Mistäs johtuu kun ei oikein kunnon keskustelua ole ollu pitkään aikaan piikkinokasta tai kangaskujasta? Bombereista ee oo kïrjotettu kun ne on talviunilla mutta kamera on edelleen ikkunalla ja piikkinokka näky kylillä pyörivän.
Alkaa nuo kommunistien kepujutut pikkuhiljaa tympimään.
piikkikuja
25
2017
Vastaukset
- elätistä eli maajussista
löytyy vielä avaamattomia keskustelun aiheita.
- löytyy vielä
piikkinokkaeskostakin.
- että vaaleisssa
Iisalmessa kepu ei ole suosiossa.Ovat niin juntteja.
- rööööööööööö
että vaaleisssa kirjoitti:
Iisalmessa kepu ei ole suosiossa.Ovat niin juntteja.
Koettakaa pinnistää pienistä päistänne uutta juttua.Tai kiinnostukaa politiikasta ja maataloudesta sillai oikeesti ettei jutut olisi tuommoisia vailla hajuakaan mistään .
- riittää juttuja
rööööööööööö kirjoitti:
Koettakaa pinnistää pienistä päistänne uutta juttua.Tai kiinnostukaa politiikasta ja maataloudesta sillai oikeesti ettei jutut olisi tuommoisia vailla hajuakaan mistään .
yhteinen maskottimme on loppumaton ahneudessaan ja sen loisimisesta pitää puhua.
- juttu,
löytyy vielä kirjoitti:
piikkinokkaeskostakin.
tää piikkinokka juttu oikein on, onx jotain sisäpiiri juttuja.
- sisäpiiriä
juttu, kirjoitti:
määppä arkisin kävelemmään iisalamen kavuille,niin et voe olla törmöömätä siisen puna-takkiseen hevostelijaan.
- ja sävelet
juttu, kirjoitti:
Luulen että näellä savolaesilla on tapana ottoo joku ihminen hampaesiisa jos ee ihan kule muka heejän normipirtojen mukkaa loemet.Mää ihteess piikkinokan kyttääjä ja kyttee omia piikiijäs kyllä niitä varmaan löötyy
- TOSI HYVIN
ja sävelet kirjoitti:
Luulen että näellä savolaesilla on tapana ottoo joku ihminen hampaesiisa jos ee ihan kule muka heejän normipirtojen mukkaa loemet.Mää ihteess piikkinokan kyttääjä ja kyttee omia piikiijäs kyllä niitä varmaan löötyy
JUURI TYPERÄT SAVOLAISET TEKEVÄT NOIN,NIINKUIN
KERROIT,AINA PITÄÄ OLLA JOKU KALUTTAVANA.
(TARKOITUKSELLA ON SUURET KIRJAIMET)
Ei tarvitse siitä huomauttaa. - ennee,,,..
TOSI HYVIN kirjoitti:
JUURI TYPERÄT SAVOLAISET TEKEVÄT NOIN,NIINKUIN
KERROIT,AINA PITÄÄ OLLA JOKU KALUTTAVANA.
(TARKOITUKSELLA ON SUURET KIRJAIMET)
Ei tarvitse siitä huomauttaa.kirjota isoella kirjaimilla,se on kuulemma huutamista,ja myö savolaeset ee tykätä siitä!!!!
- SINÄKÄÄN
ennee,,,.. kirjoitti:
kirjota isoella kirjaimilla,se on kuulemma huutamista,ja myö savolaeset ee tykätä siitä!!!!
O S A A lukea ?.
- dfhfdhfdfh
SINÄKÄÄN kirjoitti:
O S A A lukea ?.
Caps lock on siinä A:n vasemmalla puolella. paina sitä vitun pässi niin tulee pienet kirjaimet.
- sinäkää..
SINÄKÄÄN kirjoitti:
O S A A lukea ?.
ossoo kirjottee!!!!!!
- TEILLE ---,,,,,,,,-------
dfhfdhfdfh kirjoitti:
Caps lock on siinä A:n vasemmalla puolella. paina sitä vitun pässi niin tulee pienet kirjaimet.
OIVALLINEN AIHE, EIKÖS TÄMÄ OLEKIN
VAHVAA ASIAA?, heh heh hee, hekoti hekoti,,.
"NYT PUHUT ASIAA".....
- faskoeni
Perustetaanko piikkinokan fan-club?
- piikki
vani-lupi,joo sellanen tästä kaapuntista vielä puuttuu,perustakkee ihmeessä!!!
- händyyn
nokaton.
- entäs
händyyn kirjoitti:
nokaton.
sitten,piikkinokka!!!!
- mulqvist
entäs kirjoitti:
sitten,piikkinokka!!!!
mulperi.
- faniin
olen jo liittynyt,ja jäsenmaksuni joutunut maksamaan.Ja on varmasti moni muukin.
- SINUSSAKO
faniin kirjoitti:
olen jo liittynyt,ja jäsenmaksuni joutunut maksamaan.Ja on varmasti moni muukin.
Ei ollut mittään syytä,? nääs siihen "jäsen maksuun".????
Minäkin olen maksanut virhe maksuni,ja minussa oli syy.
Mietippä hetki,ja kirjoittele sitten.
Sullakaan ei liene oikeutta lain rikontaan, vaikka se ehkä sinunlaisellesi olisikin mieleistä. sinun täytyy olla vain muuten olevinasi,ja kerjätä huomiota osaksesi.heh heh,,,, - aiheet
entäs kirjoitti:
sitten,piikkinokka!!!!
kehuskella (käteenveto..?).Hyi mitä luusereita!!!!!
- täällä
SINUSSAKO kirjoitti:
Ei ollut mittään syytä,? nääs siihen "jäsen maksuun".????
Minäkin olen maksanut virhe maksuni,ja minussa oli syy.
Mietippä hetki,ja kirjoittele sitten.
Sullakaan ei liene oikeutta lain rikontaan, vaikka se ehkä sinunlaisellesi olisikin mieleistä. sinun täytyy olla vain muuten olevinasi,ja kerjätä huomiota osaksesi.heh heh,,,,keskustelevat?
- VITUN
PIIKKINOKKA ???????'
OON TYHMÄ EN ÄLLYY.- olla eka
kertoo tiällä palstalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938