Näitä kelejä!Miksi ei tuu talvi!Noi kaks rakastaa näitä löllerökelejä,mutta mä inhoon,kun koirat pitää pestä melkein päivittäin,kun makaavat ja pyörivät kuralätäköissä!Toi narttu on vielä sottasempi,ei pätkääkä prinsessaa,vaan betoniraudottajan luonne!ja tietysti karvanlähtö kuuluu kuvioon,et on sit viemäritkin kohta tukossa.MÄ RAKASTAN NOITA KOIRIA!
MÄ VIHAAN!
5
826
Vastaukset
- jesse-m-90
mul on sama ongelma. mulla on saksanpaimenkoira uros ja se ku käy ulkona juoksee pellolla niin se on sit kokonan musta. silt meijän koiralt on vaihtunu jo karva suubilleen ei enää lähe niin paljon..
- hassuja
Meilläkin on noita kivenpyörittelijöitä ollut jo 2 kappaletta. Eivät erityisesti syöneet mutta piti kantaa ja pyörittää jotain järjetöntä kivenmurikkaa pihamaalla. Mitä lieneen päässä liikkuu..? :D
- tuo meni väärän
otsikon alle. Anteeks! Piti mennä tuohon kivien pureskeluun.
- Saku*2
Juubs...meillä kanssa...pelkkä pyörähdys pihalla ja koirat on korviaan myöten röpössä =)
Tätähän se on tämä koira elämä.
Tosin pakko myöntää et ku aamukahvin kans unisena teranssille raahautuu ja koirat siin samalla ulos laskee niin on siinä kyllä hermot koetuksella ku kaks savi sakua vetää ees taas ja ympäri ja ku sisälle mennään niin puskutraktorilla sais jäljet korjata...niin paljon sitä kuraa, rapaa, savea, hiekkaa jne. kantautuu niitten mukana sisälle.
Yleensä viellä sisälle juostaan silleen yht aikaa ja kauheella vauhilla et mulla kahvit on pitkin seiniä ja sit ihan huvin vuoks viellä ryntäillää pari kiekko ees taas ja ympäri kämppää ennen ku rauhotutaan...on se vaan nii huisia vissiin koiran mielestä ku rapa lentää ;)
Mutta noo..mitäpä tässä valittelemaan, iteppähän oon nuo riesakseni ottana. - KOIRAHULLU
ELI KOIRIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550