Olitko se sinä joka oli kirjoittanut tonne Tammimami viestiin? Ja kerroit siellä että oli vaavi päättänyt kääntyä pt?
Mites olette nyt voineet? Olis kiva kuulla kuulumisia, ja kun ollaan kumminkin samoilla viikoilla...
Erityisäippäläinen vaavi
-dolce-
5
302
Vastaukset
- -dolce-
juu taisin kirjoittaa!kuule kyllä vain vauva päättikin tässä pari päivää sitten kääntyä perätilaan!!jota olenkin pelännyt paljon!on ollu tosi pitkään rt:ssä miteenkään asentoaan vaihtamatta,potkinut tietty juu,mutta ei vaihdellu asentoa mihinkään..ja nyt sitten päättikin näin ja kököttää istua niin =(
ekaa tyttöä kun ootin,niin sillon en tosiaan uskaltanu antaa tehä sitä kääntöä,sen verran arkajalka olen vissiin =( mutta,nyt tosissaan haluan kokea sen synnytyksen ja kaippa siihen kääntöönkin on sitten uskallettava.(ellei vauva päätä taas kääntyä)
sectiosta jäi kyllä sen verran ns. traumaa,että synnytys houkuttas enempi.
perätilassa en voi\halua synnyttää jo senkin takia että lantion mitat on aikas ahtaat ja muutenki tavallaan ensi synnyttäjänä ei uskalla riskeerata.
viimeyönä heräsin kauheeseen kovaan supistukseen,oli niitä tossa säännöllisinä pitkin iltaa,mut kipua sain vasta yöllä kokea,tuli ihan hillitön hiki otalle kun supistus pukkas...
huh,onneks huomenna on se ultra jossa katotaan se paino vauvalla voi samalla kysellä vähän.
toinen tosi ikävä juttu tullu täs on tosi kova jano ja heikotus\huono olo ja mieletön hengen ahdistus!höh,onhan noita vaivoja taas kertyny =\
no,keskiviikkona rv 33 =) ihanaa et aika lähenee laskettua,niin sais tän stressin pois harteilta ja vauvan toivottavasti turvallisesti maailmaan.
mites siellä voidaan?- Erityisäippäläinen
No höh, tää on just ikävää kun kuvittelee et kaikki olis hyvin ja pääsee synnyttämään niin eikös sitten päätä kääntyä. Mulla toisin on esikoinen kyseessä ja on ollu semmonen tunne et haluaa synnyttää vaikka sitten loput lapset tulis sectiolla. Mutta onneks viikkoja kumminkin on niin vähän että voi hyvässä lykyssä vielä kääntyä.
Mulla kans viikonloppuna supisteli aika mukavasti mut otin sitten pillerin suuhun niin hetken päästä alko helpottaa. Mulla oli nimittäin jo ennakoivia suppareita (muistaakseni) rv 21 tai 22, makasin silloin sairaalassa ja sain sitten repsulla noi pillerit kotiin.
Pe olin neuvolassa ja täti sitten päätti että jos nyt pari viikkoo tässä odotellaan ja meen käymään lääkärissä. Jos ei silloin ole kääntyny niin tilataan sitten aika kääntöön.
Sen sain silloin viimeks tietää äpolilta että se ei satu tai siis se ei saa sattua, joten kai mä ainakin kokeilen sitä.
Muuten täällä voidaan ihan paksusti, ainoo on että kädet tuppaa puutua vähän välii eikä tavarat oikein pysy kädessä.
Toivotaan nyt että suostuu kääntymään ja laita viestiä jos kääntyy vaikka spostiin [email protected]
Voiteja! - rv 32+5
Erityisäippäläinen kirjoitti:
No höh, tää on just ikävää kun kuvittelee et kaikki olis hyvin ja pääsee synnyttämään niin eikös sitten päätä kääntyä. Mulla toisin on esikoinen kyseessä ja on ollu semmonen tunne et haluaa synnyttää vaikka sitten loput lapset tulis sectiolla. Mutta onneks viikkoja kumminkin on niin vähän että voi hyvässä lykyssä vielä kääntyä.
Mulla kans viikonloppuna supisteli aika mukavasti mut otin sitten pillerin suuhun niin hetken päästä alko helpottaa. Mulla oli nimittäin jo ennakoivia suppareita (muistaakseni) rv 21 tai 22, makasin silloin sairaalassa ja sain sitten repsulla noi pillerit kotiin.
Pe olin neuvolassa ja täti sitten päätti että jos nyt pari viikkoo tässä odotellaan ja meen käymään lääkärissä. Jos ei silloin ole kääntyny niin tilataan sitten aika kääntöön.
Sen sain silloin viimeks tietää äpolilta että se ei satu tai siis se ei saa sattua, joten kai mä ainakin kokeilen sitä.
Muuten täällä voidaan ihan paksusti, ainoo on että kädet tuppaa puutua vähän välii eikä tavarat oikein pysy kädessä.
Toivotaan nyt että suostuu kääntymään ja laita viestiä jos kääntyy vaikka spostiin [email protected]
Voiteja!...ruvetaan miettimään kääntöä...Mulla oli viime perjantaina neuvola, jossa huomattiin muksun kääntyneen perätilaan...On tähän asti ollu raivotarjonnassa...Eikä neuvolatäti sanonu muutaku,et mahtuu viel kääntymään...Ei puhunu mitään mistään "aikatauluista"...
- -dolce-
rv 32+5 kirjoitti:
...ruvetaan miettimään kääntöä...Mulla oli viime perjantaina neuvola, jossa huomattiin muksun kääntyneen perätilaan...On tähän asti ollu raivotarjonnassa...Eikä neuvolatäti sanonu muutaku,et mahtuu viel kääntymään...Ei puhunu mitään mistään "aikatauluista"...
tänään lekurilta ja sano et huoletta voiolla tonne rv 36 viikolle saakka kun on se synnytystapaarvio käynti(täällä ainakin kaikilla)niin sillon käännetään,ellei nyt ihan mega suuri vauva ole kyseessä nii aikasemmin.
- rv 32+5
-dolce- kirjoitti:
tänään lekurilta ja sano et huoletta voiolla tonne rv 36 viikolle saakka kun on se synnytystapaarvio käynti(täällä ainakin kaikilla)niin sillon käännetään,ellei nyt ihan mega suuri vauva ole kyseessä nii aikasemmin.
vastauksesta... itekin aattelin kyl, et varmaan sitte kattovat asiaa oikein kunnolla...Mulla onki jo lekuriaika varattuna sille viikolle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060