kertokaahan naiset

olen utelias

kertokaahan mitä eroja on käytännössä kun seurustelee naisen tai miehen kanssa? miten suhde on erilainen?
esim. ymmärtääkö nainen paremmin sinua, tunteitasi ja tarpeitasi? onko naiset huomaavaisempia? entä parempia sängyssä?
olen vaan niin kovin utelias. =)

6

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaa...

Minä en ole vielä päässyt niittämään mainetta hurjana naisten/miestenkaatajana, mutta kummankin sortin kanssa on ollut säpinää.

Mutta!
      Se riippuu ihan ihmisestä, millainen suhde on.
      Ihme kyllä, vaikka seurustelisinkin naisen kanssa, voi olla, että meillä olisi vaikeuksia sen ymmärtämisen kanssa..
      Jotkut ne eivät vain hiffaa, siis tämähän ei tietenkään minusta itsestäni johdu! (Eipä tietenkään! >:P )

No joo, minusta sillä ei ole kauheasti väliä, onko kumppari nainen vai mies.
      Kunhan tykkäämme toisistamme, niin se on sillä sipuli.

Itse olen hyvin sikamainen:
      Sotken
      olen itsekäs
      Himokas justiinsa silloin, kun ei pitäisi.
      En oikein jaksa välittää siitä, minkä näköinen olen kotona.
      En oikein välitä lässyttelystä, haluan suoraa toimintaa!
      Totta kai sitä pitää saada joskus leperrellä.
      Mutta joo.

Eroa ei ole paljon, minä kun olen suhteessa, kuin suhteessa aina se possu. :@D

Nöf nöf..
      Ei mutta! Kohtahan on joulu!
      Muistakaas ihmiset syödä sitä kanaa!

• ShineShine

Olen seurustellut naisen kanssa ja miesten kanssa ollut satunnaisesti.
      Mulla se riippuu vähän mielialastakin että kumpiko sukupuoli vetoaa enemmän. Ja sängyssä.. se riippuu siitä että haluaako hellyyttä (nainen) vai kunnon kyydin (mies).. sanoisin näin.
      Loppujen lopuksi on kuitenkin aina kyse persoonien yhteensopivuudesta: mies voi olla yhtä huomaavainen kuin nainenkin jos haluaa. Mutta haluatteko te ikinä? x)

• Angelina_

Jos et ole saanut ns. ´´kunnon kyytiä´´ naisilta niin olet todellakin ollut väärien naisten kanssa. Seksi on seksiä oli se sitten miehen tai naisen kanssa. Ihmiset on yksilöitä ja se on se mikä merkkaa... :)

• ShineShine
        Angelina_ kirjoitti:

Jos et ole saanut ns. ´´kunnon kyytiä´´ naisilta niin olet todellakin ollut väärien naisten kanssa. Seksi on seksiä oli se sitten miehen tai naisen kanssa. Ihmiset on yksilöitä ja se on se mikä merkkaa... :)

että kunnot kyydit ovat jääneet naisten kanssa vielä kokematta.. Olen kyllä samaa mieltä siinä että seksi on seksiä kummankin sukupuolen kanssa. :) (siitäkin vosi joku kiistellä..) Persoona on mulle se kenties tärkein mihin kiinnitän huomiota.

• <3 repale

Mies voi aiheuttaa lievää lämpöä pöksyihin, mutta uusi naisihastukseni sai nimettömät kärähtämään savuna ilmaan!

• .naan.

No mitä eroa voi olla kahden miehen tai kahden naisen välillä.. yksilöitähän me kaikki olemme ensisijaisesti, sitten vasta miehiä ja naisia. Itse olen huomannut sen että naiset osaavat välillä olla vaativampia. Kai miehetkin osaavat, mutta mutta.. no en ole kauheasti miesten vaatimuksista välittänyt.. :P

Oma edellinen miesystäväni kaipasi lähekkäin oloa ja hempeilyä.. turvallisuutta ja tunnelmointia.. ihan kiva niin! En väitä ettenkö itse kaipaisi niitä usin. Nykyinen naisystäväni kaipaa myös niitä hempeitä hetkiä, mutta kertoo sen usein jälkeenpäin.. "olis silloinkin ollut ihana jos olisit ottanut syliin.." minun puolesta tulisi syliin aina kun siltä tuntuu! Itsekkin toimin yleensä jos siltä tuntuu, enkä jälkeenpäin kiusaa.. (ainakaan paljon :P) Omasta käyttäytymisestä naisen kanssa olen huomannut.. etten osaa aina olla niin hienotunteinen kuin haluaisin..

Sanotaan että naiset ymmärtävät naisia.. voi sitä puhumisen ja ymmärtämisen määrää, mitä jotkut naiset odottavat naiselta! Itse olen hyvin tunteella toimiva ihminen, mutten silti halua jokaista tnnetilaa purkaa puhumalla..

Molemmat sukupuolet kaipaavat kauniita sanoja varmuutta kumppaninsa tunteista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe