mutta onko kukaan kokeillut dermosilin tuotteita? itselläni on koko elämän ollut todella puhdas iho, ei mustapäitä eikä finnejä edes murrosiässä.. oon käyttänyt aina dermosilin kasvopesuvoiteita ym.. mietin että olisiko se ollut syy tähän? mietin vaan sitäkin että voisko se olla apu jollekkin.. jos joku kiinnostui ni voin kertoa mitä niistä kannattaa tilata.. en kyllä halua mainostaa vaan auttaa:)
Älkää luulko,en oo mikään myyjä vaan tavallinen tyttö joka on ollu tyytyväinen:D vaik haiskahtaaki vähän.
Dermosil.. en halua
4
1362
Vastaukset
- ja joopa joo
se sun täydellinen ihos on täysin geeniperimän aikaansaama ilmiö. Käytit Dermosilia (tai jotain muuta) tai et.
- varma?
isälläni on ollut paha akne, äidillä myös nuoruudessa lievä akne, niin että naama kuitenkin punaisena ja rintakehä.. voihan se toki olla.
- kaikilla ei...
varma? kirjoitti:
isälläni on ollut paha akne, äidillä myös nuoruudessa lievä akne, niin että naama kuitenkin punaisena ja rintakehä.. voihan se toki olla.
Kyllä se on geeneistä isosti kiinni. Meidän perheessä toinen sisaruksista sanu hyvän ihon, itsellä vielä näin 35v. finniä pukkaa pävitäin ja atopia vaivaa.. Vanhemmista äidillä aknea ja atopiaa. Meikit pesen pois joka pv ja rasvaan ja putsaan naaman, sisko saattaa useinkin nukkua meikit naaamalla ja iho senkuin kukoistaa. On se niin väärin.
- Minäki
Paria dermosilin tuotetta mut ei ne pelkästään auta siihen että finnejä ei tule. Ei ne niin ihme aineita ole :D vaik ihan hyviä kuitenki. Sulla on hyvät geenit ja siitä se johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011155
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40860- 101841
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37824Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r57520- 49488