kirjoita

minulle..

jotakin kaunista taas. Piristäisit hiukan.

Post scriptum: Olenhan toki huomannut aina silloin tällöin, mutta eivät katseet paljon kerro. Syitä voi olla monia. Ethän edes ikinä puhu minulle..?

29

2603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

olen itkenyt.... kauan..

• vois liittää

laulun stand by me.

• sinä et

puhu minulle?

• niminimi

eivät ehkä näy, mutta sinä tiedät että ne loistavat tälläkin hetkellä, pilvien takana.

• siltä väliltä

minä pidän vanhoista naisista ryppyisistä naisista motkottavista mummoista
      he uskovat ikuiseen elämään he ovat maan suola puun kuori he ovat eläinten nöyrät silmät
      he näkevät pelkuruuden ja sankaruuden suuruuden ja pienuuden oikeissa suhteissa arkipäivän vaatimuksiin
      heidän poikansa löytävät Amerikan tuhoutuvat Thermopylaissa kuolevat risteillä valloittavat avaruuden
      vanhat naiset lähtevät aamun sarastaessa kaupunkiin ostavat maitoa leipää lihaa maustavat keiton avaavat ikkunat
      vain narrit nauravat ryppyisille naisille motkottavat mummoille
      sillä he ovat kauniita naisia hyviä naisia vanhoja naisia he ovat muna salaisuus ilman salaisuutta vierivä pallo
      vanhat naiset ovat pyhien kissojen pyhiä muumioita
      he ovat pieniä kurttuisia kuivuneita lähteitä hedelmiä tai lihavia munanmuotoisia buddhia
      kun he kuolevat silmistä virtaa kyynel joka yhtyy suupielessä nuoren tytön hymyyn

• siis osa

runousta. Tekijä puolalainen Tadeuz Rózewicz.

• herkät sormet ihollasi

Haluaisin kertoa Sinulle kaikki ne ihanat asiat uudelleen. Ne asiat,joita en enää voi kertoa kenellekään. Ne asiat, joita ajatellessamme meillä molemmilla oli niin lämmin ja hyvä olla.

Ne unelmat tulevaisuudestamme. Ne unelmat, joissa saimme viettää elämän parhaan ajan yhdessä. Ne hetket kun hieroin sormenpäilläni herkkää, hyvälle tuoksuvaa niskaasi...

Ne hetket haluaisin vielä kokea. Sinun kanssasi.

Tuo on se uni, mitä näen öisin ajateltuani iltaisin Sinua. Sillä ajattelen yhä vain Sinua, ilmeitäsi, suupieltesi ihania pikku nykäyksiä.

Sinulle oli tämä kirjoitettu. Juuri Sinulle.

• etten

osaa pitää suutani aina normaalisti ;)

• kaunis..

(= (= (=

• Sinua aina

Sinä olit unelmaa joka ei koskaan tullut eläväksi. Tahdon vieläkin uskoa että kirjoitit minulle ne runot ja säilytän ne silti kaikesta huolimatta. Kaiken kauniin tahtoisi pitää itsellään. itsekkyyttä. Hyvästi kultainen.

• Sinulle..

Olen matkannut pitkiä teitä
      tarponut metsiä ja soita
      ylittänyt jokia ja järviä
      käännellyt kiviä ja kantoja
      kaivanut syviä kuoppia
      uupunut
      etsiessäni aarretta
      ystävyyttäsi

• .....

Kaunis äänesi soi mielessäni.. Näen kasvojesi ilmeet ja kuulen sinun puhuvan.. Kaikki sinussa on painunut syvälle sisimpääni. Olen onnellinen saadessani tuntea sinut.. onnellinen kaikista niistä hetkistä jotka olen viettänyt kanssasi.. haluan niitä lisää.. loputtomasti. Silmiesi katse on puhunut omaa kieltään.. suoraan minulle.. enkä ole voinut olla vastaamatta siihen myöntyvästi..

• .....
        ..... kirjoitti:

Kaunis äänesi soi mielessäni.. Näen kasvojesi ilmeet ja kuulen sinun puhuvan.. Kaikki sinussa on painunut syvälle sisimpääni. Olen onnellinen saadessani tuntea sinut.. onnellinen kaikista niistä hetkistä jotka olen viettänyt kanssasi.. haluan niitä lisää.. loputtomasti. Silmiesi katse on puhunut omaa kieltään.. suoraan minulle.. enkä ole voinut olla vastaamatta siihen myöntyvästi..

katseemme kohtaavat pikaisesti, sanomme toisillemme sen mihin sanat eivät riitä..

• sinut heti
        ..... kirjoitti:

katseemme kohtaavat pikaisesti, sanomme toisillemme sen mihin sanat eivät riitä..

kun ensi kerran kohtasimme. Olet jotakin kaiken muun ulkopuolelta.. äärettömän herkkää ja kaunista.. Ihailen sinua.. tuot mukanasi hellyyttä ja lämpöä.. aitoa välittämistä. Olen sinulle suuressa velassa.. tiedät sen itsekin.. Tahdon maksaa velkani..

• täällä jossakin..
        sinut heti kirjoitti:

kun ensi kerran kohtasimme. Olet jotakin kaiken muun ulkopuolelta.. äärettömän herkkää ja kaunista.. Ihailen sinua.. tuot mukanasi hellyyttä ja lämpöä.. aitoa välittämistä. Olen sinulle suuressa velassa.. tiedät sen itsekin.. Tahdon maksaa velkani..

kaukana sinusta..tunnen sinun lämpösi..se huokuu sisimpääni..ja samaa lämpöä ja hellää välittämistä haluan lähettää sinulle sinne jonnekin..

• vaa naurattaa
        sinut heti kirjoitti:

miten idealistisia kuvauksia teillä on. Kuka tunnistaa tosta itsensä? Herkkää ja kaunista..huihai..en mä nyt ihan noin häntäkään kuvaisi. Voimaa siinä enempikin on. Meinaan henkistä voimaa ja muutenkin voimia kuin pienestä kylästä.

• .............
        vaa naurattaa kirjoitti:

miten idealistisia kuvauksia teillä on. Kuka tunnistaa tosta itsensä? Herkkää ja kaunista..huihai..en mä nyt ihan noin häntäkään kuvaisi. Voimaa siinä enempikin on. Meinaan henkistä voimaa ja muutenkin voimia kuin pienestä kylästä.

.. hjoo, taikavoimia. Taikajuomaa Galliasta.

• Jos..
        ............. kirjoitti:

.. hjoo, taikavoimia. Taikajuomaa Galliasta.

yrittäis jotain lemmenjuomaa?

• lemmenjuoma
        Jos.. kirjoitti:

yrittäis jotain lemmenjuomaa?

on hyvä. Kas kun ei tullu mieleen. Mitähän se vaan olis. Varmaan jotain aitoa maitoa..

• tahdot
        sinut heti kirjoitti:

aloittaa velan maksusi?

• meidän
        sinut heti kirjoitti:

ensi kohtaaminen tapahtui?

• <3 <3 <3

Katseeni ei välttämättä kerro sinulle mitään
      siitä mitä sisälläni tapahtuu kun näen sinut
      ..niin, en puhu sinulle
      koska en vaan pysty siihen, vieläkään,
      sillä kun olen lähelläsi niin
      sydämeni alkaa jyskyttää
      enkä halua, että huomaat sen..
      ..tai haluaisin, mutta pelkään...
      jos reaktiosi onkin huvittuneisuus?
      sydämeni saattaisi oikeasti särkyä
      ja tässäkin on ollut jo tarpeeksi
      katkeransuloista tuskaa
      siispä minun on vain annettava sinun mennä
      ja toivoa, että ehkä vielä joskus...

• ....

..samat olisin voinut yhdelle miehelle kirjoittaa...

• ..näin
        .... kirjoitti:

..samat olisin voinut yhdelle miehelle kirjoittaa...

Ja silleen (;

• että jäi

sekin elämä elämättä, onnea pakoillen..

• aina..

suhtautunut sinuun vakavasti..olethan huomannut..en voi loukata sinua..

• julma..

sen vain sanon enää

• M^¨^,,,,

odottaa sulta ihan samaa, etpä sinäkään oikeestaan puhu, jos ollaan kahden samas tilassa!? Tutuuks tutulta???

• oikein..

kirjoittelet..?? Sun kanssa puhun aina muru??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe