Se voi olla telepaattinen, "ns kuudes aisti" tai toteutunut uni. Onko sillä ollut johdatusta elämässänne lähemmäs uskoa.
Yliluonnollinen kokemus
7
666
Vastaukset
- XXL
Uskoon ei asia ole vaikuttanut.
- kokemuksesi
Vaikka ei uskoon vaikuttanutkaan?
- XXL
kokemuksesi kirjoitti:
Vaikka ei uskoon vaikuttanutkaan?
Minun täytyy ensin keskustella tepaattiyhteyden toisen osapuolen kanssa siitä, kuinka vähän julkistamme asiasta.
- aikaan nähtiin usein
unissa Jumalan ilmoittamaia asioita. Onko vielä nykyisin toteutuneita unia?
- niitä on
Kukaan ei uskalla paljastumisen pelossa kertoa.
- Kempelainen
Voin ihan 100% varmuudella sanoa, että jos Pyhö Henki on asettunut/ laskeentunut ihmiseen, tekee Henki myös työtään.
Jos jokin kristitty, tai vaikka VL väitää, etti ole mitään yliluonnollista( joka on tässä huono sana ) tapahtunut, hän valehtelee, ei uskalla tunnustaa, tai sitten Henki ei ole hänessä.
Kaikissa evakeliumeissa on kertomuksia siitä, miten Henki tekee, se puhttaa kielillä, parantaa kätten päällepanolla, johdattaa, ym. ym, tekee juuri niin kuin itse haluaa, siis Henki.
Pyhän Hengen läsnäolon saa parhaiten havaittua krismaattisten suuntien kokouksissa ja seuroissa. Siellä Henki on läsnä.
Olen ollut uskossa v. - 82. lähtien ja uudestisyntynyt Pyhässä Hengessä muutama vuosi sen jälkeen ja muutos on ollut merkittävä. Menen nyt kasteelle Helluntaiseurakuntaa muutaman viikon perästä ja saan lisää vahvistusta elämääni.
Ja miksi kasteelle, juuri siksi, kun Raamttu sanoo > Joka uskoo ( kuten minä ) ja kastetaan, pelastuu ( kaste tulee sitten vasta kun uskotaan.)
Tämäkin on Pyhän Hengen teko, omantunnon ääni.
Siunausta - sepe.
Olen ns. ex ja jos jotain haluat tietää niin tavataan ao. palstalla.
Aikanaan eräs tunnettu saarnamies kertoi omia erikoisia kokemuksiaan, mutta eipä niistä enää puhella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978