Opiskellessani olin aina iltaisin töissä pienessä kaupassa. Nyt kauppaan oli tullut uusi työntekijä, Sami, jolle minun piti opettaa miten kaupassa yleisesti toimitaan. Olimme kahdestaan iltavuorossa ja olin iloinen siitä, että sain olla töissä miehen kanssa, koska meillä ei ollut vartijaa. Työpäivän lopussa, kun kauppa oli saatu suljettua, veimme tavarat takahuoneeseen ja minun piti näyttää, miten tietokoneella toimitaan ja mihin kuitit ja muut laitetaan. Olin iloinen kun saimme olla Samin kanssa kaksin, koska välillämme oli selvästi ollut pientä flirttiä koko illan ja Sami oli kieltämättä hyvännäköinen. Olin yrittänyt pitää ajatukseni kurissa mutta nyt kun olimme kahdestaan, en peitellyt flirttailuani yhtään eikä se Samia näyttänyt harmittavan. Näytin vähän mitä millekin papereille tehdään ja selostin yleisiä toimintaohjeita. Käskin Samin istahtaa tietokoneen edessä olevaan tuoliin ja kumarruin sitten lähelle näyttämään mitä piti tehdä. Tiesin, että hengitin koko ajan Samin niskaan, mutta en näyttänyt eleellänikään että huomaisin sen. Vihdoin Sami kesken selitykseni käänsi päänsä ja hymyili.
- Ootko huomannut että täällä kaupassa ei meidän lisäksi oo enää ketään? Sami kysyi virnistäen.
- Oon toki, kuinka niin? kysyin hymyillen tietäväisesti.
Samii kumartui ja painoi huulensa suulleni. Vastasin suudelmaan ja työnsin kieleni Samiin suuhun. Samii nousi ylös tuolistaan ja työnsi samantien kätensä paitani alle kuin kokeillen, työntäisinkö hänet pois. Yllätyin hieman nopeasta toiminnasta mutta en pannut pahakseni. Samii työnsi kätensä rintaliivieni alle ja hyväili nännejäni. Minä puolestaan avasin varovasti Samin farkkujen napin ja vetoketjun ja hyväilin kovettunutta kalua. Aloimme riisua toisiamme, Sami ensiksi nosti paitani pois ja suuteli nännejäni. Polvistuin Samin eteen ja aloin nuolla kalua. Otin sen kokonaan suuhun ja pois, ja runkkasin aina välillä kädelläni. Sami nosti minut pöydälle ja raotti stringejäni, avasi häpyhuuleni ja työnsi kielensä niiden väliin. Sami työnsi yhden sormeni sisääni ja unohdin kokonaan, että olemme työpaikallani ja nautin vain täysin siemauksin. Kun aloin lähestyä orgasmia, työnsin Samin pois ja mies meni istumaan tuolille, jossa aiemminkin oli. Otin stringini pois ja istuin ison kalun päälle. Aloin ratsastaa nopeasti ja huohotukseni vain yltyi kalun upotessa syvälle pilluuni. Nojasin taaksepäin ja Sami nuoli nännejäni, ja kiihotuin vain enemmän. Laukesin hetken päästä, ja hetken jälkeeni tunsin kuinka Samikin laukesi pilluni supistellessa. En malta odottaa seuraavaa yhteistä työpäivää…
töissä
jea8
0
11894
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521904204Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään843295Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242466Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582238Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?892095TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851381Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261290- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli661167Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10788