Apocyclin

nassunparantaja

Kellään kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?
Itse sain kuurin, 500mg kahdesti päivässä.

10

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika

Elikkä aika kauan saat luultavimmin syödä sitä, ennenkö huomaat mitään jos sitäkään..

• oma kokemus.

Auttaa jos akne ei ole ehtinyt mennä todella pahaksi esim kasvojen akneen auttaa suht hyvin, selkä ja rinta akneen ei kyllä itsellä auttanut juuri yhtään. Itsellä tulokset näkyivät 2 kuukauden jälkeen kuurin aloittamisesta, eli aika myöhään. Itse tosin jouduin syömään myös roccutania joka auttoikin sitten todella hyvin, mutta ei näköjän sekään pysyvästi.

• ex-nassunparantaja

eipä oo kovin hyviä ainakaan massulle. Ihan oikeesti kannattaa syödä vaikka maitohappobakteereja kaverina. Ei suolisto huuda apua niin paljo. Kapseli-muodossa olevat tetrasykliinit ovat hiukan tehokkaampia, tosin myös kalliimpia. Kokeile, mutta älä odota ihmeitä. Tosin tulokset riippuvat myös aknen vaikeusasteesta.

• ...

elikkä antibiootit eivät yksinään poista aknea. Saitko kenties kuurin tavan lääkäriltä. Itse kävin ihotautilääkärillä ja hän määräsi antibioottien lisäksi aknevoidetta.

Eli antibiootit auttavat tulehtuneisiin näppylöihin poistamalla tulehduksen. Näin ei enää synny kipeitä näppyjä. Tämä aknevoide taas kuorii ihoa, jolloin syvät, tukkeutuneet näpyt.

Ihotautilääkäri sanoi, että paraneminen ei tapahdu hetkessä vaan pikku hiljaa. Eli kärsivällisyyttä!

• ...

eli olin sanomassa että aknevoide kuorii ihoa, jolloin tukkeutuneet näpyt häviävät -mutta tätä ei siis näe hetkessä.

• mer vellamo

Et kertonut, mikä oli diagnoosi? Jos akne, niin sitten en tiedä. Mutta jos perioraalidermatiitti eli suunympärysihottuma, niin sitten mulla on sama kuuri menossa samaan tautiin. Aika tuskaista on, viikon oon syönyt nyt eikä vielä näy muuta parannusta kuin märkänäppylöiden (ja huulien) kuivuminen. Syön samalla elimistöä suojellakseni 2x2 maitohappobakteeritabua päivässä sekä 1x flukonatzol hiivatulehduksen estoon viikossa. Muista, että tetrasykliini pitää ottaa ohjeen mukaan tyhjään mahaan tai se ei imeydy!

• ....

Ei se ihan niin ole että ei imeydy, mikäli ei ota tyhjään mahaan. Lääkärini käski syödä esim. voileivän ennen lääkkeen ottoa, niin ei tule pahaa oloa. Syön aina ensin vähän jotain, ja hyvin on lääke tehonnut. Kuukausi takana. Ohjeissa lukee että lääkkeellä on yhteisvaikutuksia mm.maitotuotteiden kanssa, siksi tabletit tulisi ottaa tuntia ennen tai pari tuntia jälkeen aterian. Eli näitä voi välttää ja syödä jotain muuta.

• gkfdk

oman ihotautilääkärini mukaan tetrasykliiniä ei tarvitse ottaa tyhjään mahaan vaikka ohjeissa niin sanotaankin. olen kuitenkin noudattanut ohjeita.

• hmmhhh
        .... kirjoitti:

Ei se ihan niin ole että ei imeydy, mikäli ei ota tyhjään mahaan. Lääkärini käski syödä esim. voileivän ennen lääkkeen ottoa, niin ei tule pahaa oloa. Syön aina ensin vähän jotain, ja hyvin on lääke tehonnut. Kuukausi takana. Ohjeissa lukee että lääkkeellä on yhteisvaikutuksia mm.maitotuotteiden kanssa, siksi tabletit tulisi ottaa tuntia ennen tai pari tuntia jälkeen aterian. Eli näitä voi välttää ja syödä jotain muuta.

ei oo varsinaisesti pahaa oloa tullut kun oon tyhjään vatsaan ottanut, mutta kahtena kertana on tämän kolmen viikon aikana tullut semmonen "palaneen pähkinän" maku suuhun. vähän vaikea kuvailla sitä, mutta tetrasykliinin oton jälkeen se on kuitenkin tullut, tuntuu ihan kuin röyhtäisis vähän ja se nousee suuhun. on kyllä aika kamala.

• käytössä

Olen kanssa syönyt apocycliniä, ensimmäisen kuukauden kahdesti päivässä, ja kun ei vienyt tulehdusta pois, niin nostin annoksen kuurinomaisesti neljään päivässä viikon ajaksi, ja nyt selkeästi toimii. Luultavasti olisin joutunut odottamaan historiallisen pitkään kahdella päivässä.. söin aiemmin kuurin oricycliniä, joka oli mielestäni tehokkaampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe