Humanoidien sanoma merkillinen!??

Profeetan oppilas

On mielenkiintoista huomata lukiessa ufokokemuksista tai humanoidikokemuksista, mikä on niiden viesti ja vaikutus ihmiseen, joka on sellaisen kokenut!

Yleensä tällaisia kokeneet ihmiset alkavat uskomaan, ettei kuolemaa ole lopullista ja ettei sitä tarvitse pelätä. Sen lisäksi monet ovat sitä mieltä, että emme tiedä juuri mitään tai että meiltä on peitetty jotakin. Titenkin heille syntyy vakaumus, että maapallon ulkopuolella on elämää.

Ne, jotka ovat kokeneet todella vahvan ufokomeuksen (jotka ovat "keskustelleet" humanoidien kanssa tai olleet jossakin kummallisessa uhteydessä heihin), viestittävät ufojen ja humanoidien sanomaa, joka on melkein aina seuraava:

1) He (humanoidit)ovat tulleet joltakin planeetalta, jossa vallitsee korkeampi tietoisuus.

2) He ovat tulleet auttamaan ihmiskuntaa, koska näkevät sen olevan ajautumassa katastrofiin.

3) Ihmisten pitäisi nousta korkeammallle tietoisuustasolle ja joistakin heistä (ihmisistä) on valittu olemaan ensimmäsisiä tässä yhteydessä näitten korkampien avaruusveljien kanssa.

4) He tuovat esiin, että kaikki ihmisten uskonnot johtavat samaan päämäärään eli tietoisuuden valaistumiseen.

5) He sanovat, että Jeesus on vain yksi tie tuohon korkeampaan tietoisuuuten ja kristityt ovat ymmärtäneet hänet väärin. He väittävät Jeesuksen olevan vain yksi heistä.

SIIS: Kaksi viimeistä kohtaa eli kohdat 4) ja 5)paljastavat, mitä ufot ja humanoidit itse asiassa ovat. Nuo kaksi kohtaa tuovat esiin sen, miksi he tai ne ihmisille haluavat niin mielellään näyttäytyä! Siksi, että he pystyisivät eksyttämääm ihmiset pois ainoasta totuudesta eli Jeesuksesta Kristuksesta!

Humanoidit ja ufot ovat selvästi sanomansa nojalla riivaajia, pimeyden enkeletä ja saatanan sanansaattajia. Raamattu kertoo, että maan ilmakehän tuntumassa tai sen yläpuolella vaikuttavat juuri pimeyden henkivallat eli saatana ja hänen kanssa muinoin langenneet enkelit. (vrt Efesolaiskirje luku 6).

Raamattu sanoo lisäksi, että jokainen henki tai olio (kuten ufo tai humanoidi), joka ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi (Voidelluksi) lihaan tulleksi, on eksyttävä ja demoninen.

LUKIJA! On aivan selvää mitä ufot ja humanoidit ovat. He ovat valehtelijoita ja eksyttäjiä, jotka haluavat harhauttaa sinut pois Jumalan kirkkauden evankeliumista, joka kertoo, että vain Jeesus voi pelastaa sinut ikuisesta kadotuksesta!

16

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomauttaisin kohteliaasti että tälläiset "opetusviestit" kuuluvat ainoastaan sinne "jeesuspalstalle"- toivottavasti ymmärrät asian, etkä tee tätä uudelleen.

Ps: universumissa on "varovasti" noin 100 000 Triljoonaa aurinkokuntaa....joten se siitä ihmisten ainut`laatuisuudesta yksin maailmankaikeudessa.

• Starman

Raamatun kirjoittajat ovat sen aikakauden ihmisiä, jotka tuskin pystyivät ajattelemaan, että voi olla planeettoja, joiden tekninen kehitys on valovuosia meitä edellä. Näin ollen kaikki meitä edistyksellisempi oli joko Jumalan tai Saatanan projekteja heidän silmissään.

Nykyihminen tiedostaa mahdollisuuden, että on muitakin asuttuja planeettoja ja toisen planeetan asukas ei ole mystinen jumalolento tai piru. On ihan viisasta olettaa että humanoideja on sekä hyviä että pahoja, sehän pätee myös meihin ihmisiin.

Sitten tähän humanoidien "sanomaan"; kyseessä on informaatio, jota jotkut ihmiset väittävät saaneensa humanoideilta. Se onko tieto oikeasti peräisin kosmisilta tahoilta, onkin sitten ihan eri juttu.

• sekamelska

Et nyt ole vielä tajunnut kuka Jeesus on, se mitä siitä paksusta ohutsivuisesta kirjastasi luet on muuteltu historiassa niin moneen kertaa että Jessen viesti ihmisille on vääristynyt.

• AdvocateusDiaboli

Vanhimmat löydetyt kirjoitukset; Qumranin kääröt osoittavat päin vastoin, että Raamattu on muuttunut hämmästyttävän vähän. En nyt viitsinyt tarkastaa alkuperäiskirjoitusten ajankohtaa, mutta muistaakseni ensimäiseltä vuosisadalta eKr.
        Löytyy varmaan helposti googlettamalla. Qumranin löydösten tekstin yhdenmukaisuus tuoreempiin nähden oli teologeille silloin suorastaan sensaatio. Tekstien luultiin muuttuneen enemmin.
        Raamatun "vanhan salatun totuuden" vääristyminen tai tahallinen vääristely on pelkää New Age-legendaa.
        Silti UFO-palsta ei ole uskonnollinen. Aloittaja sitoi kuitenkin oman uskonsa hyvin palstan aiheeseen, joten miksi ei. Saarnaaminen on asia erikseen. Myös New Age uskomusten saarnaaminen.
        Onneksi seriffimme on valveutunut.

• AdvocateusDiaboli
        AdvocateusDiaboli kirjoitti:

Vanhimmat löydetyt kirjoitukset; Qumranin kääröt osoittavat päin vastoin, että Raamattu on muuttunut hämmästyttävän vähän. En nyt viitsinyt tarkastaa alkuperäiskirjoitusten ajankohtaa, mutta muistaakseni ensimäiseltä vuosisadalta eKr.
        Löytyy varmaan helposti googlettamalla. Qumranin löydösten tekstin yhdenmukaisuus tuoreempiin nähden oli teologeille silloin suorastaan sensaatio. Tekstien luultiin muuttuneen enemmin.
        Raamatun "vanhan salatun totuuden" vääristyminen tai tahallinen vääristely on pelkää New Age-legendaa.
        Silti UFO-palsta ei ole uskonnollinen. Aloittaja sitoi kuitenkin oman uskonsa hyvin palstan aiheeseen, joten miksi ei. Saarnaaminen on asia erikseen. Myös New Age uskomusten saarnaaminen.

Täsmennys.
        Tieteessä tapahtuu 2000/4
        "Käsikirjoitukset on ajoitettu vuosien 300 eKr. ja 50 jKr. välille. Yksittäiset dokumentit saattavat olla vanhempia kuin vanhin siitä löydetty käsikirjoitus."
        Tekstit olivat vielä vanhempia kuin muistin.
        Raamatun käännöksissä käytetään luotettavimpia alkutekstejä; ei edellisten käännöksen korjailua.

• palapeli.

Qumranin kääröt osoittavat vanhasta ja uudesta testamentista mitä ja kuinka paljon?

Jos nyt ihan suoraan saan sanoa niin ei tuota kirjaa voi kukaan lukea ymmärtäen kaikkea, vaikka teologit kuinka koittavat vääntää. Se mitä itse olen kirjaan tutustunut suurin ja tärkein Jeesuksen viesti (nyky)ihmiskunnalle on Rakkaus, tämä ei muuten rajoitu pelkästään maa-planeettamme.

• AdvocateusDiaboli
        palapeli. kirjoitti:

Qumranin kääröt osoittavat vanhasta ja uudesta testamentista mitä ja kuinka paljon?

Jos nyt ihan suoraan saan sanoa niin ei tuota kirjaa voi kukaan lukea ymmärtäen kaikkea, vaikka teologit kuinka koittavat vääntää. Se mitä itse olen kirjaan tutustunut suurin ja tärkein Jeesuksen viesti (nyky)ihmiskunnalle on Rakkaus, tämä ei muuten rajoitu pelkästään maa-planeettamme.

Qumranista ei ole muistaakseni löydetty UT:n tekstejä, ainoastaan VT:a.
        "Se mitä itse olen kirjaan tutustunut suurin ja tärkein Jeesuksen viesti (nyky)ihmiskunnalle on Rakkaus, tämä ei muuten rajoitu pelkästään maa-planeettamme."
        Täysin samaa mieltä. Jopa rajoitusten suhteen.
        Pointini oli vaan pyytää faktaa sille väitteelle, että R on vääristelty. Täällä heitellään melko paljon tietona väitteitä, jotka eivät kestä lähempää tarkastelua. Samaan syyllistyvät niin Ufo(tarkoitan nyt maan ulkoista teknologiaa) -ilmiön vastustajat, kuin kannattajatkin. Vieläkin tämän keskustelun liittymäpinta UFO-logiaan on valitettavan ohut.

• Starman

Qumranista ei ole muistaakseni löydetty UT:n tekstejä, ainoastaan VT:a.
        "Se mitä itse olen kirjaan tutustunut suurin ja tärkein Jeesuksen viesti (nyky)ihmiskunnalle on Rakkaus, tämä ei muuten rajoitu pelkästään maa-planeettamme."
        Täysin samaa mieltä. Jopa rajoitusten suhteen.
        Pointini oli vaan pyytää faktaa sille väitteelle, että R on vääristelty. Täällä heitellään melko paljon tietona väitteitä, jotka eivät kestä lähempää tarkastelua. Samaan syyllistyvät niin Ufo(tarkoitan nyt maan ulkoista teknologiaa) -ilmiön vastustajat, kuin kannattajatkin. Vieläkin tämän keskustelun liittymäpinta UFO-logiaan on valitettavan ohut.

"Pointini oli vaan pyytää faktaa sille väitteelle, että R on vääristelty."

En tiedä miten paljon raamattu on vääristelty, mutta vaikka teos olisikin täysin alkuperäisasussaan, niin jos sillä on n. 40 eri kirjoittajaa, niin mistä tiedämme että kaikki kirjoittajat välittivät Jumalan sanaa, eikä esim. omia uskonnollisia näkemyksiään?

• täysin samaa

" 4) He tuovat esiin, että kaikki ihmisten uskonnot johtavat samaan päämäärään eli tietoisuuden valaistumiseen.

5) He sanovat, että Jeesus on vain yksi tie tuohon korkeampaan tietoisuuuten ja kristityt ovat ymmärtäneet hänet väärin. He väittävät Jeesuksen olevan vain yksi heistä. "

Jos pitää Raamattua ainoana oikeana totuutena, niin tottahan toki saattaa päätyä siihen tulokseen mihin kirjoittaja päätyi. Siinä ei ole uutta auringon alla.

• selville ovatko

tapaamani humanoidit helvetin enkeleitä?

• hesus el savior christ

On olemassa kahdelaisia avaruusolentoja. Toiset näistä tuovat rauhaa, toiset taas haluavat planeettamme. Tämä jälkimmäinen ryhmä on selvästi heikommassa asemassa kuin ensimmäinen, joten mikä on heidän ratkaisunsa muutoksen ajan keskellä? Luodaan pelkoa ihmisten keskuuteen, teskennellään olevamme jotain mitä emme ole. Varsinkin uskonnollisiin ihmisiin tämä toimii valitettavan hyvin ja lisää itsekkyyttä ja pelkoa, mikä pelaa näiden olentojen pussiin loistavasti.

Eikö ole paljon todennäköisempää että nämä ovat pahoja avaruusolentoja jotka teeskentelevät olevansa demoneita, kuin demoneita jotka teeskentelevät olevansa avaruusolioita? Demonit eivät tarvitse avaruusaluksia tai teknologiaa.

• ajatus.

Pelko on ehkä tehokkain keino ihmisten manipuloimiseksi. Esim. salaliittoteoriat ja jo demoneista ja helveteistä puhuminen, olivat ne jutut totta tai ei, luovat pelkoa.

Voisi väittää, että kaikki mikä luo pelkoa, tekee ihmisen haavoittuvammaksi ja ulkoapäin ohjattavaksi. Kaikki mikä luo rauhaa ihmisten mieliin, on hyväksi ja tekee ihmisen itsenäisemmäksi. Ihminen ohjautuu ideaalitapauksessa sisältä päin itsenäisesti.

• Joka paikka tukossa

Kummitus palsta, new age, ufo ja muut palstat on näitä täynnä. Ei juma, miksi niiden pitää yrittää käännyttää meitä heidän uskoonsa, joka on todellakin väärä muita kohtaan. Jos ajattelee että on paha olemassa niin sitten on huono juttu sille joka niin ajattelee. Kaikki perustuu tietoon, eli mikä sielussa on ja tietous on siinä joka määrittelee miten kukin käyttäytyy. Esimerkiksi opetukset, mitä ei saa ja mitä saa tehdä. Esimerkiksi jos on opetettu ihmisille että kaikkia rajatietolaisia saa haukkua niin tietenkin ne haukkuvat sitten.

Nykyään uskonnot pyrkii tuhoamaan itse todellisen maailmankuvan maailmasta sillä tavalla että yrittää käännyttää toiseen puoleen, eli valhe uskontoon eli esitettyyn näytelmään. Eli kaikki on esiteltyä uskonnoissa että kaikki liittyisivät niihin eri uskonto kuntiin. Ajatelkaa nyt hyvät kansalaiset jotka asutte telluksella, niin että mitä helvettiä te teette täällä jos te olette kaikki aivan pölvästejä.

Kenelläkään ei ole toisen arvoa suurempaa arvoa, kukaan ei ole täydellinen, kukaan ei omista toista, kenenkään ei saa riistää toiselta elämää. Juuri tätä uskonnot tekevät. Leikkivät että heillä on suurempi arvo kun ovat keksineet että jumala on kaikkivaltias ja se omistaa kaikki ja se saa käyttää meitä shakkinappuloina. Ei semmoinen jumala ole oikea, ihmisten jumala itse on väärä, koska he uskovat että olemme aina jumalan kämmenellä ja se heittelee siltä kämmeneltä meitä alas silloin kun huvittaa.

Jos nyt olisi semmoinen oikea jumala, niin oikea olisi sellainen ettei se tee mitään. Se olisi oikea. Joten voin kumota itse jumala teorian tähän, mutta kuitenkin sanon että mistäs minä tiedän kuka siellä valtaistuimella istuu. Kenties Urho Kekkonen on tällä hetkellä jumalana, kukapa sen tietäisi. Kuka tahansa voi olla jumala jos on voimakas, eli tähän voimaan kansa menee kuin mustat sammakot tuhkaan. Eli kaikki ajattelee, hei tuo on meitä voimakkaampi, se on varmaan jumala, kai se sitten on.

Ihmiset ovat kaikki pölvästejä, minä myös koska olen ihminen. :P Kukaan ei ole täydellinen, muistakaa se, siksi olemmekin aika pölvästejä päänaukojia. :D

• Joka paikka tukossa

Kaikki ovat samanarvoisia, ketään ei voi erotella toisistaan edes pitkällä tikulla. :P

• valo olet sinä

Siellä valtaistuimella istut sinä itse...

• ...pohdintoja

Niin, minkälainen jumalakuva vastaisi parhaiten todellisuutta?

Pitänee paikkansa, että KAIKESSA olemassaolevassa on tietoisuutta. Kaiken aineen takana on energiaa
        (tietoista energiaa).

Yksi tietoinen olento ei kuitenkaan voi pitää kaikkia lankoja käsissään koko aineellisessa todellisuudessa (universumissa/kaikkeudessa).

Hierarkioiden kautta asia on ymmärrettävämpi.
        Eli, on olemassa mm. Suuria Henkiolentoja ja näiden eriytymiä (suuria Valo-olentoja yms).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe