osaisiko joku auttaa tietämätöntä? Eli olis nyt tulevana viikonloppuna kotona lakkiaiset ja vieraita tulee noin 60-70. Kuinka monta pullollista kuoharia olisi siis hyvä varata, ettei vain lopu kesken? Viini tulee siis tervetuliaismaljaksi, eli 1 lasillinen per henkilö.
Olisiko muuten suositella jotain kohtuu hintaista, kelpo kuoharia?
Kuohuviiniä
3
787
Vastaukset
- tulee noin
6-7 lasillista. Suosittelen Espanjalaista Cavaa Crystal Castellblanch, Alkon numero 008971, hinta 7,80 / pullo. Hyvä hinta/laatusuhde.
- Tanjuska
Suosittelen samaa kuoharia! Itselläni oli valmistujaiset viime lauantaina ja vieraille tarjottiin tätä kuoharia. Itse en kuoharista tykkää, mutta tämä oli hyvää oikeasti :)
- vaihtoehto
Tanjuska kirjoitti:
Suosittelen samaa kuoharia! Itselläni oli valmistujaiset viime lauantaina ja vieraille tarjottiin tätä kuoharia. Itse en kuoharista tykkää, mutta tämä oli hyvää oikeasti :)
Carrington Vintage Brut, alkon nro 008219. Kuuluu kohtuuhintaisten luokkaan, hintaa 9,89/plo.
Erinomainen kuohuviini, hyvän makuinen ja pehmeästi kupliva.
Ja minä pidän kuohuviineistä, olen siis useimmat myynnissä olevat maistelleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486