Sopisiko joillekkin???

lord-tekno

Sopisiko joillekkin, että suomi24 porukkaa tekisi member klaanin??? Niin ja rajoja saa ehdotella.
Itse olen 70lvl total jotain 845 statsit voit katsoa hiscoreista. Osoitettakin olisi hyvä ehdotella.
(Ajattelin bravehost.com:ia tuli pk pure1333 mieleen.) Ja jos pk pure1333:selle sopii niin hän voisi päivittää sivua ja ylläpitää ja jos hän haluaa
niin hän voi sanoa esim. hänen jollekin luotettavalle suomi24:n REKISTETÖITYNEELLE! käyttäjälle ja ne ketkä eivät ole memberssejä voisivat perustaa free klaanin jotta hekin pääsisivät mukaan kaikkeen hauskaan=)

T: Lord Tekno

Ps. Voit siis ehdottaa mihin tehdään sivut, foorumit, (lyhytosoite), combat lvl, (Ei mieluusti alle 50.)

Toivoisin, että monelle sopisi tämä. ja mieluusti klaanin sivu tehdään kirjakielellä esim. Tervetuloa klaanini sivuille! kuin: Tervetuloa mun klaanin sivuil! Johtajat voitaisi äänestää täällä (ylläpitäjät)

Itse antaisin ääneni pk pure1333:selle ylläpitäjäksi vaikka ei varmaan vielä voisi klaaniin päästäkkään=( mutta voimme odottaa, että hän saisi combat levelisnsä tarpeeksi isoksi ja sama pätee kaikkia muita!

Toivoisin, että melkein kaikki äänestää!

9

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • devascale

Mä voisin tehdä foorumit... mutta oma tyyppini ei ole membu ja se on lukossa (lvl 67). Mulla on ny käytössä (lvl31) tyyppi nimeltä lord jack185, mutta en tulisi klaaniin vaan voisin olla foorumien ylläpitäjä... jos semmonen sopii

• lord-tekno

Kai se sopisi. Ja jos haluaa ehdottaa jotakin niin ilmoittaa suomi24:ään.

• devascale
        lord-tekno kirjoitti:

Kai se sopisi. Ja jos haluaa ehdottaa jotakin niin ilmoittaa suomi24:ään.

Eli osoite tulisi olemaan jotain www.jotain.forum2jeux.com... mutta mikä siitä "jotain" kohdasta tulisi tekno?

• Pk-Pure1333

Nähtävästi minut sitten valittiin listalle. ^^
      Hehe, jos comabt lvl raja olisi 50, olen 58. ^^
      Mutta jos ääneni voittaisi olisi hankalaa päivitellä omia sivujani näitä klaani sivuja.

En ole varma kelle ääneni aintaisin, on meinaan pari joihinka luotan. Kuten, neiti-mummo, lord-tekno(Hehe ^^), wise.old.man, anzku333, tilitonttu ja Irezum.
      Näistä on hankala päättä kelle ääneni antaisin.
      Ehkä se Irezum on luotettavin. Elikkä ääneni Irezumille.

• Irezum

Pk-Pure1333:lle kiitos luottamuksesta.

En kuitenkaan ole kiinnostunut enää RuneScapesta eikä vapaa-aikani riitä ylimääräisiin touhuihin. Onnea yritykselle, seuraan tällä kertaa sivusta.

-Ire

• Pk-Pure1333
        Irezum kirjoitti:

Pk-Pure1333:lle kiitos luottamuksesta.

En kuitenkaan ole kiinnostunut enää RuneScapesta eikä vapaa-aikani riitä ylimääräisiin touhuihin. Onnea yritykselle, seuraan tällä kertaa sivusta.

-Ire

Arvelinkin vähän näin, mutta olkoon. Noh, ääneni sitten meneekin: Lord-Teknolle, sillä hänellä nähtävästi on intoa tähän. Eikä kamalasti kestään muista ole tällä aiheelle kuulunut. Muuten ehkä voisin jollekin muulle sen antaa.

- Pk Pure1333 -

• runeplay

Siis mikä on minimi combat lvl mun on jotain yli 60 en oo tehny d-slayerii ja onko tää vaan membuille vaan?

• lord-tekno

ET tainnut lukea viestiä :D

• Runeplayer

Onko se free-klaani perustettu kun mä voisin tulla siihen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe