Valkeus

pimeydestä loistaa

Jeesus on vieläkin maailmassa Henkensä kauttaa
omiensa keskellä, niin Hän on luvannut olla maailman loppuun saakka
" Joh. 12:36
Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte." Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä. "

"37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet."

" 15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. "

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teitä kuulee,

Se minua kuulee. Ja joka Häntä kuulee, se kuulee Isää, joka Hänet lähetti.
      "Ilm. 3:20
      Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. [Laul. l. 5:2; Joh. 14:23]
      Ilm. 22:17
      Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
      Ilm. 22:18
      Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [22:18,19: 5. Moos. 4:2, 13:1]"

• lahjaksi

vieläkin saa kaikki janoavaiset.

• Jumalan sanaa
        lahjaksi kirjoitti:

vieläkin saa kaikki janoavaiset.

Ottakaa ja syökää.

• Kristuksen seurakunta

"Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
        Seurakunta, Pyhän Hengen yhteydessä olevia ihmisiä, kutsuvat hengestä osattomia ihmisiä uskossaan, Hengen kautta, Jeesuksen yhteyteen: "Tule!

"Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!"
        Ja jotka kuulevat ja ottavat sen sanan iloiten vastaan , sanovat jälleen muille osattomille:"Tule!"

Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
        Janoisille kutsu kuuluu, itsessään heikoille, vajavaisille, elämän kolhimille, armoa etsiville ja tarvitseville, lahjaksi elämän vettä. Ei terveet tarvitse parantajaa.
        Lahjaksi te olette saaneet. Yksin armosta Kristuksen ansion tähden. Lahjaksi antakaa.

• pimeydestä
    • sulle juuri

Sulle raukka kurjinkin."

• on armo uus

Siihen turvaamme, jatkaen matkaa armolapsina päivän matkan kerrallaan. Hyvää yötä!

• valkeuden kirkkaan

lampun alle, se on niin kirkas valo, ettemme voi olla sen loisteessa ilman, vaan joudumme kerjääjän paikalle anomaan armahdusta. Ja kun armon siipi koskettaa sieluamme, elämän veden virta alkaa pulputa uusille vastaanottaville itsessään kuiville lähteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe