Tänään on näemmä päivä, jona minun on pakko purkaa tuntemuksiani sinuun, edes tänne.
Sinä saat minut vapisemaan. Hellyydestä, ilosta, ihastuksesta, halusta, kaikesta. Haluaisin osoittaa tunteeni sinulle kaikin mahdollisin tavoin; sinusta on tullut niin tärkeä ihminen minulle etten itsekään sitä aina ymmärrä.
Eilen, kun seisoit hetken rinnallani, löysin tyvenen tästä elämäni myrskyn silmästä. Olisin halunnut jäädä siihen iäksi, antaa jokaisen soluni keskittyä sinun läsnäolosi tuntemiseen. Kun lähdit vierestäni sulin kuin hiekkalinna aaltoihin ja palasin taas tuuleen ja tuiverrukseen.
Minä toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää ja näkemisiin taas loppuviikosta. Sitä ainakin toivon. Ihanaa kun olet olemassa.
naiselta
4
669
Vastaukset
- mieheltä
Tänään on samanlainen epätietoisuuden päivä kuin niin monena päivänä tätä päivää aiemmin.
Et eilenkään seisonut vierelläni, et suonut edes vilahdustakaan itsestäsi. Kasvava epätietoisuus ja rinnassa polttava tuska lisääntyy päivittäin. Jokainen ohikiitävä tunti lisää raastavaa tunnetta siitä, että se tietoisuus on pian kohdattava, jossa on pakko havahtua huomaamaan, ettei sinua ole lainkaan olemassa. Että kaikki on vain riutuneen sydämen luomaa toiveunta.
Pienen pieni toivon kipinä pitää yllä haavetta sinusta, mutta realiteettien raskas kuorma on hiljalleen tukahduttamassa tämän kipinän palovoiman. Hitaasti kytevä kipinä on yhä kiihtyvällä tahdilla hiipumassa. Pelkään jo, että se sammuu tuota pikaa ja jäljelle ei jää edes savua ilman tulta.
Sydämeni viimeinen huuto soi enää vaimeana kuiskauksena käheästi tummuvalle taivaalle. Tunnen ja tiedän kohtaavani totuuden, olen jäämässä varjoksi yön hämäriin. Ilman lohtua, ilman toivoa kulkemaan ilman sinua, sinua, jota sydämeni on haikallut niin pitkään, että se on kuluttanut minut loppuun.
Silmäni kirkastuvat hetkeksi vain huomaamaan, että sinua ei ollut.
Nyt lyyhistyn taakkani alle, puristaen tiukasti rintaani kuin suojellakseni sammuvaa kipinää - turhaan.
Voi kunpa olisit ollut olemassa. - mieheltä
Miksi ihmeessä sinä tänne kirjoitat, kun haluaisin nimenomaan, että kertoisit minulle nuo tuntemuksesi.
harmittaa...- ei ap.
Mäpäs kirjoitin, lällällää, mut arvaa mitä sain takaisin, viestin tyyliin: ilmoja pidelly. :(
Olis edes vastannu suoraan että kiva homma mutta ei tunnu samalta, että fiksu olisit jos työntäisit ne tuntemukset syrjään.
Nyt mä sit en saa ihmistä mielestäni millään eikä sitäkään nähtävästi kiinnostanu.
- Mies vain...
seisoin vierelläsi, vaikka asiat joista puhuimme olivat kaikkea muuta mitä tunteideni puolesta olisin sinulle tahtonut sanoa, jouduin pidättelemään itseäni etten olisi suudellut sinua varoittamatta ,)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138