meidän rakkautemme valo on
3 volttia ja 6 wattia
jos se sammuu sen voi ladata
uudestaan ja uudestaan
sitä me teemme jatkuvasti
rakkautemme on latauksen arvoinen
valo pilkkuu olossamme
sen valossa näemme totuuden
3 volttia / 6 Wattia
herppahuuli
3
169
Vastaukset
Valoa pimeyteen,,,,,Iltaa sinne jonnekin,,hymy
- herppahuuli
Oletko ladannut rakkauden patterit
että ne valaisevat koko yön
mulla tuikkuu vielä jokseenkin hyvin
Valoisaa yötä
ja lempeää yötyötä
ostin uuden keramika hellan
nyt laitan ruokaa saa nähdä jos onnistunko
kotikokin terveiset
Uskon niin,,,,Hyvää Itsenäisyyspäivää,,,Meidän suomalaisten juhla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691