Gallupin tapainen

babybash

Mitä mieltä te nuoret olette bi-seksuaaleista?
Hyväksyttekö, vai onko sellaista "hyi" meininkiä.
Itse olen 17v-tyttö, biseksuaali ja haluaisin kuulla mielipiteitänne asiasta? :-)

31

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvakameli

...nuoleskellu toisen tytön kaa???En haluais loukata.

• Karvakameli

..Lesbot hyväksyn mut en homoja!

• Karvakameli kirjoitti:

..Lesbot hyväksyn mut en homoja!

...hyväksyt lesbot muttet homoja? Siis siinähän on melkein samasta asiasta kyse... Tollanen asenne kuullostaa musta aika epäkypsältä tai sitten et ole sitä perusteellisesti miettinyt tai heitit sen vaan vitsinä. Homot ovat hyväksyttäviä siinä missä lesbotkin ovat...

PS. En tarkoita etten heitä (kumpiakaan) hyväksyisi, sillä hyväksyn siinä missä heterotkin.

Ja alottajalle vielä: mielestäni bi-seksuaalisuus on ihan okei jos se tuntuu itsestä oikealta eikä vaan ole bi koska se on ihquu, mutta monet taitaa kattoo senkin "vääräks" tai luonnottomaks siinä missä homoseksuaalisuudenkin...

• Ja kyllä

olen, enkä ollut silloin kännissä, niinkuin jotkut ns. "pissikset" joskus saattavat tyttöä "nuollessaan" olla..

• Glasshanded

Aivan normaaleja ihmisiä ne hekin ovat. :) Eli ihan jees.

• ..olla..

..Glasshanded lesboo! vink vink vink!!!

• JJK90
        ..olla.. kirjoitti:

Vai palasko Sir Runkku palstalle Glasshandedia ja muita morkkaamaan

• Glasshanded
        ..olla.. kirjoitti:

... mutta ovat lesbot ja homotkin ok. Vink vink vink. ;)
        Homofobiaa sairastava Sir Runkku taitaa olla back.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... mutta ovat lesbot ja homotkin ok. Vink vink vink. ;)
        Homofobiaa sairastava Sir Runkku taitaa olla back.

.............omaa homouttaan toisia homoksi haukkumalla pakeneva Sir Runkku on tilbaka

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.............omaa homouttaan toisia homoksi haukkumalla pakeneva Sir Runkku on tilbaka

Kiitos korjauksesta. :) Hyvää Selman nimipäivää.

• ...
        JJK90 kirjoitti:

Taitaa sulla olla aikamoinen ikävä vai mitä? Muistelet sir runkun kans käymiäs rähinöitä oikeen rakkaudella! Kyllä sää sen tuolla maanittelulla tänne takas saat!
        Ei millään pahalla mutta siltä se näyttää, koska oot joka v*tun välisä pistämäsä jokaiselle, joka vähä sannoo jotai poikkipuolista, että "taidat/taitaa olla sir runkku tullu takas".

• Glasshanded
        ... kirjoitti:

Taitaa sulla olla aikamoinen ikävä vai mitä? Muistelet sir runkun kans käymiäs rähinöitä oikeen rakkaudella! Kyllä sää sen tuolla maanittelulla tänne takas saat!
        Ei millään pahalla mutta siltä se näyttää, koska oot joka v*tun välisä pistämäsä jokaiselle, joka vähä sannoo jotai poikkipuolista, että "taidat/taitaa olla sir runkku tullu takas".

... kun en ole itse huomannut. Kerran tai kahdesti vain huomauttanut asiasta, ja eniten ehkä siitä että hän lähti. Voooii, alkoiko poikaa ihan itkettämään kun ei ihmisillä olekaan ikävä?

• ...
        Glasshanded kirjoitti:

... kun en ole itse huomannut. Kerran tai kahdesti vain huomauttanut asiasta, ja eniten ehkä siitä että hän lähti. Voooii, alkoiko poikaa ihan itkettämään kun ei ihmisillä olekaan ikävä?

NO OHHOH! Aikamoinen loukkaus epäillä mua siks aivokääpiöksi. Sanoinpa vaan että kannattaako sitä ny sitte maanitella että taispa lähtä ja taispa tulla takasi?
        Ja tosiaan sinäki heti vittuilemasa. Taitaa olla vähä riidanhalusta porukkaa täälä palstalla vai kuvittelenko vaan?
        Ja loppujen lopuks voinhan määki epäillä sua tai JJK90 siksi.

Ps. Mitä et ole itse huomannut?

• Glasshanded
        ... kirjoitti:

NO OHHOH! Aikamoinen loukkaus epäillä mua siks aivokääpiöksi. Sanoinpa vaan että kannattaako sitä ny sitte maanitella että taispa lähtä ja taispa tulla takasi?
        Ja tosiaan sinäki heti vittuilemasa. Taitaa olla vähä riidanhalusta porukkaa täälä palstalla vai kuvittelenko vaan?
        Ja loppujen lopuks voinhan määki epäillä sua tai JJK90 siksi.

Ps. Mitä et ole itse huomannut?

Vastaus: En ole huomannut mitään. Terveystarkastuksessakin minulla havaittiin huono näkö, mutta harmiksein en laseja saanut. Ehkä varaan ajan optikolle ja saan sitä kautta lasit. :)

Minä EN vittuile, minä vain HUOMAUTAN asiasta.
        Ja samanlaista se porukka on muillakin palstoilla, ellei jopa pahenpaa.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Vastaus: En ole huomannut mitään. Terveystarkastuksessakin minulla havaittiin huono näkö, mutta harmiksein en laseja saanut. Ehkä varaan ajan optikolle ja saan sitä kautta lasit. :)

Joku tarvitsee ja haluaa lasit mutta hän ei saa,joku(minä ja ehkä joku muu) ei tarvitse laseja eikä tahdo niitä :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Joku tarvitsee ja haluaa lasit mutta hän ei saa,joku(minä ja ehkä joku muu) ei tarvitse laseja eikä tahdo niitä :D

Silloin kun huomasin että miulla on huono näkö, sillon pelkäsin ihan hirveästi saavani ne. :D
        Ja sitten selvisi etten terveydenhoitajan mukaan tarvitse niitä, niin olin tavallaan helpottunut ja kuitenkin ärsyyntynyt siitä kun olin jo valmistautunu niiden saamiseen. :D Ja nyt varsinkin ärsyttää etten saanu niitä, tunneilla en näe juuri mitään taululle, aarg. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Silloin kun huomasin että miulla on huono näkö, sillon pelkäsin ihan hirveästi saavani ne. :D
        Ja sitten selvisi etten terveydenhoitajan mukaan tarvitse niitä, niin olin tavallaan helpottunut ja kuitenkin ärsyyntynyt siitä kun olin jo valmistautunu niiden saamiseen. :D Ja nyt varsinkin ärsyttää etten saanu niitä, tunneilla en näe juuri mitään taululle, aarg. :D

............määkään,kysyn kyllä aina opettajalta,tai no kai tietysti sinäkin :)

• ...
        Glasshanded kirjoitti:

Hyvä ETTET vittuile vaan HUOMAUTAT, niin minäkin tein. Ja olen nähnyt useita ihan rauhallisiaki palstoja.

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

............määkään,kysyn kyllä aina opettajalta,tai no kai tietysti sinäkin :)

Joskus kysyn opettajalta, useimmiten katon aina kaverilta tai siristelen silmiäni jotai 5 minuuttia että saan selvää yhdestä sanasta. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Joskus kysyn opettajalta, useimmiten katon aina kaverilta tai siristelen silmiäni jotai 5 minuuttia että saan selvää yhdestä sanasta. :D

...........luokan eteen

Toinen asia mikä auttaa on se että piirtoheittimen/dokumenttikameran päällä ollessa otetaan valot pois,luoka lamppu häiritsee näkemistä mutta jotkut opettajat vain ovat niin idiootteja etteivät tajua ottaa valoja pois :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

...........luokan eteen

Toinen asia mikä auttaa on se että piirtoheittimen/dokumenttikameran päällä ollessa otetaan valot pois,luoka lamppu häiritsee näkemistä mutta jotkut opettajat vain ovat niin idiootteja etteivät tajua ottaa valoja pois :D

Jos opettaja osaa vain sammuttaa sen oikean valon.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Jos opettaja osaa vain sammuttaa sen oikean valon.

...........pahasti siltä että tää luisuu meiän dialogiks taas :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

...........pahasti siltä että tää luisuu meiän dialogiks taas :D

No näköjään. Ehkä voisi jo lopettaa. :D Pitäis meille tehdä ikioma keskustelualue. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

No näköjään. Ehkä voisi jo lopettaa. :D Pitäis meille tehdä ikioma keskustelualue. :D

........tästä lähin vain sähköpostitse isommat asiat :)

• tyttö::::

ei oo häpeemistä, kato maailmaan mahtuu kaikenlaisii ihmisii, nii sen puoleen!
      hyvät jatkot sulle! :D

• babybash

Kitoos ja samoin. :-)

• sonderkommando

Bi-seksuaalit ovat ihmisiä siinä missä slaavitkin.

• YksinäinenVaeltaja

Ei heissä mitään vikaa ole, ihmisiä hekin ovat siinä kuin muutkin

• mustasiipi666

Itse hyväksyn kaikenlaiset suuntaukset ja ihmiset. Uskon siihen, että ihminen saa olla sellainen minkälainen, jos vain osaa arvostaa ja rakastaa toisia ihmisiä. Bi-seksuaalit ovat ihmisiä. Heterot ovat ihmisiä. Homot ja lesbot ovat ihmisiä.

Minun kaverini on bi-seksuaali ja hän on ihan yhtä ihana kuin muutkin ihmiset. :) Ihmisen sisäinen olemus tärkeintä ja kauneinta, rakasti mitä rakasti.

• minn

Minä hyväksyn kaikki. Ihmiset ovat saman arvoisia, vaikka seksuaalinen suuntaus olisi erilainen tai iho väri ynm.
      Lähes kaikki mitä haluan sanoa tuli jo edellisen henkilön bkirjoittamassa ilmi.
      Tästä tulee mieleeni jostakin kumman syystä sanonta: "Ei ole koiraa karvoihin katsomista"

:)

• hyi siis

siis että ei oo hyi... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1289
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      925
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe