieli lyödä suurinpiirtein turpaan..muuten olisi kaikki mainiosti ja tykkäisin liikkua mieheni kanssa kaikissa sosiaalisissa tilanteissa ja paikoissa, jos vaan näitä vittumaisia flirttejä ei olisi..muuten tämä sama ahistus ja vitutus jatkuu niin kuin sullakin!

• Poikanen19

Joo mä oon miettiny samaa että onko vika minussa vai
        niissä flirttailijoissa, jotka tasan huomaavat että on seurusteleva pari kun käsi kädessä kulkee, mutta silti möllöttävät kun näkisivät ensimmäisen ihmisen elämässänsä, tietty äijjää ei katota kertaakaan. Baarista tuskin on kovin paljoa haittaa kun loppui tuo juomis puoli melkein heti seurustelun alussa, molemmat on sen verran mustasukkaisia että kumpikaan ei halua toisen menevän sinne :D

• ..tunne
        Poikanen19 kirjoitti:

Joo mä oon miettiny samaa että onko vika minussa vai
        niissä flirttailijoissa, jotka tasan huomaavat että on seurusteleva pari kun käsi kädessä kulkee, mutta silti möllöttävät kun näkisivät ensimmäisen ihmisen elämässänsä, tietty äijjää ei katota kertaakaan. Baarista tuskin on kovin paljoa haittaa kun loppui tuo juomis puoli melkein heti seurustelun alussa, molemmat on sen verran mustasukkaisia että kumpikaan ei halua toisen menevän sinne :D

niinpä! just nuo ihan vittumaisimpia ja eniten just ottaavatki aivoon jotka eivät just katokkaan vahingossakaan mua silmiin! eli ihan selvää alentavaa käytöstä! meillä loppu kanssa bbareiisa käynti, ei kiinnosta onnes kumpaakaan..mutta se harva kerta ku siellä käy sitten niin eipä innosta sillonkaan lähtee innoissaan sinne..onko sulla tullu mieleen miten menetellä tällaisia tyrkkyjä tyyppejä kohtaan?

• Poikanen19
        ..tunne kirjoitti:

niinpä! just nuo ihan vittumaisimpia ja eniten just ottaavatki aivoon jotka eivät just katokkaan vahingossakaan mua silmiin! eli ihan selvää alentavaa käytöstä! meillä loppu kanssa bbareiisa käynti, ei kiinnosta onnes kumpaakaan..mutta se harva kerta ku siellä käy sitten niin eipä innosta sillonkaan lähtee innoissaan sinne..onko sulla tullu mieleen miten menetellä tällaisia tyrkkyjä tyyppejä kohtaan?

hömph. Lähinnä yritän olla kattomatta kattooko ne kihlattua, turhaa se on jokatapauksessa ei sille voi mitään että ne jotkut dorkat nörtit möllöttää. Anteeksi kielenkäyttöni :)

Mutta jokatapauksessa, kannattaa sanoa äijjälles että yrittää välttää katsomasta vaikka joka vastaan tulevaa naista silmiin, se vaan lisää sitä että sitä möllötetään jos se itsekkin tekee niin.

• Minä katson
        Poikanen19 kirjoitti:

hömph. Lähinnä yritän olla kattomatta kattooko ne kihlattua, turhaa se on jokatapauksessa ei sille voi mitään että ne jotkut dorkat nörtit möllöttää. Anteeksi kielenkäyttöni :)

Mutta jokatapauksessa, kannattaa sanoa äijjälles että yrittää välttää katsomasta vaikka joka vastaan tulevaa naista silmiin, se vaan lisää sitä että sitä möllötetään jos se itsekkin tekee niin.

Juuri sitä ketä huvittaa. Jos se sattuu olemaan sinun naisesi ja saat siitä kilarit, minun ongelmani se ei ole. Kukahan se dorka on?

Ja jos suhteenne on todellakin niin hataralla pohjalla että naisesi lähtee minun mukaani kun vain katson häntä, en voi kuin todeta että olisit pitänyt parempaa huolta tyttöystävästäsi. Tosin, en minäkään kyllä jaksa niin helpon kanssa alkaa sen enempää suhdetta rakentamaan.

Ja tuo meikkaus, sinuna sanoisin sille tyttöystävällesi että aloittaa sen meikkauksensa heti uudestaan. Olisit ylpeä siitä että sinulla on kaunis seuralainen johon muutkin miehet kiinnittävät huomiota. Sehän vain lisää kunnioitusta sinua kohtaan. Tosin, omalla käytökselläsi sinä saat sen kunnioituksen kyllä häviämään.

Näet koko maailman uhkana, ja jos et murtaudu ulos tuosta tunnekehästä, se vain pahenee. Ja loppujen lopuksi sinä olet iltasanomien lööpissä se tyyppi joka piti naistaan vankina kotonaan.

• Poikanen19
        Minä katson kirjoitti:

Juuri sitä ketä huvittaa. Jos se sattuu olemaan sinun naisesi ja saat siitä kilarit, minun ongelmani se ei ole. Kukahan se dorka on?

Ja jos suhteenne on todellakin niin hataralla pohjalla että naisesi lähtee minun mukaani kun vain katson häntä, en voi kuin todeta että olisit pitänyt parempaa huolta tyttöystävästäsi. Tosin, en minäkään kyllä jaksa niin helpon kanssa alkaa sen enempää suhdetta rakentamaan.

Ja tuo meikkaus, sinuna sanoisin sille tyttöystävällesi että aloittaa sen meikkauksensa heti uudestaan. Olisit ylpeä siitä että sinulla on kaunis seuralainen johon muutkin miehet kiinnittävät huomiota. Sehän vain lisää kunnioitusta sinua kohtaan. Tosin, omalla käytökselläsi sinä saat sen kunnioituksen kyllä häviämään.

Näet koko maailman uhkana, ja jos et murtaudu ulos tuosta tunnekehästä, se vain pahenee. Ja loppujen lopuksi sinä olet iltasanomien lööpissä se tyyppi joka piti naistaan vankina kotonaan.

Saahan sitä tietty kattoa. Möllötys ja wannabe flirt on eriasia. Tiedän ettei naiseni tasan lähtisi kenenkään mukaan vaikka yrittäisi miten, mutta minua vain ärsyttää sinun kaltaisesti tyypit jotka eivät vain käsitä sanaa varattu. Ja jos minä saan kilarit sinun möllötyksestäsi, olen melko varma silloin että se on sinun ongelmasi =)

• Se on sinun ongelmasi
        Poikanen19 kirjoitti:

Saahan sitä tietty kattoa. Möllötys ja wannabe flirt on eriasia. Tiedän ettei naiseni tasan lähtisi kenenkään mukaan vaikka yrittäisi miten, mutta minua vain ärsyttää sinun kaltaisesti tyypit jotka eivät vain käsitä sanaa varattu. Ja jos minä saan kilarit sinun möllötyksestäsi, olen melko varma silloin että se on sinun ongelmasi =)

Voit saada kilareita vaikka kymmeniä päivittäin. Ja olkoon kuka tahansa nainen miten varattu vaan, minä en silmät kiinni kävele. Katson juuri sinne minne huvittaa. Tarkoitan sitä, että sinuna tekisin mustasukkaisuudelle jotain. Muita kuin itseäsi et voi kuitenkaan muuttaa. Itse kärsit eniten kun syytät muita omista ongelmistasi.

• nainen 84

Sääliksi käy tyttöystävääsi, joka joutuu kulkemaan rumissa vaatteissa ja meikittä katse maahan luotuna...

• Juho79

Kerrompa nyt näkemykseni tästä jutusta:

Syy miksi kirjotit tästä asiasta tais olla se, että haluaisit eroon mustasukkaisuudestasi ? Silloin kun aloitin suhteeni nykyiseen tyttööni mulla oli toi sama tilanne. Mentiimpä mihin tahansa, niin huomasin että miehet jää tuijottamaan mun muijaani. No muija tuijotti myös niitä :D ,mut siis se tuntu todella pahalta jotenkin. Kuittailin usein sille siitä tyyliin: " Joo, oliko hyvän näkönen jätkä kun oikein noin kauan piti sitä kattoa " No se mustasukkaisuus näkyi myös aivan kaikessa muussakin...

Emmäkään uskonut, että muija mua koskaan pettäis ,mutta jotenkin halusin pitää kaikki langat kokoajan omissa käsissä ja hallita tilannetta. Ihmettelen kyllä vieläkin kuinka muija kesti kaiken sen paskan, jota sille latelin päivittäin :(

No sit ajan myötä aloin tajuamaan, että en mä voi kokoaikaa naistani vartioida. Se kävelee julkisilla paikoilla joka päivä ilman mua, käy baareissa ilman mua kavereiden kanssa, lähettelee tekstareita mies puolisille kavereilleen ja juttelee niiden kanssa mesessä. Jokaisella on oltava oikeus katsoa ketä haluaa ja elää myös omaa elämäänsä. Kyllä mäkin nyt jumankekka tuijotan jos kadulla kävelee vastaan joku Mega-Beibe ja saatan vaivihkaa vielä vilasta peräpäänkin vaikka muija ois käsikynkässä. Mutta se on tehtävä hienovaraisesti toista loukkaamatta. Ja saman oikeuden annan tietysti omalle naiselleni. Usein muija sanoo ihan kiusatakseen mua et: " Näitkö miten iiiiihana poika tossa äsken käveli vastaan " No mitäs sitten ?? Siinähän kävelee. Siis tossa ois ehkä jonkun näkönen ratkasu sunkin ongelmaas ! Tekisit niistä tilanteista, jotka sua ahdistaa, positiivisia. Kun huomaat, että joku tuijottaa sun naistas, niin sanot eukolles et: " Kohta tolla ukolla kuivaa varmaa silmät päähän, kun noin pitkään sua kattelee. Se on salettiin kateellinen, kun mulla on sut. Oot kauneinta mitä mä tiiän." Senkun sanoo vielä pieni pilke silmä kulmassa, niin voit olla varma että sekä sulle, että naisellesi tulee todella hyvä olo.

Mustasukkasuus on mörkö sun päässäs. Siit on päästävä eroon ! Siis pientä mustista pitää aina olla, mutta toi on menny ihan yli. Ei kukaan jaksa loputtomiin riidellä olemattomasta asiasta tai kuunnella tekaistuja syytöksiä. Ja kun sä ittekkin tiedät, että naises on sulle uskollinen eikä lähtis kenenkään toisen matkaan. Sä tiiät sen ittekkin, että kaivat kokoajan ittelles syvää kuoppaa, josta et kohta enää pääse pois. Osoita ajoissa että luotat tyttöös ennenkuin se on liian myöhäistä ....Ja anna nyt herran jestas naises laittautua, kävele rinta rottingilla siippas kanssa jouluostoksilla ja laske hymy huulessa kuinka moni mies kuolaa kravattinsa sinä aikana! Mitä kauniimmalta ja haluttavammilta naiset ittensä tuntee, sitä parempi olo niillä on. Ja niin on sitä myötä sullakin ;)

• Poikanen19

Juho vääntää asiaa. Jouluostokset meni kympisti, koko päivä oltu kaupungilla. :) taitaa olla hellittänyt nuo mun pakkomielteeni aika kivasti jo.
        Ja mitä nyt olen isäpuolen kanssa asiasta keskusteltu, hän sanoi että oli samanlainen tuonne melkein 25 ikävuoteen asti, eli mulla pitäisi vielä olla monta vuotta aikaa ;D no ei mutta en JAKSA olla kokoaikaa mustasukkainen, ja nyt olen päättänyt että en enää ole.

Suorastaan vi*uttaa kun olen kirjoittanut tänne pari pitkää juttua mutta ylläpidon -herrat on poistanu ne. O.o Ja joidenkin muidenkin kommentteja, juuri niitä kommentteja, edes jotka vähän paranti omaa mieltäni. Pyysin että poistaisi koko viestin eikä just_niitä_hyviä_vastauksia_

Thank you ylläpito

• Niin, meitä ihmisiä on niin monenlaisia. Minä taas kehoitan tyty-ystävää laittamaan itselleen näyttävät kuteet että saavat muutkin miehet lepuuttaa silmiään. Sehän ei maksa mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      28
      11133
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8677
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      53
      2190
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe