Spam over for a while ..

DoeJohn

Jiihaa .. työpaikan domain nimi vaihtui 1.12. Muutama päivä jo ilman ensimmäistäkään spammia. Ennen nimenmuutosta tuli lopussa sellaista ~80kpl/vrk. Missä määrissä muiden laatikot täyttyvät?

4

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edellisessä työpaikassa sain viiden vuoden aikana yhden, nigerialaiskirjeen. Tämä nykyinen ei ole julkinen, toistaiseksi ei ensimmäistäkään spämmiä, yksi puolituttu on kahdesti massapostittanut myös minulle, mutta en ole kehdannut asettaa häntä pannaan, vielä. ;)

Joissakin firmoissa roskapostisuodatus näköjään toimii, joissakin ei. Eikö tuo kymmenien turhien sähköpostien kanssa tuskailu päivittäin syö miestä, ja kilpailukykyä?

• DoeJohn

aikaa sitten kaikki menemään Roskapostikansioon ja vain sallitut harvat tulemaan läpi normaaliin laatikkoon/säännöillä alikansioihin. Sitten tuolta roskapostikansiosta säännöllä roskikseen, ettei moisista hevonkuusesta tulleista ulkomaisista domaineista tulisi uudelleen enää mitään .. heh heh .. joka päivä kymmeniä taas ..

Kyllä on mukavaa nyt, kun ei ole tullut yhtään pitkään aikaan. Eiköhän niitä kohta taas ala tulemaan, jahka uusi domainimme tulee laajempaan tietoon ..

Sitä odotellessa on aikaa vaikkapa purra piparia tai mitä kukakin sitten puuhaa .. ;-D

• Azmo

Omalla työpaikalla päivässä tulee 100-200 spammia ja vain muutama asiaviesti.

Kuolema spammaajille!

• Suodatus kunniaan

Ei ole moneen vuoteen tullut yhtään spammia. Kun pistää homman toimimaan poistuu myös ongelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe