Osaisiko joku auttaa eMulen kanssa?
Eli siis, minulla on eMule Plus v1.2.
Olen onnistunut hakemaan sieltä kappaleita, mutta kuuluuko latauksen kestää jotain 8 minuuttia?
Apua eMulen kanssa?
1
403
Vastaukset
- muka paljon?
Tarkoitatko, siis että tämä aika on mielestäsi pitkä
vaiko lyhyt aika, kun ei se mielestäni ole ainakaan kummoinen aika odottaa kappaletta. Haun nopeushan vauhtelee paljon, että välillä se voi ladata hyvinkin nopeasti, ja joskus taas ei laatamisen aloituskaan onnistu millään. Jos kipale ei lähde lataukseen millään kannattaa se vaihtaa toiseen samanlaiseen. Joitakinhan kappaleita haussa tulee AIVAN VALTAVASTI samoja biisejä (esim. Hard Rock Hallelujah, tietysti Euroviisujen voiton ansiosta), eli niistä vain sitten valitsemaa. Latauksen (kappaleen) tiedoista voi myös katsoa kohdan: Nähty viimeksi kokonaisena tms. ja jos siinä päivämäärä on melko lähellä tätä
aikaa, niin silloin lataus onnistuu varmemmin kuin sellainrn jota ei ole koskaan nähty kokonaisena. Ehkä hieman vaikea selitys, mutta koitappa setviä...
Todellakaan se 8 minuuttia ei ole mikään hyperpitkä aika, eli käyppä vaikka odotellessa vähän jääkaapilla ninn äkkiä siinä menee 8 minuuttia, jos toinenkin. Itse jätän myös monesti koneen päälle lataamaan päiväksi lähtiessäni, niin siinä ei tarvitse koko ajan kytätä, vaan katsoa sitten vaikka illalla uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681