Eli huolettaa seuraava asia. Kuinkahan kylmäksi ilma saattaa äityä näin joulukuussa Goan paikkeilla? Eli, kun matkakohteen luvataan olevan aurinkovarman, mutta ennusteet lupailevat kuitenkin pilvistyvää ja sateita ensi lauantain( 9.12) jälkeen. Tuntuu vähän ankealta. Eräässä matkaoppaassakin varoitellaan, että rannalla saattaa tulla joulu-tammikuussa kylmä. Ovatkohan rahat menneet hukkaan...
minkähänlaista säätä?
6
1184
Vastaukset
- ole palellut
Minulle ei ole siellä vilu tullut edes joulu eikä tammikuussa. Pari sateista päivää muistan olleen niiden kuukausien aikana jolloin siellä olin. Yölläkin on tarennut shortseissa ja t-paidassa aivan hyvin.
- Jatta
Olen ollut Goassa marras-, joulu-, tammi-, helmi- ja maaliskuussa. Koskaan ei ole ollut kylmä missään - ei yölläkään! T-paitakin saattaa olla liian kuuma.
- mieki meen
Ihan hyvältä näyttää:
http://www.wunderground.com/global/stations/43192.html- Raskee-2
sääennuste ja kaikki muu tapahtuu Dabolimin lentokentällä. Goa on aika suuri paikka joten sää vaihtelee paikoittain. Todella lämmintä siellä on tähän aikaa vuodesta ;) Aurinkoa piisaaa!
- alkup.
Raskee-2 kirjoitti:
sääennuste ja kaikki muu tapahtuu Dabolimin lentokentällä. Goa on aika suuri paikka joten sää vaihtelee paikoittain. Todella lämmintä siellä on tähän aikaa vuodesta ;) Aurinkoa piisaaa!
Kiitosta vaan asiallisesta viestistäsi. Olen ensimmäistä kertaa tosiaan menossa tähän aikaan vuodesta reissuun, ja noille leveyspiireile, joten on vaikeata luottaa lämpöön. Aurinko ja lämpö sattuvat olemaan kaikenlisäksi ne kaikista tärkeimmät minulle!
- 20 c yöllä
Perhana, kun meinasi tulla vilu yöllä kun olin tupakalla parvekkeella vain pikkuhousut jalassa. Vain 20 c.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536