Kuluttaako kaikki skodat järjestään öljyä n. 0,5 l/1000 km ?? siis lutkuttaako ``??
Öljynlutkutus
9
1681
Vastaukset
- Nimetön
Et malttanut kauaa sitten viihtyä häiriköimässä siellä Audin sivulla?
- öljysheikki
Joo. Etkö pahvi seuraa trendejä? Eihän nykyään enää kukaan halua ostaa autoa, joka veisi bensaa enemmän kuin öljyä. Ja juuri siitä syystä Octavia on myyntitilastojen kerjessä.
- primakoneella ei
Minulla on favorit glx 1,3 happianturalla ja kone kuluttaa öljyä noin 2 desiä tuhannella. En ole huolestunut... Huoltokirjan mukaan on NORMAALIA, että kone voi kuluttaa litran öljyä/1000 kilometriä. Heh, heh. Skoda on sentään SKODA;) Ajettu on 116000.
- okku07
2500 ajettu ei vielä tarvinnut lisätä yhtään
- Samu-75
Lisäsin 0,5 ekalla huoltovälillä, sen jälkeen ei ole tarvinnut lisätä. Nyt mittarissa 76tkm
Ekalla huoltovälillä (30 tuhatta)meni litra,nytten on mittarissa vajaa 4kymppiä eikä ole pahemmin vajentunut elikäs eipä voi sanoa Skodan olevan mikään öljysyöppö.
- vaan
Mulla vei ocu II vaihdelaatikko öljyä 100metrillä kaikki mitä siellä oli. Ajettu alle 30tkm.
vaan kirjoitti:
Mulla vei ocu II vaihdelaatikko öljyä 100metrillä kaikki mitä siellä oli. Ajettu alle 30tkm.
Turussa yhden vartioliikkeen Feliciasta meni koko laatikko,kaveri ajo satamassa ratakiskojen yli,oli alle kymppitonnin ajettu.
- ocu-07
on ajettu 5750km, eikä öljyä ole kulunut, dti-1,9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1234019Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1853858Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292606Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82384100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481362Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut731300Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241271Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah351009