missä vaiheessa raskautta nännit alkavat tummua? ja tummuuko ne kaikilla.... mitä muita muutoksia olette huomanneet nänneissänne ja millä viikolla muutokset ovat tulleet. itse olen rv 10 ja minulla ei ole vielä mitään... ehkä vähän kasvaneet kokoa...
Nännit
4
4536
Vastaukset
- werpkw
Joillakin nännit tummuu, joillain ei. Toisilla voi tummua vain ulkoreunat.
- vierailija
Mulla alkoi nännien pihat tummumaan joskus rv 19 ja nännit siitä sitten pikkuhiljaan.. Nyt rv25 ja selvästi ovat tummemmat kuin ennen ja nännit reagoivat helpommin ja näyttävät ainakin isommilta.. Samoihin aikoihin alkoi nänneistä vuotaa kirkasta nestettä. Tänä aamuna tuli tippa valkoistakin jo..
Se tummuminen alkoi ns. laikkuina. Rinnan alapuolinen osa ensin ja sieltä sitten nänninpihan reunoja pitkin levisi koko nännin alueella.
Muuten en ole rinnoissa huomannut vielä esim. kasvamista. Toisaalta toivottavasti eivät kauheasti kasvakkaan.. Nykin on kokoa jo E-kupin verran.. - ....
alkoi tummumaan joskus rv 18 ja samalla "turposivat". Kylmä ottaa kamalan helposti ja vaikkei muuten olisi kylmä niin nännit palelee...hassua eikä mitenkään kiva tunne. Kaulahuivilla olen topannut etteivät jäädy pystyyn :D Sillon tällön tulee kirkasta tai vaaleaa nestettä ja nyt rv 24 ovat kipeytyneet taas kosketusaroiksi.
- katjuli
kun mennään rv 23. Tosin tuo itse nännialue (onkohan kyseessä nyt nännipiha) laajeni jonkin verran jo aika alkuvaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731