Mä en tajuu mitä meille tai pikemminkin sulle tapahtu ja se raatelee mua päivä päivältä pahemmin vielä kuukausienkin jälkeen.
Mä kerroin sulle, et oikeesti sua rakastin, mut sä et ikinä vastannu mitään. Oisit ees sanonu suoraan.. :'(
Mun elämältä on kaikki kadonnu ympäriltä.
Ensin meni ilo, sitten lähti luottamus tähän elämään ja lopulta myös turva, jotka kaikki oli vasta vaivalla saatu takaisin. On niin kylmä. Tuntuu kuin olisin alasti keskellä ei mitään.
Yritin päättää päiväni, mut en vieläkään pystyny siihen, mutta en anna periksi, pois on päästävä.
Sä et ollu tähän välitön syy; sä oisit vaan pelastanu mut kuolemalta, joka mua nimeltä kutsuu.
Aki miks mut jätit?
4
465
Vastaukset
- tunteesi
mut ryhdistäydy hyvä tyttö! Sä et tiedäkään mikä kaikki hyvä sua odottaa tulevaisuudessa. Muista, kellään ei oo täällä helppoa. Omat vaikeudet ja kipu on vaan kaikista lähimpänä. ja siks se tuntuu niin raskaalta. Mulle on käynyt just noin.
Sä oot paljon arvokkaampi. Haluaisin että taistelisit, voin pyytää niin. Mutta sä päätät. Anna itsellesi lupa surra ja olla heikko. Itke, se helpottaa. Lupaan, että olo helpottuu. Se vie aikaa, oletko valmis siihen. Sitä kysytään jatkuvasti kaikilta.
Välitän susta ja toivon sulle paljon voimia. Sulla on vielä paljon nähtävää.- :D :D :D
Aki...aki...aki...taidat olla aika player ja varattukin vielä tsot tsot....montakohan kesäkissaa, sulla on ollu tämän säädön jälkeen...;)
- Palindromi Akista
:D :D :D kirjoitti:
Aki...aki...aki...taidat olla aika player ja varattukin vielä tsot tsot....montakohan kesäkissaa, sulla on ollu tämän säädön jälkeen...;)
AKIOPIKONEETTEENOKIPOIKA
- ghfghfffhgfg
Palindromi Akista kirjoitti:
AKIOPIKONEETTEENOKIPOIKA
Semmosen ammarin perään märiset, vitun teini!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419