töissä

jea8

Opiskellessani olin aina iltaisin töissä pienessä kaupassa. Nyt kauppaan oli tullut uusi työntekijä, Sami, jolle minun piti opettaa miten kaupassa yleisesti toimitaan. Olimme kahdestaan iltavuorossa ja olin iloinen siitä, että sain olla töissä miehen kanssa, koska meillä ei ollut vartijaa. Työpäivän lopussa, kun kauppa oli saatu suljettua, veimme tavarat takahuoneeseen ja minun piti näyttää, miten tietokoneella toimitaan ja mihin kuitit ja muut laitetaan. Olin iloinen kun saimme olla Samin kanssa kaksin, koska välillämme oli selvästi ollut pientä flirttiä koko illan ja Sami oli kieltämättä hyvännäköinen. Olin yrittänyt pitää ajatukseni kurissa mutta nyt kun olimme kahdestaan, en peitellyt flirttailuani yhtään eikä se Samia näyttänyt harmittavan. Näytin vähän mitä millekin papereille tehdään ja selostin yleisiä toimintaohjeita. Käskin Samin istahtaa tietokoneen edessä olevaan tuoliin ja kumarruin sitten lähelle näyttämään mitä piti tehdä. Tiesin, että hengitin koko ajan Samin niskaan, mutta en näyttänyt eleellänikään että huomaisin sen. Vihdoin Sami kesken selitykseni käänsi päänsä ja hymyili.
-   Ootko huomannut että täällä kaupassa ei meidän lisäksi oo enää ketään? Sami kysyi virnistäen.
-   Oon toki, kuinka niin? kysyin hymyillen tietäväisesti.
Samii kumartui ja painoi huulensa suulleni. Vastasin suudelmaan ja työnsin kieleni Samiin suuhun. Samii nousi ylös tuolistaan ja työnsi samantien kätensä paitani alle kuin kokeillen, työntäisinkö hänet pois. Yllätyin hieman nopeasta toiminnasta mutta en pannut pahakseni. Samii työnsi kätensä rintaliivieni alle ja hyväili nännejäni. Minä puolestaan avasin varovasti Samin farkkujen napin ja vetoketjun ja hyväilin kovettunutta kalua. Aloimme riisua toisiamme, Sami ensiksi nosti paitani pois ja suuteli nännejäni. Polvistuin Samin eteen ja aloin nuolla kalua. Otin sen kokonaan suuhun ja pois, ja runkkasin aina välillä kädelläni. Sami nosti minut pöydälle ja raotti stringejäni, avasi häpyhuuleni ja työnsi kielensä niiden väliin. Sami työnsi yhden sormeni sisääni ja unohdin kokonaan, että olemme työpaikallani ja nautin vain täysin siemauksin. Kun aloin lähestyä orgasmia, työnsin Samin pois ja mies meni istumaan tuolille, jossa aiemminkin oli. Otin stringini pois ja istuin ison kalun päälle. Aloin ratsastaa nopeasti ja huohotukseni vain yltyi kalun upotessa syvälle pilluuni. Nojasin taaksepäin ja Sami nuoli nännejäni, ja kiihotuin vain enemmän. Laukesin hetken päästä, ja hetken jälkeeni tunsin kuinka Samikin laukesi pilluni supistellessa. En malta odottaa seuraavaa yhteistä työpäivää…

0

11675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        68
        1733
      2. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        163
        1421
      3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

        Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
        Ikävä
        88
        1232
      4. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        120
        1204
      5. Miehelle naiselta

        Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
        Ikävä
        48
        1116
      6. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        70
        879
      7. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        104
        835
      8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

        Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
        Maailman menoa
        204
        806
      9. Olen syvästi masentunut

        En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
        Tunteet
        99
        775
      10. Mitä vastaat jos

        Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
        Ikävä
        36
        664
      Aihe