missä vaiheessa raskautta nännit alkavat tummua? ja tummuuko ne kaikilla.... mitä muita muutoksia olette huomanneet nänneissänne ja millä viikolla muutokset ovat tulleet. itse olen rv 10 ja minulla ei ole vielä mitään... ehkä vähän kasvaneet kokoa...
Nännit
4
4509
Vastaukset
- werpkw
Joillakin nännit tummuu, joillain ei. Toisilla voi tummua vain ulkoreunat.
- vierailija
Mulla alkoi nännien pihat tummumaan joskus rv 19 ja nännit siitä sitten pikkuhiljaan.. Nyt rv25 ja selvästi ovat tummemmat kuin ennen ja nännit reagoivat helpommin ja näyttävät ainakin isommilta.. Samoihin aikoihin alkoi nänneistä vuotaa kirkasta nestettä. Tänä aamuna tuli tippa valkoistakin jo..
Se tummuminen alkoi ns. laikkuina. Rinnan alapuolinen osa ensin ja sieltä sitten nänninpihan reunoja pitkin levisi koko nännin alueella.
Muuten en ole rinnoissa huomannut vielä esim. kasvamista. Toisaalta toivottavasti eivät kauheasti kasvakkaan.. Nykin on kokoa jo E-kupin verran.. - ....
alkoi tummumaan joskus rv 18 ja samalla "turposivat". Kylmä ottaa kamalan helposti ja vaikkei muuten olisi kylmä niin nännit palelee...hassua eikä mitenkään kiva tunne. Kaulahuivilla olen topannut etteivät jäädy pystyyn :D Sillon tällön tulee kirkasta tai vaaleaa nestettä ja nyt rv 24 ovat kipeytyneet taas kosketusaroiksi.
- katjuli
kun mennään rv 23. Tosin tuo itse nännialue (onkohan kyseessä nyt nännipiha) laajeni jonkin verran jo aika alkuvaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060