Mihinköhän noita juhlarahoja saisi myytyä? Haluaisin myydä Muumi -aiheisen juhlaraha/mitalli kokoelman, mutta en tiedä minne. Hinta 1200 Euroa(/12 mitallia, kolikkoa)
Muumirahat myynnissä...
9
7404
Vastaukset
- tuonne
No varmaan vaikka tuo www.huuto.net olisi yksi hätäpäissään myynnin paikka. Tietysti noita voisi johonkin keräilyalan liikkeeseenkin tuputtaa, mutta niissä tuskin saa parasta mahdollista hintaa. Itse laittaisin huutoon nuo.
- Sebulon
Kaikki jotka ovat erehtyneet näitä tingeltangel prikkoja kovaan hintaan suoraan Monetalta ostamaan, kehottaisin vaatimaan kaupan purkua.
Ovat ostaneet takaisin jopa usean vuoden takaisia myyntejään hujaituilta "VIP-asiakkailta".
Monetalla on takaisinostotakuu, joten hyödynnä sitä.
Näiden "söpöjen, ihanat, harvinaiset, rajatulla lyöntimäärällä, kysytyt ja aidosta hopeasta valmistetut korkeallatuiset" prikat menee huutokaupoissa noin 10 euron hintaan (=arvo)kappale, se loput mitä tuon yli olet maksanut prikoista on mennyt kankkulan kaivoon - valitan. - Laatikoittain
Sebulon kirjoitti:
Kaikki jotka ovat erehtyneet näitä tingeltangel prikkoja kovaan hintaan suoraan Monetalta ostamaan, kehottaisin vaatimaan kaupan purkua.
Ovat ostaneet takaisin jopa usean vuoden takaisia myyntejään hujaituilta "VIP-asiakkailta".
Monetalla on takaisinostotakuu, joten hyödynnä sitä.
Näiden "söpöjen, ihanat, harvinaiset, rajatulla lyöntimäärällä, kysytyt ja aidosta hopeasta valmistetut korkeallatuiset" prikat menee huutokaupoissa noin 10 euron hintaan (=arvo)kappale, se loput mitä tuon yli olet maksanut prikoista on mennyt kankkulan kaivoon - valitan.Perheen vähän vanhuuden sortama jäsen haalii Monetalta mitaleita. Miten ne voisi saada myydyksi takaisin, kun hänestä aika jättää? Millainen on "takaisinostotakuu"? Joitakin vuosia sitten soitin ja tiedustelin, ja he sanoivat, etteivät osta rahoja takaisin.
- Syntynyt1963alue014N
Heh, no jospa muumit ovat nousseet nyt arvoon arvaamattomaan. Luulen, että kokoelmalla on tällä hetkellä jo triplahinta verrattuna ostohetkeen. Epäilen, että kokoelmasta saa nyt noin 1700 euroa.
- Marko67
Reaalihinta on n. 300-350e.
- puuttuu
Haluaisin ostaa Nipsun, Tuu-Tikin, Vilijonkan, Hattivatin ja Tiuhti&Viuhtin mitalit. 18€/kplOnnistuuko?
- Oljakko
Paljonkohan kehtaisi nyt 2017 pyytää kyseisestä Muumi hopeamitali setistä (12 kpl muumirahoja)
- Rihkamaaaaa
Myy takaisin Moneltalle. Ei niitä kukaan muua halua ostaa.
- Viljonkka
Koitappa kaivella joku Japanilainen vastine huuto.net:lle. Nousee hinta arvoon arvaamattomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740