Lahti on Suomen Chicago!

Ylpeä suomenchicagolainen

On todella hieno asia, että Lahti on Suomen Chicago. Chicago on erittäin hyvä kaupunki. Tunnelma ja jännitys ovat huippuluokkaa. Lahdessa on sama juttu. Olen käynyt Chicagossa kuusi kertaa. Olen kertonut chicagolaisille, että kotikaupunkini Lahti tunnetaan Suomen Chicagona ja että olen ylpeä siitä. Ei meillä lahtelaisilla ole mitään aihetta hävetä sitä, että Lahti on Suomen Chicago, päinvastoin.

6

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-lahtelainen

ei se oo enää mikään suomen chigago, kaukana siitä.

• totista totta.

Nykyään Lahti on Suomen Business-city 8)

• Entinen&toiv.Tuleva uus...

Näin on! Ei Lahti enää oikeen oo sellanen kuin oli joskus aikoinaan.

Lahdesta on tullut aikaa myöten aika rauhallinen kaupunki, ei enää niin hurja kuin joskus aikoinaan oli. Ne ajat on olleita ja menneitä.

Hyvä kaupunki elää ja olla, vaikka "erehdyin" työn saannin takia joskus vaihtamaan kaupunkia, Lahti on jäänyt kuitenkin synnyinkaupunkina minun sydämeenni ikuisiksi ajoiksi.

• Piippolan-Vaari

Romani perheitä, moottoripyörä jengejä, enemmän huumeita, kuin missään muussa kaupungissa ym ym!!!

Lahti on todellakin paha paikka...Lahdesta annetaan parempi kuva muille kaupungeille, kuin mitä se todella on...

• Jerry Cotton

Näin lahden piricity mainetta voitaisiin kohottaa. Coffeeshoppeja torille ja satamaan, joista voitaisiin ostaa pilveä laillisesti. Koska lahdessa työttömiä ja päihdeongelmaisia riittää. Olisi kenties hyvä kokeilla mietojen huumeiden laillista tarjontaa meille lahtelaisille. Tämä houkuttelisi myös kaupunkiimme mielenkiintoisia persoonia kuten "elämäntapaihmisiä ja taiteilijoita".

• ex-lahtelainen

En oo käyny Chicagossa, mutta jos se on samanlainen kuin Lahti, jätämpä väliin.

Ei kannattais kehuskella, että kaupungista löytyy huumeita, rikollisuutta, väkivaltaa, alkoholismia, ym. ihmisen pahoinvoinnista johtuvia lieveilmiöitä.

Muista, että tavalliset lahtelaiset ja chicagolaiset maksavat paljon ylimääräisiä veroja näiden sotkujen selvittämiseksi. Nämäkin rahat ovat pois esim. lasten- ja vanhustenhoidosta, koulutusmäärärahoista ja liike-elämän kehittämisestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82