Kokeilkaapa ihan huviksenne ff10 penance pieksää? Mä taputan sille joka sen pieksää ilman nössöily keinoa eli siis ilman yojimboa tai netti keinoilla.. Mikä on muuten vaikein Dark aeoni? ehkä d.magus sister tai d.anima.. Kyllä vaikein on d.anima koska se vie aikaa kun se tekee oblivionin ja se vie mp ja hp 00
jo on perkele vaikia
7
393
Vastaukset
- Beef Man
Pistin koodit kehiin ja pilkoin Yojimbon Zanmatolla kaikki Dark Aeonit ja Penancen.
Ainoastaan Dark Yojimboa vastaan käytin Zanmatoa että hahmoja.
Kylhän ihmisiä on jotka hoitaa ne ilman mitään huijaamista, mutta minuu ei oikein huvita kehittää niitä hahmoja vuosia niitä vastaan. - ana886
Olen voittanut Penancen ilman Yojimboa.
Täytyy vain kehittää kolme hahmoa täyteen (kaikki statsit 255) ja hp:ta noin 30 000 kaikillla, mp:llä ei ole paskan vertaa väliä (1 riittäisi ihan hyvin). Kaikille kilvet, missä on ribbon, break hp limit ja auto haste ja protect. Yhdelle hahmolle (parantaja) itse tehty ase, jossa on break damage limit, muut ominaisuudet saa valita itse, mutta 1 mp cost on täysin turha. Muille celestial aseet.
Auto phoenix in turha taika.
Tappelussa käyttää heti Tree stars esineen ja sitten vaan hakkaa (käsiä)quikc hit iskulla, kun Penance iskee parantaja parantaa kahta hahmoa ja lyö, jos ehtii muut hakkaavat.
Toisessa vaiheessa homma helpottuu kun täytyy parantaa vain yhtä hamoa tosin kaksi kertaa, että saa statukset pois.
Tappelu kestää noin 1 h. 30 min.- FF_mestari
Joko sää kusetat mua 6-0 tai sitte sä osaat pelata.. vois kokeilla tota sun taktiikkaa ja koettaa saada parempi aika kuin sulla! Mä ajatelin käyttää rikkua tidusta ja wakkaa.. Alotan tappelun animalla ja teen oblivion ja vaihdan magus sisteriin ja sitte pätkimään.. Kuullostaako hyvältä?
- Se_Paivansade
Ite oon juminu pitkään d magus sisterseissä, ku päätin et voitan kaikki d aeonit ilman summoneita. Nemesiksen onnistuin piestä ilman zanmatoa. Ja muuten d anime oli kenties helpoin d aeon mitä pelissä oli =)
- d>_<b
oiskohan siinä katsomisen arvionen anime...
- tosta...
nenä läväristä... sattuko se? o.O ihan ku se menis luun läpi... Siiiistii 8]
tahtoo kans :p
missä on se 8" naula kun sitä tarvis... - Se_Paivansade
tosta... kirjoitti:
nenä läväristä... sattuko se? o.O ihan ku se menis luun läpi... Siiiistii 8]
tahtoo kans :p
missä on se 8" naula kun sitä tarvis...Ja niin saatanasti =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974