palkitaan mitaleilla ja armeijan ylennyksillä ilman omaa ansiota?
Monikohan Kotkalainen
7
782
Vastaukset
- :))
Olisitko itse mielestäsi ansainnut jonkin arvomerkin?
- ---------
Kysymyksesi oli kokonaan toinen asia mistä aloittaja kirjoitti
- ennakoida......
--------- kirjoitti:
Kysymyksesi oli kokonaan toinen asia mistä aloittaja kirjoitti
kuinkahan monelle esim.näkyvällä paikalla moititulla poliittisen päätöksen tekijälle mitaleita jaetaan?
- pääluottamismies
ennakoida...... kirjoitti:
kuinkahan monelle esim.näkyvällä paikalla moititulla poliittisen päätöksen tekijälle mitaleita jaetaan?
Yksikään mitali ei ole turha. Eri juttu sitten olisiko heistä ketään harmittanut montaakaan jos mitalia ei olisi koskaan tullut. Tabvallinen duunari työpaikalla joka ei koskaan ota kantaa mihinkään, tee mitään muiden puolesta, laita itseään peliin, ei tule saamaan mitskua eikä kunniamerkkiä kuin vasta 35 vuoden palvelussajaksamisen jälkeen.
Poliittiset päätöksentekijät laittavat itsensä peliin monella tavalla. Itseisarvo ei ainakaan kaikille ole saada olla vastaanottamassa kunniamerkkejä. Toiset vain haluavat osallistua päätöksentekemiseen ja yhteisen hyvän rakentamiseen. Ja joskus pitää tehdä myös ikäviä päätöksiä. Tervemenoa jokainen ken uskaltaa politiikan kentälle. Jos ainoa päätöksesi on ollut aamulla herätä ja käydä kusella ennen duuniin lähtöä niin mitskua ei tule. - tule muille...
pääluottamismies kirjoitti:
Yksikään mitali ei ole turha. Eri juttu sitten olisiko heistä ketään harmittanut montaakaan jos mitalia ei olisi koskaan tullut. Tabvallinen duunari työpaikalla joka ei koskaan ota kantaa mihinkään, tee mitään muiden puolesta, laita itseään peliin, ei tule saamaan mitskua eikä kunniamerkkiä kuin vasta 35 vuoden palvelussajaksamisen jälkeen.
Poliittiset päätöksentekijät laittavat itsensä peliin monella tavalla. Itseisarvo ei ainakaan kaikille ole saada olla vastaanottamassa kunniamerkkejä. Toiset vain haluavat osallistua päätöksentekemiseen ja yhteisen hyvän rakentamiseen. Ja joskus pitää tehdä myös ikäviä päätöksiä. Tervemenoa jokainen ken uskaltaa politiikan kentälle. Jos ainoa päätöksesi on ollut aamulla herätä ja käydä kusella ennen duuniin lähtöä niin mitskua ei tule.kuin niille, jotka niitä toisilleen suosittelevat ja myöntävät! Näinhän se oikeesti menee käy aamukusella tai ei!
- pyörii.....
tule muille... kirjoitti:
kuin niille, jotka niitä toisilleen suosittelevat ja myöntävät! Näinhän se oikeesti menee käy aamukusella tai ei!
näissäkin huomionosoituksissa!
- esimiess
pyörii..... kirjoitti:
näissäkin huomionosoituksissa!
Siivoojaesimiehesi vo iesittää sinulle mitskua jos siivoat tosi ahkerasti. Sitten ei v***ta enää yhtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585