Monikohan Kotkalainen

Itsenäisyyspäivänä.....

palkitaan mitaleilla ja armeijan ylennyksillä ilman omaa ansiota?

7

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      Olisitko itse mielestäsi ansainnut jonkin arvomerkin?

      • ---------

        Kysymyksesi oli kokonaan toinen asia mistä aloittaja kirjoitti


      • ennakoida......
        --------- kirjoitti:

        Kysymyksesi oli kokonaan toinen asia mistä aloittaja kirjoitti

        kuinkahan monelle esim.näkyvällä paikalla moititulla poliittisen päätöksen tekijälle mitaleita jaetaan?


      • pääluottamismies
        ennakoida...... kirjoitti:

        kuinkahan monelle esim.näkyvällä paikalla moititulla poliittisen päätöksen tekijälle mitaleita jaetaan?

        Yksikään mitali ei ole turha. Eri juttu sitten olisiko heistä ketään harmittanut montaakaan jos mitalia ei olisi koskaan tullut. Tabvallinen duunari työpaikalla joka ei koskaan ota kantaa mihinkään, tee mitään muiden puolesta, laita itseään peliin, ei tule saamaan mitskua eikä kunniamerkkiä kuin vasta 35 vuoden palvelussajaksamisen jälkeen.

        Poliittiset päätöksentekijät laittavat itsensä peliin monella tavalla. Itseisarvo ei ainakaan kaikille ole saada olla vastaanottamassa kunniamerkkejä. Toiset vain haluavat osallistua päätöksentekemiseen ja yhteisen hyvän rakentamiseen. Ja joskus pitää tehdä myös ikäviä päätöksiä. Tervemenoa jokainen ken uskaltaa politiikan kentälle. Jos ainoa päätöksesi on ollut aamulla herätä ja käydä kusella ennen duuniin lähtöä niin mitskua ei tule.


      • tule muille...
        pääluottamismies kirjoitti:

        Yksikään mitali ei ole turha. Eri juttu sitten olisiko heistä ketään harmittanut montaakaan jos mitalia ei olisi koskaan tullut. Tabvallinen duunari työpaikalla joka ei koskaan ota kantaa mihinkään, tee mitään muiden puolesta, laita itseään peliin, ei tule saamaan mitskua eikä kunniamerkkiä kuin vasta 35 vuoden palvelussajaksamisen jälkeen.

        Poliittiset päätöksentekijät laittavat itsensä peliin monella tavalla. Itseisarvo ei ainakaan kaikille ole saada olla vastaanottamassa kunniamerkkejä. Toiset vain haluavat osallistua päätöksentekemiseen ja yhteisen hyvän rakentamiseen. Ja joskus pitää tehdä myös ikäviä päätöksiä. Tervemenoa jokainen ken uskaltaa politiikan kentälle. Jos ainoa päätöksesi on ollut aamulla herätä ja käydä kusella ennen duuniin lähtöä niin mitskua ei tule.

        kuin niille, jotka niitä toisilleen suosittelevat ja myöntävät! Näinhän se oikeesti menee käy aamukusella tai ei!


      • pyörii.....
        tule muille... kirjoitti:

        kuin niille, jotka niitä toisilleen suosittelevat ja myöntävät! Näinhän se oikeesti menee käy aamukusella tai ei!

        näissäkin huomionosoituksissa!


      • esimiess
        pyörii..... kirjoitti:

        näissäkin huomionosoituksissa!

        Siivoojaesimiehesi vo iesittää sinulle mitskua jos siivoat tosi ahkerasti. Sitten ei v***ta enää yhtää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe