Tietääköhän

Etsijä.

kukaan, kuka oli se henkilö Intiassa aikoinaan, joka eli Krsnan aikana tai vähän ennen ja josta puhutaan veeda-kirjoissa sanoen että hän istui pöntöllä (huussissa)opettaessaan oppilaitaan/
seuraajiaan? Olen lukenut Srimad Bhagawatamin kokonaan ja Bhagavad Gitan sivulle 752 asti ja Krsna, kaiken ilon lähde, kirjat, mutta en ole löytänyt tuota tietoa ainakaan vielä. Luin tuon kohdan joskus vuosia sitten, mutta en enää muista tuon henkilön nimeä, enkä sitä,missä veeda-kirjassa tuo kertomus oli.

2

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pai Mei

Se oikeaa opetusta se. Jokaisen gurun ja opettajan pitää olla luonnollisestikin omalaatuinen. Tämä on merkki hänen valaistumisestaan, ainakin minun mielestäni.

• Rambo 3

Sanon että se oli Joogaguru se sen täytyy olla kuinkas muuten kyllä Joogaguru se oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2105
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1303
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1225
    4. 155
      1136
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      951
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      938
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      879
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      838
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      789
    Aihe