kuhmo on ihan turha paikka. täynnä amiksia ja kaikki teinit vaa ryyppää ittesä vloppusin bronxin p*ska bileissä. ei oo ikävä kuhmoa.
kuhmolaiset pysykää siellä, älkää tulko suurimpiin kaupunkeihin. eikö teille luota hotelli kainuu? miksi pitää tulla muualle juomaan.
t. ex-kuhmolainen
kuhmo = täyttä sheissee
10
3974
Vastaukset
- ...
Eiköhän tämäkin ole luettu täältä sen sata kertaa. Ei oo pakko tulla tänne, jos kerran oot noin katkera tälle paikalle. Vaikka kyllä vaikuttaki et taidat olla katkera kuhmolaisille etkä niinkään Kuhmolle. Pysy siellä etelän vetelä missä ootkin..
- ..menköhöt
..merten taa, ja pysyköötkin siellä!
- suurkaupunki
Kajaaniin muuttanut kun kuhmolaiset niinpaljon elämääsi siellä häiritsee?? Että sitä ollaan nyt ihan stadilaisia ;) HAH!
- The Satan
Siis jos sä et kestä kuhmolaisia kajaanissa dokaamassa ni muuta ääliö kauemmas ni ei tarvii kuhmolaisten naamoja katella täälläkään!! Säkö sen päätät minne saa mennä dokaan ja minne ei???
Sä landepelle yrität esittää jotakin ku muka asut suuressa kaupungissa!! - sua----
olet keksiny ihan itse sanan "sheisse" wau! kohta olet itsekkin taas bronxin bileissä, se tuo maitojuna tuo aina takas sinun tyyppiset sheisset.
- Tevetulloo Kuhnmolaiset
Tiällä o LIDL ja kaikkee muutakin hyvee; P-K;n poikkii ja tyttöjä yms...
- pilkun viilaaja
Tevetulloo Kuhnmolaiset kirjoitti:
Tiällä o LIDL ja kaikkee muutakin hyvee; P-K;n poikkii ja tyttöjä yms...
Viilataan nyt pilkkua, mutta eikös "sheisse" kirjoiteta "Scheisse". Sana on feminiini. Näin oli ainakin silloin, kun minä vielä kieltä luin.
- maitojuna
ihan Kuhmon asemalle asti?
- Sotkamolaanen
Taitaa pojalla olla taas koti-ikävä
- tuleva kuhmolainen?
Tuota, melkoinen arvio entisestä kotikaupungistasi. Miten kauan oli itse Kuhmossa ja entäpä vanhempasi, asuvatko he yhä siellä? Sulla ei taida olla sitä kainuulaista henkeä että yritettäis muuttaa asioita jotenkin paremmaksi??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770