taas kirjoitellut välittämättä mun sanomisista mitään.. niin sanonpahan nyt vaan että en oo kovin suuttunut, uskallat tulla vastaan.
sä olet tänne
3
775
Vastaukset
- sä oot
sit sanonut mulle??
- esim tuossa
yhdessä ketjussa monta lausetta, mutta ei näytä tehoavan. Sanoin ja pyytelin anteeksi kaikenlaista, ja olen myös päättänyt omasta elämästäni että en esitä mitään, en edes kodin ulkopuolella. Olen vapaa ja haluan että asiat on kodin ulkopuolella niinkuin sisäpuolellakin... ja hyvin siis... ja se vielä että en kestä valehtelua, enkä inhottavuutta.
- ...varmaan kukaan
esim tuossa kirjoitti:
yhdessä ketjussa monta lausetta, mutta ei näytä tehoavan. Sanoin ja pyytelin anteeksi kaikenlaista, ja olen myös päättänyt omasta elämästäni että en esitä mitään, en edes kodin ulkopuolella. Olen vapaa ja haluan että asiat on kodin ulkopuolella niinkuin sisäpuolellakin... ja hyvin siis... ja se vielä että en kestä valehtelua, enkä inhottavuutta.
..oikeasti pysty näillä vihjeillä tunnistamaan ketään..eiköhän tämä ole vain ikävän purkamista..:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671