Heips...
Vaihdoin tossa liittymän soneralta DNA:han ja nytpäs on kysymys et onko DNA:lla myös tunnari-palvelua jossa siis sen "tuut-tuut"-äänen tilalla on joku hyvä (tai huono) biisi? Ku en ole sitä tietoa mistään itse löytänyt... Kiitän jo etukäteen jos joku viitsisi vastata. :)
Onko "tunnaria"?
4
497
Vastaukset
- pitäisikö olla?
Jos Elisalla, Saunalahdella ja Soneralla löytyy tunnaripalvelu niin pitäiskö sellainen olla myös muka Dnalla? Ei todellakaan.
Siirrä numeros muualle jos tunnarimusaa haluat. Dna on meille hyvä, jotka emme turhia lisäpalveluja kaipaa. Puhelut ja tekstarit on tarpeeksi luksusta.- no yyy...
no vaihtaisinkin mut menin sit tekemään sen "etusopimuksen" . Mut eräällä taitaa olla p***ussa hiekkaa kun noin rahisee...jät ny ees joku henkiin...
- -Jukkis-
no yyy... kirjoitti:
no vaihtaisinkin mut menin sit tekemään sen "etusopimuksen" . Mut eräällä taitaa olla p***ussa hiekkaa kun noin rahisee...jät ny ees joku henkiin...
Jees, sinun kannaltasi myöhäistä mutta: Tarkistakaa ensin palvelut, hinnat yms ennen kuin sitoudutte etusopimuksiin tai kytkyihin!
Yleensä kaikki palvelut toimivat Soneralla, Elisalla, Kolumbuksella ja Saunalahdella.
Cubio, DNA ja Go Mobile eivät kilpaile palveluilla vaan muilla argumenteilla. - hk..
-Jukkis- kirjoitti:
Jees, sinun kannaltasi myöhäistä mutta: Tarkistakaa ensin palvelut, hinnat yms ennen kuin sitoudutte etusopimuksiin tai kytkyihin!
Yleensä kaikki palvelut toimivat Soneralla, Elisalla, Kolumbuksella ja Saunalahdella.
Cubio, DNA ja Go Mobile eivät kilpaile palveluilla vaan muilla argumenteilla.Nii mä kyl ihmettelin sitä ku meen perhe otti sen dna:n etusopimuksen ku just vasta päästiin siitä soneran samasta systeemistä eroon. Enkä mä kyl ihan oikeesti sillä tunnari-systeemillä mitään tekiskään. Se oli vaan niin hauska. Mulle kun nuo poliisit aika usein soitteli yhdessä vaiheessa niin oli kiva kiusata niitä yhellä tietyllä biisillä... heh.. Mut ihan sama. Ainakin puhelnlasku on pienentynyt huomattavasti ja sehän se tarkotus olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681