Omistan Scorpio -95:sen manuaalivaihteisena.
Ongelmana tässä on vaihteiden päälle meno, varsinkin kylmänä. Ykköseltä kakkoselle vaihtaminen vaatii monta yritystä, ellei halua käyttää voimaa ja kuulla rusahduksia. Myös kakkoselta kolmoselle saattaa takerrella.
Vaihtamistekniikallakaan ei tunnu olevan merkitystä.
Lämpimänä tuo ongelma on lievempi.
Päätin vaihtaa öljyt laatikkoon. Sieltä valui punaista, eli ilmeisesti automaattilaatikon öljyä.
Tilalle laitoin käypää mobiilia jota tarvikeliike suositteli. Ei vaikutusta.
Tuo lienee tyyppivika.
Korjaus-oppaissa oli maininta "vuosimallissa -96 on lisätty synkronisointirenkaita.."
Mutta kun lämpimänä pelaa, niin voisikohan vika olla öljyissä?
Scorpion vaihdelaatikossa
on sorsa
6
537
Vastaukset
- kytkytin
missä kunnossa kytkytin? eikö irrota kunnolla? vaihda uusi
- vuosi sitten
Vaihteet vaihtuvat helposti auton paikallaan ollessa.
- ewfwef
veikkaisin silmälaakeria.
- niksu5
oon kuullut että vaihteistoon voi laittaa jotai lisäainetta öljyn sekaan niin vaihteet alkaa taas toimaa. en nyt muista minkä merkkinen aine oli hyvää mut kuulemma tehoo.
- ton aineen
merkin ja et toimiiko se
- jarppa__88
kerran mä korasin kaverin mersusta vaihdelaatikon sellaisel vaihdekepin varresta valutettavalla ihmeaineel, tehos. en mäkään muista sen merkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760