Siis ne tuotteet jotka alentavat kolesterolia... mitäs tuumitte? Onko kenellekään sanottu olevan niistä haittaa?
Benecol tuotteet
3
462
Vastaukset
- la-24.8.2006
http://www.raisio.net/benecol/kuluttajat/perusteet/kysymyksia.html
2. Kenelle Benecol-tuotteiden käyttöä suositellaan?
Benecol-tuotteet on kehitetty osaksi monipuolista ruokavaliota henkilöille, joiden kolesterolitaso on kohonnut. Benecol-tuotteet sopivat myös lapsille ja nuorille. FH-lapsien vanhempien on syytä keskustella Benecol-tuotteiden käytöstä lääkärin kanssa. Alle 5-vuotiaille, raskaana oleville ja imettäville Benecol-tuotteiden käyttöä ei suositella. Heille sopivin vaihtoehto ovat muut rypsiöljypohjaiset pehmeät ja juoksevat margariinit sekä levitteet, kuten Keiju-tuoteperheen tuotteet.- himpura..
en ois kyllä tuotakaan osannu aavistaa.. oon ite raskausviikoilla 21 6 ja oon tähän päivään asti käyttäny benecolia leivän päälle.. toivottavasti tästä ei oo kummosempaa haittaa. täytynee siirtyä johkin toiseen valmisteeseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942