Joo, ois ollu parempi kun ei olis nähny koko sivustoa, no onhan Kaki ja Olli ainakin "hauskoja?"
http://bb06.bigbrother.se/gallery_popup.php?gallery=contestant&id=31&image=2
Lisää Ruattin bb-uroita!!
9
939
Vastaukset
- mikä sänkileuka
Kauhea mölli
- uuuuuuuuuuu
Eikä mikään mölli. Kasvonpiirteet ei ehkä ihan täydelliset, mutta kukapa sitä täydellinen olisikaan?
- Special
Lisää, katsois ihan mielellään... =)
- mä saan
orkut tästä..
- muutenkin yleisesti
ottaen paremman näköisiä, parempi käytöksisiä ja fiksumpia ku suomalaiset perusjuntit, paskahousut...vitun virpojat jotka varmaan sitä sariakin äänesti kulli toises kouras...Nää meidän suomipojat!!!
- mieltä....
Meidän poijjaat olivat rumia, lihavia, epäsiistejä. Varmaan virpovat koko ajan, koska muijia ei tunnu saavan ja vähäisetkin katoaa. Aika namu on tuo Ruotsin poika.
- jees =)
Parempi kuin tuo toinen ruotsalaismies. Kiva kroppa ja silleen. =P Silti katselen mieluummin Kalea ja Jania. No joo, ehkä mulla on sinivalkoiset rillit päässä.
- ei ole kuvia
venäjän BB:stä. Niitä ei katsois edes pitkällä ***.
- minä vain
Tästä aivan samaa mieltä, kun ottas treenatut lihakset pois, niin mitä jäis... Ei paljoakaan. Ei kyllä tarvii Ruotsista lähtee ettimään komeita miehiä, ehkä joku kaunis saattaa löytyä sieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691