... vai olenko sittenkin? En nyt tiedä teenkö väärin. Kuka osaisi kertoa? Oikeaa vastausta tuskin on olemassa, mutta haluttaa vähän avautua. Toivottavasti tämä on oikea paikka.
Tarina menee lyhykäisyydessään näin: tapasin baarissa naisen. Puolituttu voisi sanoa, vaikka koskaan aikaisemmin emme olleet jutelleet, tervehditty ja hymyilty. Selvennettäköön että olen asiakaspalvelussa ja tuo tervehtiminen ja hymyily kyllä tulee ihan rutiinilla ja yleensä siihen vastataan. Niinpä olin vähän yllättynyt kun tuo nainen "kaappasi" minut hyvin suoraviivaisesti tanssilattialla. Yksi kiihkeä tanssi ja siitä se lähti... Kertoi jo jonkin aikaa katselleen minua sillä silmällä ja promilleja oli kumpaisellakin sen verran ettei kauaa siellä tanssiparketilla sekstailtu vaan siirryttiin rauhallisempaan paikkaan. Taisin olla helppo nakki. Yli vuosi edellisestä kerrasta, varmaan kuka tahansa olisi kelvannu...
Nyt olemme tavanneet tuon jälkeen muutaman kerran. Yhdessäolo on mukavaa ja seksikin sujuu hyvin. Sanoin hänelle jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen, etten ole ollenkaan varma omista tunteistani mutta häntä ei näytä se häiritsevän.
Onhan se mukavaa tuntea itsensä halutuksi, sitä ei voi kieltää. Mutta kuinka kauan tätä kestää? Olisi mukava tietää kyllästynkö vai rakastunko. En haluaisi olla mikään hyväksikäyttäjä, sellaiselta minusta tuntuu. Minulle tämä on enemmänkin seksisuhde...
Kaikki tuntuu nyt menevän saman kaavan mukaan kuin edellinenkin suhde. Silloin olin kylläkin se aktiivisempi osapuoli, mutta en alussa ollut oikeastaan ollenkaan ihastunut.
Etsin silloin vain mukavaa juttukaveria ja olin tyytyväinen vaikka tietysti se seksikin välillä oli mielessä. En ole mikään pyhimys enkä eunukki... Silloin ei seksi tullut mukaan kuvioihin kuin vasta parin kuukauden tuntemisen jälkeen eli ei ainakaan sen vuoksi suhde jatkunut.
Mutta sitten kun siihen päästiin, sen vuoksi tapaamisia odotin. Aivan varmasti annoin ymmärtää sen olevan minulle tärkeää. Kaukana täydellisestä se kuitenkin oli. Ehkä ei olisi pitänyt kertoa sen tuntuvan välillä jyystämiseltä. Heh, voiko olla ristiriitaisempaa: himoita toista valtavasti ja sitten kun itse asiaan pääsee, odottaa sen loppumista.
No, se oli silloin ja nyt on nyt :). Niin erilaista mutta kuitenkin samanlaista. Pelkään että sisälläni oleva epävarmuus tappaa omien tunteitteni lisäksi kumppaninkin tunteet, kuten kävi aiemmin.
En ole
ihastunut...
1
663
Vastaukset
- ihastunut kumpaankaan
kumppaniisi. Kun rakastuu, sen kyllä huomaa! Silloin haluaa olla kuin paita&perse, eikä akti todellakaan tunnu jyystämiseltä.
Odota, kyllä se sieltä jostain aikanaan löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758