Kuluttaako kaikki skodat järjestään öljyä n. 0,5 l/1000 km ?? siis lutkuttaako ``??
Öljynlutkutus
9
1692
Vastaukset
- Nimetön
Et malttanut kauaa sitten viihtyä häiriköimässä siellä Audin sivulla?
- öljysheikki
Joo. Etkö pahvi seuraa trendejä? Eihän nykyään enää kukaan halua ostaa autoa, joka veisi bensaa enemmän kuin öljyä. Ja juuri siitä syystä Octavia on myyntitilastojen kerjessä.
- primakoneella ei
Minulla on favorit glx 1,3 happianturalla ja kone kuluttaa öljyä noin 2 desiä tuhannella. En ole huolestunut... Huoltokirjan mukaan on NORMAALIA, että kone voi kuluttaa litran öljyä/1000 kilometriä. Heh, heh. Skoda on sentään SKODA;) Ajettu on 116000.
- okku07
2500 ajettu ei vielä tarvinnut lisätä yhtään
- Samu-75
Lisäsin 0,5 ekalla huoltovälillä, sen jälkeen ei ole tarvinnut lisätä. Nyt mittarissa 76tkm
Ekalla huoltovälillä (30 tuhatta)meni litra,nytten on mittarissa vajaa 4kymppiä eikä ole pahemmin vajentunut elikäs eipä voi sanoa Skodan olevan mikään öljysyöppö.
- vaan
Mulla vei ocu II vaihdelaatikko öljyä 100metrillä kaikki mitä siellä oli. Ajettu alle 30tkm.
vaan kirjoitti:
Mulla vei ocu II vaihdelaatikko öljyä 100metrillä kaikki mitä siellä oli. Ajettu alle 30tkm.
Turussa yhden vartioliikkeen Feliciasta meni koko laatikko,kaveri ajo satamassa ratakiskojen yli,oli alle kymppitonnin ajettu.
- ocu-07
on ajettu 5750km, eikä öljyä ole kulunut, dti-1,9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437