ITKUA, PARKUA JATKUVAA

verkostoija

Ei voi kuin nauraa, vaikka itkeä teidän puolestanne kai pitäisi. Sellaiset ihmiset, jotka eivät millään muodoin liity yritykseen, vaivaavat täällä päätään ja viisaina toteavat kuinka taas rahastetaan, kuinka huijataan ja kuinka viimeisetkin rovot ryövätään. ADA MIKKOPA JXX Ja VERCCOMAHA. Voi hitto mikä RAATI!!!

Koko ajan olette kitisseet, että mukaan lähtö maksaa paljon ja raha tulee vain värväyksestä. Koko ajan olette naukuneet, ettei rahaa tule ulkopuolisista asiakkaista. Koko ajan olette parhaanne mukaan vinkuneet joka asiasta. Ihan joka asiassa on teidän mukaanne kaikki pielessä. Olette kyllä niin uskomattomia nykijöitä, ettei paremmasta väliä.

Tämä päivä on ollut tyypillinen teidän pakkonyintäpäivänne. Olette hurskastelleet taas asioilla, joista teidän tietonne on väärä. Olette olettaneet vaikka kuinka paljon. Jokainen kirjoittamanne lause on mennyt pieleen. Asioista mitään tietämättöminä te kirjoittelette aivan puutaheinää. Jokainen teistä kaiken lisäksi tietää, ettei ole varma kirjoituksistaan. OI MIKSI SITTEN KIRJOITTELETTE TÄNNE??? Varmaankin siksi, kun teidän päässänne ei pyöri muu kuin verkostomarkkinointi. Teillä ei ole muuta mielessä, kuin se, että kaikki verkostomarkkinointi on pyramidia. Teille olisi tärkeää olla oikeassa. VALITAN, OLETTE METSÄSSÄ, MUTTA ETTE TIEDÄ SITÄ. OLETTE EKSYNEET POLULTA, MUTTETTE TIEDÄ SITÄ. KULJETTE SUOSSA MUTTETTE TIEDÄ SITÄKÄÄN.

No sama se. Ette koskaan tule myöntämään, että olette väärässä. Te ette siihen pysty.

PS. paska juttu, mutta meillä edustajilla menee lujaa, lujemmin kuin koskaan.

65

4741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki tavallansa

mutta turha täällä on provosoida.

• Jaarmo

Hyvä edustaja! Jaksat ainakin painaa loppuun asti ja uskot omaan itseesi...noin korkealta putoaminen voi kolahtaa kovaa.

• harmittaako

Yhdyn tuon verkostoijan sanoihin täydellisesti. Sellaiset parkuu bisneksen huonoutta, jotka eivät ole koskaan edes millään tavoin mukana olleet. Mutta niinhän ne selibaatissa elävätkin pitävät seksiä turhana ja kamalana touhuna.

• Jaarmo
        harmittaako kirjoitti:

Yhdyn tuon verkostoijan sanoihin täydellisesti. Sellaiset parkuu bisneksen huonoutta, jotka eivät ole koskaan edes millään tavoin mukana olleet. Mutta niinhän ne selibaatissa elävätkin pitävät seksiä turhana ja kamalana touhuna.

Harmittaa hirveästi vain tuo sinun tyylisi kommunikoida, mutta tämähän onkin vain anonyymiä ja tehotonta mielipiteen vaihtoa marginaali-foorumissa. Niin turvallistakin vielä.

Mitä "kaupankäyntiin" tulee, markkinoista taistelu on kovaa ja se on minullekin tuttua. Toimin tosin eri toimialalla, jossa joiltakin osin on yhtymäkohtia ko. VM-bisnekseen. Kuten esim. minulta vaaditaan erikoistaitoja ja kykyjä, jotka määrittelevät palkan riskialttiissa työympäristössä. Tosin sillä erotuksella, että voin itse asiamieheni välityksellä neuvotella palkasta, sopimukseni ehdoista sekä provikka-%:n tuotosta - tämä on kyllä aika etuoikeutettu tilanne, eikä niin oleellinen seikka tässä keskustelussa. Riskit ne ovat minunkin työssäni ja aina ei ole mennyt ihan nappiin. Joistakin virheistä saa mahdollisuuden oppia, toiset vievät mahdollisuuksia.

Mutta älä hyvä ihminen sekoita kaupankäyntiä ja seksiä edes vertauskuvainnoillisesti! Täytyy olla varovainen, missä, mitä, miten ja mihin vertaa, voi tulla haitallisia ei-toivottuja mielikuvia sotkemaan asiayhteyksiä. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itsensä pitää liata, jos aikoo jotain hyvää saada elämässä. Ja "itsensä likaamisen" ei tarvitse olla epätervettä, se on meikäläisen pointti!

Täällä VM:n puolustajien puheissa tuo sokeus realiteeteille on vain välillä huolestuttava piirre, samoin myös tavoille tehdä "bisnestä". Minä en ainakaan näe epämääräisyyden alle verhoutunutta VM-kauppaa luotettavana, jossa myydään halvalla tavalla epäedullisia ja toisarvoisia tuotteita ihmisen välttämättömälle elämälle. Itseäni on yritetty saada mm. s2e-toimintaan mukaan ja mielenkinnosta olen käynyt rekrytointitilaisuuksissa ja ”kokouksissa”...ahkeraa ja yritteliästä väkeä, mutta liian tehotonta. Liian nuorta ja epäuskottavaa. Jokainen valitsee lajinsa, jotainhan se on elämässä tehtävä.

Polut on meidän itse löydettävä ja kuljettava, sekä suo kuokittava, jos nyt jotain kommentoin lisää tuohon Verkostoijan aloitustekstiin. Hyviä pointteja, mutta ihmeellisen purkauksen saattelemana. Oman itsensä ja tilanteensa tiedostaminen työssään ja muussa elämässä on ongelma alalla kuin alalla, koska saattaahan olla niin, että jos ei ihminen ole tietään itse löytänyt tai valinnut, niin helposti siinä työssään väsyy ja motivoimattomana usein eksyy päämäärästään. Jos tällaiset inhimilliset ihmiset, jotka on saatettu vielä valheella VM-yrityksen toimintaan johdattaa, niin eivätkö ne ole liiketoiminnan tuhon siemen? Luulisi sen teitä VM-ihmisiä huolettavan, koska eikö tuottava liiketoiminta toimivine organisaatioineen rakenneta luottamukselle? Niin ja sitten ne tuotteet välikäsineen,sekä niiden markkinointitavat...en väitäkään, että epäeettisyys varjostaa ainoastaan VM-kaupankäyntiä, mutta se on hyvin leimallista sille sen omasta toiminnastaan ja toimintatavoista johtuen.

On tässä moitittavaa omassa puuttumisessani ala-arvoisiin keskusteluihin ala-arvoisella tavalla, mutta ei sitä voi vaan olla, jotain sitä on johonkin väliin möläytettävä. Vaikeaa on pitää keskustelua asiallisena, kun niin monelta meistä pääsee nuo tunteet mukaan sotkemaan asialinjoja. Eikös bisneksessä juuri ne tunteet ole heikkous...? Niin turhia ja kamalia.

• AdaFlink

... tykänny olla mettässä ja suolla. Tiesitkö että erilaisia suotyyppejä on suomessa reippaasti yli 40 kpl? Metsätyyppejäkin löytyy (Etelä-Suomen mukainen luokitus): OMaT, OMT, MT, VT , CT, ClT.

Sit kun ollaan mettässä eksyksissä, niin persekannikat lyödään kannonnokkaan. Tuumataan hetki ja sit lähetään eksyksistä pois. Niin helppoa se on.

Toista se on teillä hörhöillä. Te ette edes myönnä/tiedä olevanne eksyksissä.

Ja mitaan ette voi...

• tehdä noin

Eksyksissä ollessa kannattaa ehdottomasti kaivaa korttipakka pois taskusta ja pelata pasianssia.
        Kyllä heti joku tulee neuvomaan, samalla kannattaa kysyä poispääsyn suunta :)

• Verccomaha

Olemme siis väärässä, mutta et kerro miten?

Minusta kitu- ja joutomaahan on noloa eksyä.

• lue ja ymmärrä

Sehän kertoi jo että te tiedätte itse. Kirjoitatte sellaista, mistä ette ole varmoja. Kirjoitatte asiasta, niinkuin se olisi teidän sanomallanne tavalla. Minäkin tiedän teidän olevan väärässä, viime aikojen keskusteluissanne.

• Verccomaha
        lue ja ymmärrä kirjoitti:

Sehän kertoi jo että te tiedätte itse. Kirjoitatte sellaista, mistä ette ole varmoja. Kirjoitatte asiasta, niinkuin se olisi teidän sanomallanne tavalla. Minäkin tiedän teidän olevan väärässä, viime aikojen keskusteluissanne.

"Minäkin tiedän teidän olevan väärässä"

Mutta etpä kerro sinäkään, missä.

Taitaa olla taas Corttisesonkia.
        Lähetän cortin tyhjällä sisällöllä. Tarkempi sisältö selviää sisällön puutteessa.

• tai sitten olet
        Verccomaha kirjoitti:

"Minäkin tiedän teidän olevan väärässä"

Mutta etpä kerro sinäkään, missä.

Taitaa olla taas Corttisesonkia.
        Lähetän cortin tyhjällä sisällöllä. Tarkempi sisältö selviää sisällön puutteessa.

Kyllä sinä tiedät itse, missä asioissa olet puhunut luulojen perusteella. Tiedät tasan tarkkaan, että pääasiassa keksit juttuja. Miksi siis kenenkään pitäisi oikaista sinun kirjoituksiasi. Mielestäni on parempi että kaikki näkevät sinun puhuvan paskaa ja näin ollen kaikesta kertomastasi menee luotettavuus.
        Jos haluat asiaa muutosta, niin kirjoita aina isolla viesteihisi, EN TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN, MUTTA MINÄ LUULEN ETTÄ NÄIN VOI OLLA: ja sitten perään ne sinun puutaheinääjuttusi.

• mursis
        tai sitten olet kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät itse, missä asioissa olet puhunut luulojen perusteella. Tiedät tasan tarkkaan, että pääasiassa keksit juttuja. Miksi siis kenenkään pitäisi oikaista sinun kirjoituksiasi. Mielestäni on parempi että kaikki näkevät sinun puhuvan paskaa ja näin ollen kaikesta kertomastasi menee luotettavuus.
        Jos haluat asiaa muutosta, niin kirjoita aina isolla viesteihisi, EN TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN, MUTTA MINÄ LUULEN ETTÄ NÄIN VOI OLLA: ja sitten perään ne sinun puutaheinääjuttusi.

Eivätkö kaikki näkisi toisten puhuvan paskaa, jos kertoisit, missä he ovat väärässä?

Muuten kuulostat cortilta, jonka tiedät aivan liian hyvin, illu.

Luetteloi tähän esimerkiksi kolme Verccomahan virheellistä väittämää perusteluineen:

(1)
        (2)
        (3)

Anna palaa.

• luulet
        mursis kirjoitti:

Eivätkö kaikki näkisi toisten puhuvan paskaa, jos kertoisit, missä he ovat väärässä?

Luetteloi tähän esimerkiksi kolme Verccomahan virheellistä väittämää perusteluineen:

(1)
        (2)
        (3)

Anna palaa.

jotakin nikkiä joksikin henkilöksi?

Olet sinä kyllä aika vekkuli. Kuitenkin sinä luulet , et tiedä.

• Verccomaha
        luulet kirjoitti:

jotakin nikkiä joksikin henkilöksi?

Olet sinä kyllä aika vekkuli. Kuitenkin sinä luulet , et tiedä.

ja olen oikeassa, kunnes toisin todistetaan.
        Oikeassa siihen nähden kuinka luulen asioiden olevan. En siis tiedä olevani väärässä.

On helppo liputtaa oikean asian puolesta.
        Ei tarvitse keksiä hölmöjä salalittoteorioita, vääristeltyjä lausuntoja, väärän selittämistä oikaksi, - oikean vääräksi.. jne

Kuka kertoisi missä luulen olevani väärässä. Kun en tiedä itsekään. Onko nämä kenties niitä tunnettuja tuntemattomia?

• sinä siis
        Verccomaha kirjoitti:

ja olen oikeassa, kunnes toisin todistetaan.
        Oikeassa siihen nähden kuinka luulen asioiden olevan. En siis tiedä olevani väärässä.

On helppo liputtaa oikean asian puolesta.
        Ei tarvitse keksiä hölmöjä salalittoteorioita, vääristeltyjä lausuntoja, väärän selittämistä oikaksi, - oikean vääräksi.. jne

Kuka kertoisi missä luulen olevani väärässä. Kun en tiedä itsekään. Onko nämä kenties niitä tunnettuja tuntemattomia?

olet Mursiksen alias. Tämäpä uutinen. Mukava kuitenkin tietää.

• Verccomaha
        sinä siis kirjoitti:

olet Mursiksen alias. Tämäpä uutinen. Mukava kuitenkin tietää.

magazinen palstoille.

• Mikko pa
        Verccomaha kirjoitti:

magazinen palstoille.

piirtoheitin kalvon ,edustajan laukkuun = )

• vastata
        mursis kirjoitti:

(1)
        (2)
        (3)

Anna palaa.

1 Vision puute (vain harvoilla on joku visio yhtään mistään)

2 Negatiivinen asenne

3 Verkostomarkkinointi perustuu omaan tuotemyyntiin , jossa jokaisen pitää laittaa itse toimimaan itselle, rakentamalla asiakas ja tuotemyynti verkostoja. Mitä sinä tiedät myynti ja markkinointi työstä?

Koska näin on se vaatii myynti ja markkinointitaitojen opettelua. Lisäksi koska se jokaisen oma bisnes ,se vaatii selkeän vision miksi itse on mukana. Aina jos jotakin lähdetään rakentamaan tyhjästä tarvitaan positiivinen asenne. Negatiiviset ihmiset ei koskaan rakenna mitään.

Se mitä verkostomarkkinointi ei ole. Liiketoiminta ei ole aloituspakettien myyntiä ja siitä tulevalla rahalla pelaamista . Se ei myöskään ole huijaamista petkuttamista jne...eikä joku pyramidipeli. Se on bisnes jossa toimii samat markkinoinnin lait kuin mihinkä muuhun tahansa liiketoimintaan. Jokainen osaa itse valita minkälaisen rahan perässä haluaa juosta. Kaikista ei ole verkostomarkkinointiin. Liiketoiminta oikeudet kyllä saa ostamalla aloituspaketti , mutta itsenäinen edustaja joka itse vastaa kaikesta on ihan muuta. Varsinainen työ on auttaa ja tukea omia jälleenmyyjiä itsenäistymään. Verkostomarkkinointi on myös ihmissuhdebisnes. Ne jotka osaavat katsoa muiden etua menestyvät. Rahan keräämisellä alalinjalta ei koskaan menesty.

• ei illu
        mursis kirjoitti:

(1)
        (2)
        (3)

Anna palaa.

Miksi valitsit verkkomahan??? miksei ketään muita noista muista. Siksi että verkko antaa ymmärtää, muttei suoranaisesti väitä. Katsoin aika monia verkkiksen posteja. Useissa hän väittä tai joko antaa ymmärtää ja olettaaa erinäisiä asioita, muttei aivan varmaksi väitä. Ovelaa, mutta aivan samaa paskaa, kuin muillakin vastustajilla.

Vastaus näköjää ähän on o tullut, joten se siitä

PS. mursis 22v uskalsi sitten taas vaihteeksi kirjoitella. Sä muuten olet joutumassa oikeuteen ,, joko haasteen olet saanut????

• Mikko pa
        ei illu kirjoitti:

Miksi valitsit verkkomahan??? miksei ketään muita noista muista. Siksi että verkko antaa ymmärtää, muttei suoranaisesti väitä. Katsoin aika monia verkkiksen posteja. Useissa hän väittä tai joko antaa ymmärtää ja olettaaa erinäisiä asioita, muttei aivan varmaksi väitä. Ovelaa, mutta aivan samaa paskaa, kuin muillakin vastustajilla.

Vastaus näköjää ähän on o tullut, joten se siitä

PS. mursis 22v uskalsi sitten taas vaihteeksi kirjoitella. Sä muuten olet joutumassa oikeuteen ,, joko haasteen olet saanut????

Meillä vastustajilla kun ei ole tapana valehdella niinkuin yhtiöllänne ja teillä edustajilla.Valhetta valheen perään...

T: Mikko pa 30v. Edelleen vailla haastetta...edelleenkin ainoat haasteen saaneet ovat kolme Moven perustajajäsentä.

Ja mitään ette voi...

• uskottavuuttasi
        Verccomaha kirjoitti:

magazinen palstoille.

paranna yhtään vaikka käytätkin asiastasi. Sama paska sieltä alapäästä pursuaa. Voisit ihan yhtä hyvin käyttää sitä Mursistakin.

• terveisiä
        vastata kirjoitti:

1 Vision puute (vain harvoilla on joku visio yhtään mistään)

2 Negatiivinen asenne

3 Verkostomarkkinointi perustuu omaan tuotemyyntiin , jossa jokaisen pitää laittaa itse toimimaan itselle, rakentamalla asiakas ja tuotemyynti verkostoja. Mitä sinä tiedät myynti ja markkinointi työstä?

Koska näin on se vaatii myynti ja markkinointitaitojen opettelua. Lisäksi koska se jokaisen oma bisnes ,se vaatii selkeän vision miksi itse on mukana. Aina jos jotakin lähdetään rakentamaan tyhjästä tarvitaan positiivinen asenne. Negatiiviset ihmiset ei koskaan rakenna mitään.

Se mitä verkostomarkkinointi ei ole. Liiketoiminta ei ole aloituspakettien myyntiä ja siitä tulevalla rahalla pelaamista . Se ei myöskään ole huijaamista petkuttamista jne...eikä joku pyramidipeli. Se on bisnes jossa toimii samat markkinoinnin lait kuin mihinkä muuhun tahansa liiketoimintaan. Jokainen osaa itse valita minkälaisen rahan perässä haluaa juosta. Kaikista ei ole verkostomarkkinointiin. Liiketoiminta oikeudet kyllä saa ostamalla aloituspaketti , mutta itsenäinen edustaja joka itse vastaa kaikesta on ihan muuta. Varsinainen työ on auttaa ja tukea omia jälleenmyyjiä itsenäistymään. Verkostomarkkinointi on myös ihmissuhdebisnes. Ne jotka osaavat katsoa muiden etua menestyvät. Rahan keräämisellä alalinjalta ei koskaan menesty.

Tässä lainaus vastauksista, joissa nyt ei mitään uutta eikä mullistavaa Teamin koulutuksiin ja Rekolan kirjoihin verrattuna ollut.
        Mutta tämä kohta vaatii kommentointia:

Moven heikkoushan mahdollisten laittomuuksien lisäksi on, ettei ole mitään todellista markkinoitavaa.
        Lisäksi kaikissa Teamin koulutuksissa kesään-06 saakka painotettiin ainoastaan rekrytointia, uusille edustajille ei opetettu lainkaa asiakashankintaa, tuote myyntiä tai S2E:n markkinointia.
        Nyt sitten verkostosta onkin tullut tosiasiallisesti yhden vitamiinipaketin jakelu organisaatio.
        Sitten tuo kysymys siitä, mitä joku tietää myynnistä ja markkinoinnista. Täältä lukemieni tekstien perusteella vastustajilla on siitäkin asiasta paljon selkeämpi kuva kuin Movettajilla konsanaan. Oma kokemukseni myynti- ja markkinointi alasta perustuu parinkymmenen vuoden kokemukseen kenttätyössä ja kuusivuotta myyntikouluttajan.
        Mutta enhän mitään tiedä, kun teitä "asiantuntijoita" kuuntelee.
        Kohtaan kaksi täytyy todeta, ettei se ole negatiivista asennetta, jos yrittää saada selkeät puutteet ja virheet pois toiminnasta. Mutta Movessahan ajattelu oli, tai lienee viäläläkin totaalisesti kielletty.
        Visio on eri asia kuin tavoitteellinen työskentely, missä toiminta on johdon mukaista ja eteepäin vievää, sekä yritykselle ja tekijälleen tulosta tuottavaa. Nämä teidän visiot ovat niin irti arjesta, ettei niillä ole pitkällä tähtäimellä mitään motivoivaa vaikutusta. Tosin ei nämä verkostot ole tarkoitettukaan mihinkään pitkäjänteiseen toimintaan.

• ensimmäisenä
        terveisiä kirjoitti:

Tässä lainaus vastauksista, joissa nyt ei mitään uutta eikä mullistavaa Teamin koulutuksiin ja Rekolan kirjoihin verrattuna ollut.

Moven heikkoushan mahdollisten laittomuuksien lisäksi on, ettei ole mitään todellista markkinoitavaa.
        Lisäksi kaikissa Teamin koulutuksissa kesään-06 saakka painotettiin ainoastaan rekrytointia, uusille edustajille ei opetettu lainkaa asiakashankintaa, tuote myyntiä tai S2E:n markkinointia.
        Nyt sitten verkostosta onkin tullut tosiasiallisesti yhden vitamiinipaketin jakelu organisaatio.
        Sitten tuo kysymys siitä, mitä joku tietää myynnistä ja markkinoinnista. Täältä lukemieni tekstien perusteella vastustajilla on siitäkin asiasta paljon selkeämpi kuva kuin Movettajilla konsanaan. Oma kokemukseni myynti- ja markkinointi alasta perustuu parinkymmenen vuoden kokemukseen kenttätyössä ja kuusivuotta myyntikouluttajan.
        Kohtaan kaksi täytyy todeta, ettei se ole negatiivista asennetta, jos yrittää saada selkeät puutteet ja virheet pois toiminnasta. Mutta Movessahan ajattelu oli, tai lienee viäläläkin totaalisesti kielletty.
        Visio on eri asia kuin tavoitteellinen työskentely, missä toiminta on johdon mukaista ja eteepäin vievää, sekä yritykselle ja tekijälleen tulosta tuottavaa. Nämä teidän visiot ovat niin irti arjesta, ettei niillä ole pitkällä tähtäimellä mitään motivoivaa vaikutusta. Tosin ei nämä verkostot ole tarkoitettukaan mihinkään pitkäjänteiseen toimintaan.

"Moven heikkoushan mahdollisten laittomuuksien lisäksi on, ettei ole mitään todellista markkinoitavaa.

äÄlä kehtaa valehdella noin törkeästi. Olisikohan noin 20 000 eri artikkelia myynnissä. Siitä löytyy kyylä sinullekin jos vain haluat.

• heti:(
        terveisiä kirjoitti:

toisessa virkkeessä.

"Lisäksi kaikissa Teamin koulutuksissa kesään-06 saakka painotettiin ainoastaan rekrytointia, uusille edustajille ei opetettu lainkaa asiakashankintaa, tuote myyntiä tai S2E:n markkinointia."

• itseään
        ensimmäisenä kirjoitti:

"Moven heikkoushan mahdollisten laittomuuksien lisäksi on, ettei ole mitään todellista markkinoitavaa.

äÄlä kehtaa valehdella noin törkeästi. Olisikohan noin 20 000 eri artikkelia myynnissä. Siitä löytyy kyylä sinullekin jos vain haluat.

kunnioittava myynnin ammattilainen ei todellakaan ala suosittelijaksi tuotteille ja yrityksille joilla ei ole hinta/laatusuhde edes läheskään kohdallaan. Tähän lisätään vielä epäselvyydet toiminnan laillisuudesta ja eettisesti kohdallaan olevasta rekrytoinnista.
        T Luuseri

• sitä
        terveisiä kirjoitti:

aseteellista oman työn erinomaisuutta niin että mikään muu kuin se oma työ ei ole minkään arvoista. Kylähän se on tosiasia että myynnissä ollaan samassa veneessä oli se sitten verkotossa tai perinteisessä suoramynnissä tapahtuvaa. Samasta ammatista on kyse ja samaa rankkaa työtä tehdään. Et sinä ole sen erinamaisempi myyjä vaikka oletkin vähän heikommin tuottavassa ja pidempää paivää vaativassa työssä. Samasta tavoitteen asettelusta on kyse myös perinteisessä myynnissä. Jos sinulla ei ole tavoiteita ja unelmia jäät takuuvarmasti aamulla kotiin varsinkin kun keli on huono. Tavoitteet sinuakin motivoi, ei mikään muu.

Eiköhän tuo ammattikateus (tai väärä ylpeys) kannata heittää metsään varsinkin kun tunnet myyntialaa.

• sattunut
        heti:( kirjoitti:

toisessa virkkeessä.

"Lisäksi kaikissa Teamin koulutuksissa kesään-06 saakka painotettiin ainoastaan rekrytointia, uusille edustajille ei opetettu lainkaa asiakashankintaa, tuote myyntiä tai S2E:n markkinointia."

koskaa mitään sellaista kuulemaan tai näkemään.Kun huomautin asiasta, kerrottiin sen myynnin sinällään olevan sivuseikka. Ainoastaan rekrytointi tuo tuloja

• muuttuikin
        itseään kirjoitti:

kunnioittava myynnin ammattilainen ei todellakaan ala suosittelijaksi tuotteille ja yrityksille joilla ei ole hinta/laatusuhde edes läheskään kohdallaan. Tähän lisätään vielä epäselvyydet toiminnan laillisuudesta ja eettisesti kohdallaan olevasta rekrytoinnista.
        T Luuseri

tähän. Kun osoitin että tuooteita on, ne tuotteet muuttuikin huonoiksi ja kalliiksi.

Miten selität sen että niitä samoja tuotteita myy moni muukin yritys jopa kallimmilla hinnoilla. Kuitenkin olet sitä mieltä muiden myyminä ne samat tuotteet ovat hyviä, mutta tämän kautta huonoja.

Aika ristiriitaiseksi menee. Kerroppa esimerkiksi mikä puhelin on tämän kautta huonompi kuin muilla saman alan yrityksillä? Vastaakin sitten tähän kysymykseen suoraa.

• niiden
        muuttuikin kirjoitti:

tähän. Kun osoitin että tuooteita on, ne tuotteet muuttuikin huonoiksi ja kalliiksi.

Miten selität sen että niitä samoja tuotteita myy moni muukin yritys jopa kallimmilla hinnoilla. Kuitenkin olet sitä mieltä muiden myyminä ne samat tuotteet ovat hyviä, mutta tämän kautta huonoja.

Aika ristiriitaiseksi menee. Kerroppa esimerkiksi mikä puhelin on tämän kautta huonompi kuin muilla saman alan yrityksillä? Vastaakin sitten tähän kysymykseen suoraa.

puhelinten myynti anna edustajalle minkään laista toimeen tuloa.
        Yritä nyt ymmärtää, että tässä puhutaan toimeen tulosta eikä mistään leikki myymisestä ja credit korteilla pelaamisesta.
        Et sinä silloin, jos asiakas tilaa tuotteen S2E:stä ole missään tekemisissä myynninkanssa. Enkä tosin arvostellutkaan niitä harvoja yhteistyökumppaneiden liikkeitä, joita S2E:ssä vielä mukana roikkuu, vaan Store liikkeiden ylihintaista tarjontaa.
        Eipähän näiden suosittelu % ole mistään kotoisin eikä se mahdollista mitään liiketoimintaa. Koko liiketoiminta-ajatus ja edustajien tulot ovat perustuneet jatkuvaan uusien edustajien mukaan lähtemiseen.

• kysymys mistään
        sitä kirjoitti:

aseteellista oman työn erinomaisuutta niin että mikään muu kuin se oma työ ei ole minkään arvoista. Kylähän se on tosiasia että myynnissä ollaan samassa veneessä oli se sitten verkotossa tai perinteisessä suoramynnissä tapahtuvaa. Samasta ammatista on kyse ja samaa rankkaa työtä tehdään. Et sinä ole sen erinamaisempi myyjä vaikka oletkin vähän heikommin tuottavassa ja pidempää paivää vaativassa työssä. Samasta tavoitteen asettelusta on kyse myös perinteisessä myynnissä. Jos sinulla ei ole tavoiteita ja unelmia jäät takuuvarmasti aamulla kotiin varsinkin kun keli on huono. Tavoitteet sinuakin motivoi, ei mikään muu.

Eiköhän tuo ammattikateus (tai väärä ylpeys) kannata heittää metsään varsinkin kun tunnet myyntialaa.

ammattikateudesta, mutta ammattiylpeydestä kylläkin. Myyntityö perustuu asiakkaan, myyjän ja päämiehen luottamukselliseen suhteeseen.
        Silloinkun päämiehen toiminta ei millään mittareilla herätä edes edustajansa luottamusta on ammatti-ihmisen mahdoton jatkaa myyntityötä tai tuote suosittelua.
        Nimetkää te verkostoijat yksikin verkosto yritys jonka nimi herättää ostajakunnassa muutakin kuin hilpeyttä.
        Ompa siellä todella kovat jutut, kun olen niin heikosti tuottavassa firmassa. Meinasivat työkaverit revetä naurusta kun katselimme tätä vastausta.
        Jokainenhan valitsee itse päämiehensä, jonka kanssa toimii, mutta mielestäni siinäkin täytyy olla ylpeyttä omasta osaamisestaan.
        Oikeita ja oikeiden tuotteiden suoramyyjiä arvostan suuresti, mutten turhien lupausten antamista.

• nettijulli
        Mikko pa kirjoitti:

Meillä vastustajilla kun ei ole tapana valehdella niinkuin yhtiöllänne ja teillä edustajilla.Valhetta valheen perään...

T: Mikko pa 30v. Edelleen vailla haastetta...edelleenkin ainoat haasteen saaneet ovat kolme Moven perustajajäsentä.

Ja mitään ette voi...

Varmaan taas ylälinja kertonut, että oikeuteen on mursis menossa.

Enemmänkin olisin huolissaan ylälinjan menosta sinne oikeussaliin.. =)

T:Nettijulli, 12v poronhoitajatyttö Inarista

Mikolle:
        ps. Ethän vain ole unohtanut, että Kolmen koplan lisäksi (tai osittain siihen sisältyen) oikeuteen ovat menossa VeeVee (höhö-), Pömppömaha Lahdesta, Hämeenlinnan velttojättiläinen, Videokuvaaja Turusta ja lisäksi Taustamies TummaTukka..

ja mitään ette voi...

• nuo luulot
        niiden kirjoitti:

puhelinten myynti anna edustajalle minkään laista toimeen tuloa.
        Yritä nyt ymmärtää, että tässä puhutaan toimeen tulosta eikä mistään leikki myymisestä ja credit korteilla pelaamisesta.
        Et sinä silloin, jos asiakas tilaa tuotteen S2E:stä ole missään tekemisissä myynninkanssa. Enkä tosin arvostellutkaan niitä harvoja yhteistyökumppaneiden liikkeitä, joita S2E:ssä vielä mukana roikkuu, vaan Store liikkeiden ylihintaista tarjontaa.
        Eipähän näiden suosittelu % ole mistään kotoisin eikä se mahdollista mitään liiketoimintaa. Koko liiketoiminta-ajatus ja edustajien tulot ovat perustuneet jatkuvaan uusien edustajien mukaan lähtemiseen.

joita käytetään tiedon sijasta.

Mutta elä vain Uskossasi ja ole Vahva siinä.

• tieto on
        nuo luulot kirjoitti:

joita käytetään tiedon sijasta.

Mutta elä vain Uskossasi ja ole Vahva siinä.

johtanut minut tekemään nuo omat päätelmäni.

• kybällä

Meneekö verkostoijalla bisness alamäkeen vai muutenko vain pönkität ryssittyä egoa.

PS. Paska on sitä mikä sulla valuu lahkeesta.

• metsään eksynyt

Parempi eksyneenä metsässä ja polulta poissa kuin olla mukana verkostomarkkinoinnissa.

Verkostoija, hyvää joulun odotusta ja antoisaa oikeudenkäyntiä.

• Ei nyssunkaa

Hyvä aloitus!
      Hieman kultivoituneempi kielenkäyttö voisi olla paikallaan, mutta kyllä se Kekkonenkin myllykirjeissään välillä antoi palaa ihan kansankielellä, jotta ei iso virhe.

Mainitsemillasi antimaterialistit sen sijaan suoltavat virheitä.

• Lisää tällaista

Kerrankin totuus kerrottu niinkuin se on. Pelkkiä kiusantekijöitä nämä vastustajat. Minua on jo pitkään ihmetyttänyt, miksi nämä muutamat jaksavat valittaa asiasta kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Olen tullut siihen tulokseen, että joko heillä on oma lehmä ojassa, taikka ettei heillä ole mitään muuta elämää. Ei ystäviä, eikä harrstuksia.
      Toki voihan olla että he ovat vain veemäisiä ihmisiä :)

• olleet mukana jossain....

....systeemissä ja nyt itkevät täällä kun menettivät rahansa. "Tehkää niin kuin sanon, eikä niin kuin tein" voisi olla heidän mottonsa. Ymmärrän kyllä verkkomahaa, etc, etc. Aina ei voi voittaa mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja voihan sokea kanakin joskus jyvän löytää.

Verkostomarkkinoija Suurella Veellä

• Jxxx
        olleet mukana jossain.... kirjoitti:

....systeemissä ja nyt itkevät täällä kun menettivät rahansa. "Tehkää niin kuin sanon, eikä niin kuin tein" voisi olla heidän mottonsa. Ymmärrän kyllä verkkomahaa, etc, etc. Aina ei voi voittaa mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja voihan sokea kanakin joskus jyvän löytää.

Verkostomarkkinoija Suurella Veellä

En ole missään verkostomarkkinayrityksessä ollut mukana, koska liikevaihdot ovat niin pieniä, että elantoaan noista ei voi hankkia. Jos yrityksellä ei ole näyttöjä onnistumisesta markkinoilla eikä tuotteissa mitään erityistä potentiaalia, ei kannata laittaa rahojaan likoon.

• että rytisee. . . . .
        Jxxx kirjoitti:

En ole missään verkostomarkkinayrityksessä ollut mukana, koska liikevaihdot ovat niin pieniä, että elantoaan noista ei voi hankkia. Jos yrityksellä ei ole näyttöjä onnistumisesta markkinoilla eikä tuotteissa mitään erityistä potentiaalia, ei kannata laittaa rahojaan likoon.

Ohhoh, taidankin piipahtaa tässä vielä shellillä Jaggen pesaisemassa...on taas pahannainen päässyt päivän ajoissa likaantumaan.

Samalla voisi ottaa kupposen kuumaa ja vaihtaa muutaman sanan uuden kassatytön kanssa...on meinaan meidän kesken aikas namu pakkaus.

Että tällä tavalla...XJR on hieno laite...mutta vain asiasta ymmärtävälle.

• likoon???+
        Jxxx kirjoitti:

"En ole missään verkostomarkkinayrityksessä ollut mukana, koska liikevaihdot ovat niin pieniä, että elantoaan noista ei voi hankkia. Jos yrityksellä ei ole näyttöjä onnistumisesta markkinoilla eikä tuotteissa mitään erityistä potentiaalia, ei kannata laittaa rahojaan likoon"

Kukaan muukaan ei saa mitään laittamalla "rahansa likoon", koska se ei ole mikään lotto .Ainostaan heille jotka tekevät töitä systemaattisesti on mahdollisuus ansaita. Tällä työllä joka vaatii siis toisenlaista toimintamallia kuin palkkatyö , tulee rakennettua systeemi itselle joka tekee rahaa ilman että tarvitsee myydä omaa aikaa kuten palkkatyössä. Fiksut ihmiset kyllä ymmärtää että rakentaminen kannattaa aina. Se on taas omasta asenteesta kiinni ja kyvystä asettaa tavoitteita itselleen.Jokaisen opittavissa olevia asioita. Tosin tuolla asenteella joka sinulla on ,se lienee mahdotonta.Kenenkään toisen bisnes ei ole kuitenkaan sinun mielipiteistä kiinni. Vain muuttamalla omia asenteitaan ja omia toimintamalleja voi muuttaa oman tulevaisuuden. Jokainen saa sitä mitä tilaa. Toiset saa oman bisneksen jota itse johtavat. Sinä et saa mitään koska sinulla on tuo negatiivinen asenne. Elämä on valintoja täynnä hyviä ja huonoja.Fiksut osaa valita ne hyvät valinnat

• se on että
        likoon???+ kirjoitti:

"En ole missään verkostomarkkinayrityksessä ollut mukana, koska liikevaihdot ovat niin pieniä, että elantoaan noista ei voi hankkia. Jos yrityksellä ei ole näyttöjä onnistumisesta markkinoilla eikä tuotteissa mitään erityistä potentiaalia, ei kannata laittaa rahojaan likoon"

Kukaan muukaan ei saa mitään laittamalla "rahansa likoon", koska se ei ole mikään lotto .Ainostaan heille jotka tekevät töitä systemaattisesti on mahdollisuus ansaita. Tällä työllä joka vaatii siis toisenlaista toimintamallia kuin palkkatyö , tulee rakennettua systeemi itselle joka tekee rahaa ilman että tarvitsee myydä omaa aikaa kuten palkkatyössä. Fiksut ihmiset kyllä ymmärtää että rakentaminen kannattaa aina. Se on taas omasta asenteesta kiinni ja kyvystä asettaa tavoitteita itselleen.Jokaisen opittavissa olevia asioita. Tosin tuolla asenteella joka sinulla on ,se lienee mahdotonta.Kenenkään toisen bisnes ei ole kuitenkaan sinun mielipiteistä kiinni. Vain muuttamalla omia asenteitaan ja omia toimintamalleja voi muuttaa oman tulevaisuuden. Jokainen saa sitä mitä tilaa. Toiset saa oman bisneksen jota itse johtavat. Sinä et saa mitään koska sinulla on tuo negatiivinen asenne. Elämä on valintoja täynnä hyviä ja huonoja.Fiksut osaa valita ne hyvät valinnat

jokainen valitsee itse mitä tekee. Itse tein sen valinnan kymmenen vuotta sitten ja lähdin mukaan verkostobisnekseen. En ole valintaa katunut nyt alkaa olla aika jättää nuo työhommat vähemmälle ja alkaa nauttimaan tehdyistä työnhedelmistä.Muistakaa, että mikään ei tapahdu hetkessä maratonikin alkaa yhdestä askeleesta!!!!

• sama alkaako
        se on että kirjoitti:

jokainen valitsee itse mitä tekee. Itse tein sen valinnan kymmenen vuotta sitten ja lähdin mukaan verkostobisnekseen. En ole valintaa katunut nyt alkaa olla aika jättää nuo työhommat vähemmälle ja alkaa nauttimaan tehdyistä työnhedelmistä.Muistakaa, että mikään ei tapahdu hetkessä maratonikin alkaa yhdestä askeleesta!!!!

maratooni yhdellä askeleella, vai askel parilla, mutta siinä onnistumisen, siis maaliin pääsyn mahdollisuus on kaikilla.
        Verkostoviritelmissä korttitalot kaatuvat paljon ennen maalia ja 99,9% osallistujien on aloitettava askeltaminen alusta. Muistatteko GNLD, Seven, Anc, Natur ja nykyisistä surullisen kuuluisa Move.
        Terv. Luuseri

• verkostoija
        sama alkaako kirjoitti:

maratooni yhdellä askeleella, vai askel parilla, mutta siinä onnistumisen, siis maaliin pääsyn mahdollisuus on kaikilla.
        Verkostoviritelmissä korttitalot kaatuvat paljon ennen maalia ja 99,9% osallistujien on aloitettava askeltaminen alusta. Muistatteko GNLD, Seven, Anc, Natur ja nykyisistä surullisen kuuluisa Move.
        Terv. Luuseri

On hienoa että käytät tuollaista allekirjoitusta. Hyvä

VM ei ole kaikille. Aina on useita aloja jotka eivät ole kaikille. Turha miettiä sitä kenelle se sopii.

Aina on niitä joita joku asia häiritsee kuolemaksi asti, niin paljon että sitä haitatakseen on valmis tekemään lähes mitä vaan. Aina on niitä joiden mielestä missi ei ollut kaunis, niitä joiden mielestä mersu on paska auto jne.. jokainen osaa ajatella.

Verkostomarkkinointifirmoista varmasti kaatuu monia. Samoin kaatuu monia yrityksiä joka alalta. Pitäisikö tässä muuttaa standardeja niin, että kaikista muista firmoista saa kaatua 80%, mutta VM firmat eivät saisi kaatua lainkaan. Muutetaan kaikkea saman tien niin, että lottonumerot jotka minä veikkaan pitää toteutua. Sijoitukset jotka teen pitää poikia. Minun lasten pitää pärjätä koulussa. Ei muilla väliä, ei haittaa vaikka muualla sataa,, minun haciendallani paistaa aina auriko ihanainen.

Episodi:_

Mutta vaikka kuinka veivataan ja väännetään. Entäs jos esim tämä meidän movemme ei lopu, ei luovuta, jatkuu ja menestyy. Onko parempi olla vastustamassa voittamalla nothing, vaiko sillä toisella puolella pöytää, jossa riski on minimaalinen, mutta mahdollisuudet rajattomat. Jokainen voi tehdä mitä haluaa. Toivon ainoastaan sitä, että siihen annettaisiin mahdollisuus. Täällä vain suurin osa mitääntietämättömistä "asiantuntijoista"
        yrittää tunkea omaa asiantuntemattomuuttaan toisten korvien väliin.

• Jxxx
        likoon???+ kirjoitti:

No sanotaan vaikka sitten, että ei kannata laittaa rahaa ja työpanostaan likoon. Muualla tienaa paremmin. Verkostomarkkinoinnissa ihmisten työtä sidotaan muutaman tuotteen myymiseen valtava määrä. Ei sillä tavalla synny tuloksia. Ei vaikka kuinka paasattaisiin unelmista ja menestymisestä. Sen näkee numeroista. Asioita voi vertailla ja laskea ennen kuin niihin suin päin ryntää. Siitä tässä "negatiivisuudessani" on kyse. Pitää osata valita ne oikeat valinnat ja pysyä poissa vääristä. Sinulla itselläsi on negatiivinen ja vanhentunut käsitys työelämästä. Luulet että pilli soi taukojen ja kotiinpääsyn merkiksi. Ei se enää ole niin. Palkkaakin maksetaan tulosten mukaan. Jos ei mitään tee, ei mitään saakaan. Palkkatöitä teettävät yritykset menestyvät paremmin kuin VM-yritykset. Mistä se johtuu? Onko VM-yrityksillä huono kyky sitouttaa ihmisiä yhteisiin tavoitteisiin vai valikoituuko teille kaikkein toivottomimmat tapaukset? Sitä sinunkin sietäisi miettiä.

• niin__
        verkostoija kirjoitti:

On hienoa että käytät tuollaista allekirjoitusta. Hyvä

VM ei ole kaikille. Aina on useita aloja jotka eivät ole kaikille. Turha miettiä sitä kenelle se sopii.

Aina on niitä joita joku asia häiritsee kuolemaksi asti, niin paljon että sitä haitatakseen on valmis tekemään lähes mitä vaan. Aina on niitä joiden mielestä missi ei ollut kaunis, niitä joiden mielestä mersu on paska auto jne.. jokainen osaa ajatella.

Verkostomarkkinointifirmoista varmasti kaatuu monia. Samoin kaatuu monia yrityksiä joka alalta. Pitäisikö tässä muuttaa standardeja niin, että kaikista muista firmoista saa kaatua 80%, mutta VM firmat eivät saisi kaatua lainkaan. Muutetaan kaikkea saman tien niin, että lottonumerot jotka minä veikkaan pitää toteutua. Sijoitukset jotka teen pitää poikia. Minun lasten pitää pärjätä koulussa. Ei muilla väliä, ei haittaa vaikka muualla sataa,, minun haciendallani paistaa aina auriko ihanainen.

Episodi:_

Mutta vaikka kuinka veivataan ja väännetään. Entäs jos esim tämä meidän movemme ei lopu, ei luovuta, jatkuu ja menestyy. Onko parempi olla vastustamassa voittamalla nothing, vaiko sillä toisella puolella pöytää, jossa riski on minimaalinen, mutta mahdollisuudet rajattomat. Jokainen voi tehdä mitä haluaa. Toivon ainoastaan sitä, että siihen annettaisiin mahdollisuus. Täällä vain suurin osa mitääntietämättömistä "asiantuntijoista"
        yrittää tunkea omaa asiantuntemattomuuttaan toisten korvien väliin.

että voisin lähteä mukaan vm-bisnekseen, jos löytäisin edes yhden ihmisen Suomesta, joka on tuotemyynnillä rikastunut verkostomarkkinoinnissa. Todisteena toimikoot verotiedot, koska naurettavat huhut jaguaareista ja thaimaasta eivät kiinnosta.

Miksi kukaan ei ole vm:llä Suomessa rikastunut?
        Eivätkö vm-ihmiset osaa? Eivätkö he halua ja unelmoi tarpeeksi? Luusereita? Olisiko vm-yrityksissä vikaa? Kertokaa...haluan nauraa selityksille!

• rikastuminen?
        niin__ kirjoitti:

että voisin lähteä mukaan vm-bisnekseen, jos löytäisin edes yhden ihmisen Suomesta, joka on tuotemyynnillä rikastunut verkostomarkkinoinnissa. Todisteena toimikoot verotiedot, koska naurettavat huhut jaguaareista ja thaimaasta eivät kiinnosta.

Miksi kukaan ei ole vm:llä Suomessa rikastunut?
        Eivätkö vm-ihmiset osaa? Eivätkö he halua ja unelmoi tarpeeksi? Luusereita? Olisiko vm-yrityksissä vikaa? Kertokaa...haluan nauraa selityksille!

Pitäisi ension määritellä mitä rikastuminen on?

Onko se sitä että yrityksellä on pajon varallissuutta ja yritys maksaa hyvää palkkaa omistajalleen, vai...

Harha tuottamattomuudesta johtuu siitä verkotoijalla on yritys johon rahat menevät ja taustalla oleva henkilö saa pelkästään palkan ja osingon ulos yrityksestään. Kun arvioit sitä rikastumista sinun on myös tiedettävä yrityksen nimi sen henkilön takana.

• töitätöitä
        likoon???+ kirjoitti:

Ihmettelin kommentiasi "ilman että tarvitsee myydä omaa aikaa kuten palkkatyössä". Tällä tarkoittanet sitä että muut (lue:alalinja) tekevät työt (uusien jäsenten rekrytointi) puolestasi. Itselle jää vain rahojen haaliminen työksesi. Ilmeisesti kokemuksesi palkkatyöstä on hyvin rajallista ja olet saanut vain huonoa kohtelua työpaikalla. Kaikki työpaikat eivät ole tälläisia, monet ihmiset jotka tunnen viihtyvät työssään, vaikkakin on "vain" palkkatyö. Palkkatyöläiset "rakentavat" oman systeeminsä esimerkiksi kouluttautumalla ja tekemällä työharjoitteluja.

• johdonmukaisuus
        töitätöitä kirjoitti:

Ihmettelin kommentiasi "ilman että tarvitsee myydä omaa aikaa kuten palkkatyössä". Tällä tarkoittanet sitä että muut (lue:alalinja) tekevät työt (uusien jäsenten rekrytointi) puolestasi. Itselle jää vain rahojen haaliminen työksesi. Ilmeisesti kokemuksesi palkkatyöstä on hyvin rajallista ja olet saanut vain huonoa kohtelua työpaikalla. Kaikki työpaikat eivät ole tälläisia, monet ihmiset jotka tunnen viihtyvät työssään, vaikkakin on "vain" palkkatyö. Palkkatyöläiset "rakentavat" oman systeeminsä esimerkiksi kouluttautumalla ja tekemällä työharjoitteluja.

tiedätkö että jokainen aloittaa vuorollaan sieltä alalinjasta?

• se gnld
        sama alkaako kirjoitti:

Terv. Luuseri

on kaatunut, en ole huomannut perskele vaikka olen ollut siinä sen kymmenen vuotta. Ei ole kaikkea kerrottu. Onko se Movekin kaatunut no nyt on tapahtunut paljon ja äkkiä. Voi v...u noita teidän kommentteja, ottakaa nyt niistä asioista selvää ennenkuin tommosta paskaa kirjotatte.

• Jxxx
        johdonmukaisuus kirjoitti:

tiedätkö että jokainen aloittaa vuorollaan sieltä alalinjasta?

Oikeissa yrityksissäkään ei ole oloneuvoksia, joiden ainoana tehtävänä on haalia rahaa muiden tekemästä työstä. Siksi ne menestyvät paremmin ja pärjäävät kilpailussa paremmin kuin VM-yritykset. Hölmö lähestymistapa, että olisi jotain passiivista tuloa. Jos tekee töitä kerran, maksetaan kerran. Jos tekee töitä jatkuvasti, maksetaan jatkuvasti.

• sinulle tästä
        Jxxx kirjoitti:

Oikeissa yrityksissäkään ei ole oloneuvoksia, joiden ainoana tehtävänä on haalia rahaa muiden tekemästä työstä. Siksi ne menestyvät paremmin ja pärjäävät kilpailussa paremmin kuin VM-yritykset. Hölmö lähestymistapa, että olisi jotain passiivista tuloa. Jos tekee töitä kerran, maksetaan kerran. Jos tekee töitä jatkuvasti, maksetaan jatkuvasti.

kirjottelusta tänne, kun tunnut ehtivän kirjoittamaan arkena ja pyhänä.Olen pari kuukautta seurannut tätä palstaa ja täytyy sanoa, että aika lennokasta keskustelua on ollut. Miksi se on niin vaikeeta hyväksyä niitä ihmisiä, jotka tekee verkostomarkkinointia. He maksavat veroa tuloistaan siinä missä muutkin. Ostavat saamillaan rahoillaan tuotteita, laittavat rahat kiertämään. Miksi se on niin tuomittavaa? Ei kai se vain ole kateutta, kun joku on poikennut siitä "normaalista" rytmistä. Ihmetellä täytyy, ovatko nämä verkostoihmiset jotenkin huonompia, kun te jotka olette niin kärkkäästi arvostelemassa heitä. Mitä esim sinä Jxxx teet? Onko sinun tekemä työ arvokkaampaa yhteiskunnan kannalta, kuin mitä nämä verkostoijat tekevät? Joku neropatti sanoi, että jos vastustajat ei varoittaisi ihmisiä verkostomarkkinoinnin "vaaroista" se on sama asia kuin ,että emme välittäisi ,jos joku pahoinpitelisi toista ihmistä. Aika mielenkiintoinen vertaus eikö totta.Eiköhän se ole jokaisen ihmisen oma asia mitä haluaa rahoillaan tehdä. Joskus saattaa riskinotto kannattaa, joskus ei. Mutta se on varmaa, jos mitään ei koita niin ei mitään saavutakaan.Verkostomarkkinointi jättää jälkeensä paljon epäonnistuneita,mutta myös ihmisiä, jotka ovat saaneet bisnekseltä jotain uutta sisältöä elämäänsä. Enkä tarkoita tässä sitä rahaa vaan muita arvoja. Nyt pääsette taas haukkumaan tätä kirjoitusta, no ei se haukku haavaa tee. Toivotan kaikille hyvää Joulun odotusta.
        ps. vielä tuosta kommentistasi, ettei "oikeissa" yrityksissä ole oloneuvoksia.
        Minusta niitä oloneuvoksia löytyy, joka paikasta, etköhän sinäkin ole niista yksi.

• yöllä ja päivällä
        töitätöitä kirjoitti:

Siinä on kuitenkin iso ero että herääkö joka aamu klo 7 töihin ja käyttää työmatkoineen 10 tuntia vuorokaudessa siihen .Kaikki tämä tehdään siksi että on pakotettu myymään omaa aikaa näin paljon että saa rahaa että voi maksaa laskut ensi kuussa. Tätä kuviota on "pakko" jatkaa 40 vuotta. 90% ihmisistä ymmärtää vain tämän mallin ja pitää tästä kiinni

Iso ero (elämänlaatua parantava) on herätä omaan tahtiin aamulla ja lähteä vaikka citymarkettiin kahville. Rahan takia ei tarvitse herätä. Voi lähteä myös vaikka etelän heikkarannoille 3 kk jos siltä tuntuu. Tämä vaihtoehto on vain heillä jotka ovat rakentaneet muuta tuloa kuin palkkatuloa. Näitä on vuokra,korko, osinko, pääoma, verkostotulo (systeemi joka tekee rahaa ilman että tarvitsee aikaa vaihtaa rahaan). Tunnen paljon ihmisiä jotka ostavat esim asuntoja velkarahalla ja vuokralaisen ainoa tehtävä on maksaa vuokra , että asunnon omista saa asunnon omaksi. Verkostomarkkinointi on tälläisen rahanteon yliopisto. Se ihan käytännön tieto&taitoa mitä itse pitää tehdä että voi saavuttaa jotakin muuta kuin mitä ei koskaan saa palkkatyöllä.

Jokainen kuitenkin valitsee itse.Jälkimmäisen rahantekoon tarvitaan visio ja selkeä tavoite miksi itse käyttäisi omaa aikaa muunlaisen rahan tekemiseen. Mitään ei saa ilmaiseksi, vasta kun vuosia tehnyt töitä voi se vapaus koittaa

• Jxxx
        sinulle tästä kirjoitti:

kirjottelusta tänne, kun tunnut ehtivän kirjoittamaan arkena ja pyhänä.Olen pari kuukautta seurannut tätä palstaa ja täytyy sanoa, että aika lennokasta keskustelua on ollut. Miksi se on niin vaikeeta hyväksyä niitä ihmisiä, jotka tekee verkostomarkkinointia. He maksavat veroa tuloistaan siinä missä muutkin. Ostavat saamillaan rahoillaan tuotteita, laittavat rahat kiertämään. Miksi se on niin tuomittavaa? Ei kai se vain ole kateutta, kun joku on poikennut siitä "normaalista" rytmistä. Ihmetellä täytyy, ovatko nämä verkostoihmiset jotenkin huonompia, kun te jotka olette niin kärkkäästi arvostelemassa heitä. Mitä esim sinä Jxxx teet? Onko sinun tekemä työ arvokkaampaa yhteiskunnan kannalta, kuin mitä nämä verkostoijat tekevät? Joku neropatti sanoi, että jos vastustajat ei varoittaisi ihmisiä verkostomarkkinoinnin "vaaroista" se on sama asia kuin ,että emme välittäisi ,jos joku pahoinpitelisi toista ihmistä. Aika mielenkiintoinen vertaus eikö totta.Eiköhän se ole jokaisen ihmisen oma asia mitä haluaa rahoillaan tehdä. Joskus saattaa riskinotto kannattaa, joskus ei. Mutta se on varmaa, jos mitään ei koita niin ei mitään saavutakaan.Verkostomarkkinointi jättää jälkeensä paljon epäonnistuneita,mutta myös ihmisiä, jotka ovat saaneet bisnekseltä jotain uutta sisältöä elämäänsä. Enkä tarkoita tässä sitä rahaa vaan muita arvoja. Nyt pääsette taas haukkumaan tätä kirjoitusta, no ei se haukku haavaa tee. Toivotan kaikille hyvää Joulun odotusta.
        ps. vielä tuosta kommentistasi, ettei "oikeissa" yrityksissä ole oloneuvoksia.
        Minusta niitä oloneuvoksia löytyy, joka paikasta, etköhän sinäkin ole niista yksi.

Miksi palkkatöitä teettävät yritykset menestyvät paremmin kuin VM-yritykset? Kukaan ei maksa minulle tästä. Yritän vain saada ihmiset huomaamaan, miten huonot mahdollisuudet tienata elantonsa on verkostomarkkinoinnissa.

• Kuinka paljon
        Jxxx kirjoitti:

Miksi palkkatöitä teettävät yritykset menestyvät paremmin kuin VM-yritykset? Kukaan ei maksa minulle tästä. Yritän vain saada ihmiset huomaamaan, miten huonot mahdollisuudet tienata elantonsa on verkostomarkkinoinnissa.

vapaa-aikaa saa tekemällä palkkatöitä 5-10 vuoden päästä?

• Jxxx
        Kuinka paljon kirjoitti:

Saman verran kuin nytkin. Illat, viikonloput, joulu, juhannus, vappu, neljä viikkoa kesällä, yksi viikko talvella. Enempää ei tarvitse ollakaan. Mutta verkostomarkkinointia tekemällä olisi 5-10 vuoden päästä edelleen myymässä saippuaa ja pesuaineita ovelta ovelle. Ja sinne 5-10 vuoden päähän pitäisi jollain elääkin. Vaihtoehtoisesti olisi 100 hengen organisaatio, jonka pyörittäminen veisi kaiken ajan. Koko ajan saisi olla varuillaan, että jos organisaatio romahtaa, niin tulot loppuvat siihen.

• Jxxx
        Kuinka paljon kirjoitti:

Kiersit taas kysymykseni.

• sinäkään vastannut
        Jxxx kirjoitti:

kaikkiin kysymyksiin mitä edellä kysyin!!Miksi siis minä vastaisin.Kyllä moni verkostomarkkinaa käyttävä firma on todella suuri esim GNLD, AMWAY jne.jne

• kaatunutkaan,
        se gnld kirjoitti:

on kaatunut, en ole huomannut perskele vaikka olen ollut siinä sen kymmenen vuotta. Ei ole kaikkea kerrottu. Onko se Movekin kaatunut no nyt on tapahtunut paljon ja äkkiä. Voi v...u noita teidän kommentteja, ottakaa nyt niistä asioista selvää ennenkuin tommosta paskaa kirjotatte.

vaan Suomen organisaatiot hävisivät hetkessä lähes olemattomiin. Että semmoisia varmoja tulonlähteitä nämä verkostot ovat.
        T. Luuseri

• 90-luvun
        kaatunutkaan, kirjoitti:

vaan Suomen organisaatiot hävisivät hetkessä lähes olemattomiin. Että semmoisia varmoja tulonlähteitä nämä verkostot ovat.
        T. Luuseri

puolessa välin, mutta nyt taas pelittää. Sama ajojahti silloin oli gnld:tä vastaan kun nyt näyttää olevan Movea kohtaan. Ja mitään ette voi!!!!!

• Sakarias Hirrenveistäjä
        90-luvun kirjoitti:

puolessa välin, mutta nyt taas pelittää. Sama ajojahti silloin oli gnld:tä vastaan kun nyt näyttää olevan Movea kohtaan. Ja mitään ette voi!!!!!

Kymmenessä vuodessa on tullut uusi sukupolvi huijattavaksi, ja GNLD-verkoston kasvu sen myötä käynnistynyt uudelleen. (Siis jos tosiaan on kasvamassa - lukujahan meille ei kerrota julkisesti)

Siitä se jonkin aikaa laajenee, kunnes sielujen markkinat on kyllästetty ja roska romahtaa taas alhaalta kerros toisensa perään.

Ja voipihan olla, että GNLD:ssäkin on opittu käyttäytymään hiukka hillitymmin kuin silloin ennen, ettei aiheuteta liikaa kiusallista huomiota.

• eri vastaaja
        Jxxx kirjoitti:

Kiersit taas kysymykseni.

KOko kysymyksesi on omituinen.

Sanot että oikeissa töissä maksetaan oikeasta työstä. Kysyt että miksi oikeasta työstä maksetaan paremmin kuin vm työstä. Yleistät hitosti. Ihan niinkuin kaikesta "oikeasta työstä" maksettaisiin paremmin kuin vm työstä.

Aseta kysymyksesi järjellisesti ensin ja kysy sitten. Kysymyksen kuuluu olla kysymys eikä oletus. Sinä olet asenteellinen vastustaja ja tiedät sen.

Jos minä tienaan asiakkaistani ja organisaationi tekemistä asiakkaista 3200€/vko, niin miten voit väittää, että "oikeasta, esim vartijan taikka kaupoan kassan työstä" tienaa paremmin?????

Sinä et ole muuta kuin provosoiva idiootti. Sori loukkaus, mutta ei voi muuta olettaa puheidesi perusteella.

PS. ai niin, ala nyt väittää että olen vain harvinainen onnistuja. Paskaa... meitä onnistujia tulee joka päivä lisää. sori,, ur laif is livt olredy.

• Jxxx
        yöllä ja päivällä kirjoitti:

Siinä on kuitenkin iso ero että herääkö joka aamu klo 7 töihin ja käyttää työmatkoineen 10 tuntia vuorokaudessa siihen .Kaikki tämä tehdään siksi että on pakotettu myymään omaa aikaa näin paljon että saa rahaa että voi maksaa laskut ensi kuussa. Tätä kuviota on "pakko" jatkaa 40 vuotta. 90% ihmisistä ymmärtää vain tämän mallin ja pitää tästä kiinni

Iso ero (elämänlaatua parantava) on herätä omaan tahtiin aamulla ja lähteä vaikka citymarkettiin kahville. Rahan takia ei tarvitse herätä. Voi lähteä myös vaikka etelän heikkarannoille 3 kk jos siltä tuntuu. Tämä vaihtoehto on vain heillä jotka ovat rakentaneet muuta tuloa kuin palkkatuloa. Näitä on vuokra,korko, osinko, pääoma, verkostotulo (systeemi joka tekee rahaa ilman että tarvitsee aikaa vaihtaa rahaan). Tunnen paljon ihmisiä jotka ostavat esim asuntoja velkarahalla ja vuokralaisen ainoa tehtävä on maksaa vuokra , että asunnon omista saa asunnon omaksi. Verkostomarkkinointi on tälläisen rahanteon yliopisto. Se ihan käytännön tieto&taitoa mitä itse pitää tehdä että voi saavuttaa jotakin muuta kuin mitä ei koskaan saa palkkatyöllä.

Jokainen kuitenkin valitsee itse.Jälkimmäisen rahantekoon tarvitaan visio ja selkeä tavoite miksi itse käyttäisi omaa aikaa muunlaisen rahan tekemiseen. Mitään ei saa ilmaiseksi, vasta kun vuosia tehnyt töitä voi se vapaus koittaa

Asunnon omistaja maksaa kaikki yhtiöön ja asuntoon tehtävät remontit. Lisäksi käteen jäävästä vuokratulosta maksetaan verot. Jos itse asuu samaan aikaan vuokralla ja vuokraa omaa asuntoaan toiselle, se tulee kalliiksi. Vuokranantaja tekee voittonsa, kun myy sen asunnon. Tuo ei ole yhtään sama asia kuin verkostomarkkinointi. Lopussa vuokranantaja kotiuttaa siis voitot myymällä asunnon. Verkostomarkkinoija joutuu työnsä loputtua pelkäämään, että verkosto romahtaa, koska tulot loppuvat siihen.

• Jxxx
        eri vastaaja kirjoitti:

Sanot että oikeissa töissä maksetaan oikeasta työstä. Kysyt että miksi oikeasta työstä maksetaan paremmin kuin vm työstä. Yleistät hitosti. Ihan niinkuin kaikesta "oikeasta työstä" maksettaisiin paremmin kuin vm työstä.

Aseta kysymyksesi järjellisesti ensin ja kysy sitten. Kysymyksen kuuluu olla kysymys eikä oletus. Sinä olet asenteellinen vastustaja ja tiedät sen.

Jos minä tienaan asiakkaistani ja organisaationi tekemistä asiakkaista 3200€/vko, niin miten voit väittää, että "oikeasta, esim vartijan taikka kaupoan kassan työstä" tienaa paremmin?????

Sinä et ole muuta kuin provosoiva idiootti. Sori loukkaus, mutta ei voi muuta olettaa puheidesi perusteella.

PS. ai niin, ala nyt väittää että olen vain harvinainen onnistuja. Paskaa... meitä onnistujia tulee joka päivä lisää. sori,, ur laif is livt olredy.

Jos saat provisioita 3200 euroa kuukaudessa, se on sinun liikevaihtosi, ei liikevoittosi. Vähennän kulut, verot ja eläkemaksut niin saadaan vertailukelpoinen luku palkansaajien nettopalkan kanssa. En halua loukata ketään. Yritän vain saada selville, miksi VM-yritysten luvut näyttävät niin pieniltä edustajien määrään nähden. Keskimääräiset luvut ovat ainoa kriteeri, jolla voi verrata kannattaako liittyä, jos muuta tietoa ei ole.

• ovat hyvät
        eri vastaaja kirjoitti:

viikkotulot. Mutta onko verottaja käynyt jo kukkarollasi, vai oletko lainkaan tehnyt kirjanpitoa. Arvaappa miltä tuntuu niistä ihmisistä, joiden työ- ja rahapanoksesta sinun tulosi muodostuu. 99,9% ei koskaan pysty pääsemään lähellekään noita tuloja (kuitenki kaikille rekrytointi tilaisuudessa kerrotaan kuinka on vain itsestä kinni kenestä tulee rikas). Kun nämä ihmiset huomaavat tilanteensa toivottomuuden alkaa romahdus ja sinun 3200€/vko ovatkin yhtäkkiä 0€/kk.
        Näitä romahduksia sivusta seurannut Luuseri

• joooooooooo
        ovat hyvät kirjoitti:

viikkotulot. Mutta onko verottaja käynyt jo kukkarollasi, vai oletko lainkaan tehnyt kirjanpitoa. Arvaappa miltä tuntuu niistä ihmisistä, joiden työ- ja rahapanoksesta sinun tulosi muodostuu. 99,9% ei koskaan pysty pääsemään lähellekään noita tuloja (kuitenki kaikille rekrytointi tilaisuudessa kerrotaan kuinka on vain itsestä kinni kenestä tulee rikas). Kun nämä ihmiset huomaavat tilanteensa toivottomuuden alkaa romahdus ja sinun 3200€/vko ovatkin yhtäkkiä 0€/kk.
        Näitä romahduksia sivusta seurannut Luuseri

kuule kuuluuko tuo verottajakin tähän keskustelun? Luonnollisesti verotaja ottaa omansa. Miksi et pysy asiassa?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32