kala-nainen ja neitsyt-mies, mielipiteitä, onko kellään vai onko hodrarit täyttä puppua...
kalat (N) neitsyt M)
3
1251
Vastaukset
- kalainen
omalla kohdalla tuntuu erittäin toimivalta..
aika erilaisiahan sitä ollaan, mutta avoimia persoonia.. alku kyllä oli hieman takelteleva, mutta muuten ei voi kuin sanoa että onnellinen olen.. - kokemusta
kahdesta neitsytmiehestä, liika erilaisuus ja ymmärryksen puute tuli kummassakin heti alussa vastaan. Lisäksi neitsyen tietynlainen pikkutarkkuus ja tosikkomaisuus saattaa ärsyttää haaveellista ja suurpiirteistä kalaa. Tuossa nuo minun kohdalleni osuneet kokemukset, varmasti poikkeuksia löytyy paljonkin.
- mirstaakkeli
samaa sanoisin minäkin eli neitsyen pikkutarkkuus ja pilkun viilaaminen on tosi ärtsyä kestää, mutta 15 vuoden yhteiselo myös opetti minulle kalana yhtä ja toista.
Erottuammekin luemme toisiamme kuin avointa kirjaa ja heti pienimmästäkin ilmeestä tiedän mikä on hommelin nimi.
Neitsyt on ok miehenä jos osaat katsella läpi sormiesi ja kestät jatkuvan maan pinnalle pudottelemisen milloin tahallaan milloin tahattomasti.
Neitsyt ei koskaan ole (ainakaan omani ollut) kovin hienotunteinen ja usein sanoi mitä ajatteli niinkuin kyllä minäkin...
Suurimmat kompastuskivet olikin juuri se mielikuvituksettomuus ja liika jämptiys,mikä ei sopinut taas minulle ollenkaan.
Mustasukkainen, takertuvainen ja äärettömän omistushaluinen edelleenkin.
Mutta kyllä siitä kelpo kumppanin saa pitkällä koulutuksella ja sormien läpi katsomisella.;)
Sinulla kalana kun on tod,näk taito haaveilla , sitä taitoa tarvitset neitsyt miehen kanssa.
Onnee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648